تور ویتنام

narvan logo

بهترین هتل های هانوی ویتنام

بهترین هتل های هانوی ویتنام

هتل های هانوی

فهرست مطالب

از هانوی پایتخت جذاب ویتنام دیدن کنید که دارای معابد باستانی باشکوه، بازارهای پرجنب‌وجوش و غذا‌های خوش طعم است! اما بر خلاف اعتقاد گردشگران، هانوی فقط یک نقطه ورود به ویتنام و ایستگاه مسیر شما به سمت خلیج خیره‌کننده هالونگ نیست، زیرا فعالیت‌های زیادی در این شهر برای پر کردن برنامه سفر شما وجود دارد. برای افرادی که فرصت زیادی در ویتنام دارند، توصیه می کنیم که حداقل یک شب را در هانوی سپری کنند.

برنامه ای که ما در تور ویتنام ارائه می کنیم. جاذبه های پایتخت ویتنام را در سفر خود به این کشور از دست ندهید. در این مطلب قصد داریم بهترین هتل های هانوی برای تمام بودجه ها را معرفی کنیم.

اقامت در هتل های هانوی

برای اقامت در هتل های هانوی، باید ابتدا برنامه گردشگری در این شهر بچینید. می توانید گردشی آرام در اطراف محله قدیمی داشته باشید یا در بازار دونگ ژوان برای خرید لباس و سوغاتی بگردید. همچنین تعداد زیادی غذای خوشمزه (گوشت خوک و رشته فرنگی کبابی)، ساندویچ های بان می و کاسه های داغ فو را امتحان کنید. شب به سالن تئاتر رفته و فرهنگ سنتی ویتنامی را در تئاتر عروسکی مشهور جهانی تماشا کنید.

برای برنامه ریزی بهتر، می توانید جاهای دیدنی هانوی را مطالعه کنید.

در ادامه لیستی از بهترین هتل های هانوی را در سه دسته بندی هتل های ارزان، متوسط و لوکس جمع آوری کرده ایم. هانوی برخی از بهترین هتل های ویتنام را ارائه می کند و با بهترین گزینه ها از مسافرخانه‌های دنج تا هتل‌های پنج ستاره، مطمئناً مکانی را پیدا خواهید کرد که مطابق با نیازهای شما باشد!

هتل های ارزان هانوی

در هتل های ارزان هانوی، بهترین مسافرخانه هانوق و همچنین هتل های ارزان قیمت را معرفی می کنیم تا مطابق با نیاز و سلیقه خود تصمیم گیری کنید.

مسافرخانه کوکون

مسافرخانه کوکون

مسافرخانه کوکون به عنوان یکی از بهترین هاستل ها در هانوی می باشد و در اینجا احساس خوبی خواهید داشت.  مسافرخانه کوکون هانوی در فاصله 15 دقیقه ای از پل لانگ بین و 500 متری دروازه شهر قدیمی واقع شده است.

هنگام اقامت در مسافرخانه کوکون، مهمانان به زندان هوآ لو دسترسی دارند. با 5 دقیقه پیاده روی می توانید به مرکز شهر رسید. رستوران اسنس با غذاهای سالم ویتنامی و ژاپنی، در 200 متری این هاستل قرار دارد.

کوکون دارای 101 اتاق است و دوش، توالت مجزا و حمام ارائه می کند.

مزایای کوکون: قیمت ارزان

شروع قیمت: یک شب حدود ۷ دلار

هاستل لیتل چارم هانوی

هاستل لیتل چارم هانوی

هاستل لیتل چارم فضای داخلی ساده اما شیکی دارد. از اقامت در اتاق هاستل عایق صدا با پرده خصوصی و کمد شخصی لذت ببرید. شنا در استخر را نیز از دست ندهید.

مزایای لیتل چارم: استخر سرپوشیده

شروع قیمت: یک شب حدود 10 دلار

هاستل محله قدیمی هانوی

هتل محله قدیمی هانوی

از طراحی داخلی مینیمالیستی و مبلمان چوبی هاستل محله قدیمی شگفت زده شوید. خدمات هتل مانند نظافت روزانه و پذیرایی های با قیمت مناسب، عالی هستند.

مزایای هاستل محله قدیمی هانوی: تراس خصوصی و نزدیکی به بازار دونگ ژوان

شروع قیمت: یک شب حدود 10 دلار

هتل سرندیپیتی هانوی

هتل سرندیپیتی هانوی

هتل سرندیپیتی یک هتل به سبک بوتیک است که یکی از مقرون به صرفه ترین هتل های هانوی می باشد. اگر قصد اقامت در یک هتل ارزان قیمت را دارید، سرندیپیتی بسیار مناسب است. حتی این فرصت را دارید تا در یک کلاس آشپزی سرگرم کننده شرکت کنید!

مزایای هتل سرندیپیتی: موقعیت در مرکز شهر

شروع قیمت: یک شب حدود 35 دلار

هتل رویال هالیدی هانوی

هتل رویال هالیدی هانوی

هتل رویال هالیدی یکی دیگر از هتل های هانوی با قیمت ارزان می باشد. فضای داخلی اتاق ها پر زرق و برق هستند و با صندلی های مخملی، ملافه های ابریشمی و دکورهای قدیمی واقعا تحسین کننده اند. چشم انداز پنجره به سمت مناظر دریاچه یا محله قدیمی هستند.

مزایای هتل رویال هالیدی: طرح سلطنتی

شروع قیمت: یک شب حدود 40 دلار

بخوانید  تونل های ویتنام، یادگاری های جنگ که جاذبه گردشگری شده اند

بهترین هتل های میان رده هانوی

هتل های میان رده هانوی با قیمت متوسط، مناسب افرادی است که قصد دارند با پرداخت هزینه ای مناسب، از امکانات و زیبایی محل اقامت خود در هانوی لذت ببرند.

هتل هانوی لا سلوا

هتل لا سلوا هانوی

هتل لا سلوا اولین گزینه ما در لیست بهترین هتل های هانوی با قیمت متوسط است. در این هتل، طراحی داخلی خلاقانه و خدