تور ویتنام

narvan logo

بهترین سواحل ویتنام

بهترین سواحل ویتنام

بهترین سواحل ویتنام

فهرست مطالب

وقتی درباره سواحل جنوب شرق آسیا صحبت می کنیم، شاید سواحل ویتنام شهرت همسایگان خود را در نخل های استوایی و آب های فیروزه ای نداشته باشد، اما خط ساحلی ۳۴۰۰ کیلومتری این کشور، حرف زیادی برای گفتن دارد. چه بخواهیم به سواحلی در نزدیکی یکی از شهرهای شلوغ ویتنام برویم یا به نقاط بکری برویم تا دور از جمعیت به استراحت بپردازیم، ویتنام سواحل متعددی را به شما ارائه می دهد. می خواهیم به معرفی بهترین این سواحل بپردازیم.

معرفی بهترین سواحل ویتنام

برخی سواحل وجود دارند که جزو برترین جاهای دیدنی ویتنام به شمار می روند. در هر سفری به این کشور، بازدید از این ساحل ها را باید در نظر بگیرید. همچنین در تور ویتنام، برخی از بهترین سواحل ویتنام، جزو مقاصد ما خواهند بود. با معرفی ساحل آن بانگ شروع می کنیم.

1. ساحل آن بانگ

ساحل آن بانگ

ساحل آن بانگ در ۳ کیلومتری شهر توریستی هوی آن قرار دارد و یکی از برترین سواحل در سفر به ویتنام است. خط ساحلی طولانی از شن‌ها وجود دارد و با امتداد خط ساحلی، به جزایر دور چام می رسیم که تقارن ساحلی را قطع می‌کنند و بسیار دیدنی هستند. بازدید از جاهای دیدنی هوی آن و اقامت در ساحل را توصیه می کنیم. یک سفر یک روزه را به این منطقه می توانید در نظر داشته باشید.

محتوای مرتبط:  جاهای دیدنی هوی آن شهر باستانی معروف ویتنام

2. ساحل فو کوک

ساحل فو کوک

ساحل فو کوک با سواحل ماسه سفید و بخش‌های وسیع پوشیده از جنگل‌های انبوه استوایی، یکی از معروف ترین سواحل ویتنام است. ساحل فو کوک مکانی عالی برای فرار از شلوغی جمعیت می باشد. در بین ساحل های ویتنام، این ساحل با شن‌های سفید و دریای شفاف، احتمالاً بهترین انتخاب برای بازدید است.

برخی از تورها وجود دارند که شما را به جزایر ساحل جنوبی یا شمالی فوکوک می برند که بکرتر هستند. می توانید از ایستگاه An Thoi در جزایر جنوب سوار تله کابین شوید و تا جزیره Hon Thom مناظر فوق العاده ای را تماشا کنید.

3. ساحل نها ترانگ

نها ترانگ

ساحل شنی طلایی نها ترانگ در شهری به همین نام قرار دارد و مشخصه اصلی آن می باشد. از فعالیت هایی که در ساحل نها ترانگ می توانید انجام دهید، شنا، جت اسکی و قایق سواری است. دو مکان محبوب در ساحل برای استراحت وجود دارد که «کلاب قایقرانی» و «آب‌جوسازی لوئیزیان» هستند. اگر می خواهید آفتاب بگیرید و برنزه کنید، به سمت جنوب ساحل بروید که خلوت تر است. تورهایی با قیمت بسیار مناسب نیز در ساحل نها ترانگ وجود دارد که شامل ناهار و غواصی می‌شود.

4. ساحل کان سون

ساحل کان سون

ساحل کان سون در جزایر کان دائو قرار دارند که جذاب ترین سواحل ویتنام است. این جزیره برای مدت طولانی، محل نگهداری زندانیان سیاسی و افراد تبهکار بوده است اما امروزه، به لطف زیبایی طبیعی خود، به یک منطقه گردشگری بکر تبدیل شده است. ساحل Con Son، با چشم انداز دوست داشتنی، صخره های مرجانی و خلیج های دیدنی احاطه شده است و در نزدیکی جنگل های استوایی قرار دارد.

امکان پرواز از شهر هوشی مین به کان سون وجود دارد و جالب است که در بین ویتنامی های محلی، این مکان بیشتر به عنوان مقصدی تاریخی شناخته می شود تا ساحلی برای گشت و گذار.

محتوای مرتبط:  جاهای دیدنی هوشی مین

5. ساحل موی نه

ساحل موی نه

ساحل موی نه زمانی مانند جواهری در بین استراحتگاه‌های ساحلی ویتنام می درخشید اما در سال‌های اخیر، به خاطر جزر و مدهای بزرگ، از بین رفتن ساحل و در نتیجه توسعه آن، جذابیت خود را از دست داده است. البته به این معنا نیست که اگر به این منطقه سفر کنید، از زیبایی های آن شگفت زده نخواهید شد!

کایت‌سرفینگ در ساحل موی نه بسیار رایج است. همچنین این منطقه به خاطر تپه های ماسه سفید خود معروف است که بیشتر از ساحل، گردشگران را جذب می کند.

6. ساحل دوک لت

ساحل دوک لت

ساحل دوک لت با ماسه‌های سفید گچی و آب‌های فیروزه‌ای کم عمق، به راحتی در میان بهترین سواحل ویتنام جا خوش کرده است. امروزه این ساحل به مکانی شلوع تبدیل شده است و اگر قصد دارید به مکان‌های خلوت‌تر بروید، به سواحل بای باو و بای گزپ بروید که در امتداد ساحل به سمت شمال قرار دارند.

7. ساحل هو کوک

ساحل هو کوک در هو ترام

ساحل هو کوک در 10 کیلومتری شمال هو ترام قرار دارد و به خاطر شن‌های طلایی و آب‌های شفاف خود، ارزش بازدید را دارد. در سال های اخیر، علاقه گردشگران به این ساحل بیشتر شده است که از شهر هوشی مین به این ساحل سفر می کنند که حدود ۲ و نیم ساعت طول می کشد. در طول روزهای هفته، هو کوک آرام و خلوت باقی می ماند که برای تجربه های آرام ساحلی، بسیار مناسب می شود.

8. ساحل مای خه در دانانگ

ساحل مای خه

ساحل خه من از محبوب ترین سواحل ویتنام در بین اهالی این کشور و همچنین گردشگران است. در صبح زود و هنگام عصر، ساحل مملو از مردم بومی است که تای چی انجام می دهند؛ گردشگران بعد از ظهر آفتاب می گیرند و پس از خلوت شدن در عصر، مردم محلی به ساحل خه من هجوم می آورند.

محتوای مرتبط:  جاهای دیدنی دانانگ ویتنام

9. ساحل کت با

ساحل کت با

ساحل کت با یک ساحل عجیب پر از ناهمواری ها و پوشیده از صخره ها و جنگل است و بزرگ‌ترین جزیره در خلیج هالونگ می باشد. برای گردشگران، این ساحل یکی از جذاب ترین توقفگاه ها پس از گشت و گذار قایقی در خلیج هالونگ است. به همین خاطر، ساحل کت با می تواند بسیار شلوغ شود. برای تجربه ای خلوت تر، در ماه‌هایی که اوج سفر نیستند از این ساحل بازدید کنید. سواحل کت کو کاو نیز انتخاب بسیار مناسبی هستند که تنها ده دقیقه پیاده روی به سمت جنوب شرقی، با ساحل کت با فاصله دارند.

10. ساحل مای خه در کوانگ نگای

ساحل مای خه در کوانگ نگای

این ساحل مای خه را با ساحل مای خه در دانانگ اشتباه نگیرید. این ساحل در کوانگ نگای و مرکز ویتنام قرار دارد و دارای ساحلی عالی با ماسه های سفید است و می توانید شنای امن را در اینجا تجربه کنید. توصیه می کنیم که از رفتن به ساحل مای خه کوانگ نگای در تعطیلات آخر هفته اجتناب کنید. چرا که در روزهای هفته، شانس خوبی برای تجربه ساحلی آرام و در تمیزترین حالت آن، خواهید داشت.

محتوای مرتبط:  بهترین زمان سفر به ویتنام

جمع بندی

اغلب سواحل برتر ویتنام، در جزیره ها قرار دارند که آنها را تبدیل به مقاصد گردشگری بکر می کند. این ساحل ها با مناظر جنگلی پوشیده شده اند و علاوه بر شنا و آفتاب گیری، فرصت تماشای چشم اندازهای فوق العاده را خواهید داشت. در این مطلب تلاش کردیم تا بهترین سواحل ویتنام را معرفی کنیم تا در مقاصد سفر خود قرار دهید. امیدوارم برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. دیدگاه خود را با نارون اکوتور به اشتراک بگذارید.

 

منابع: LonelyPlanet

Vinpearl

Vietnam.travel

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *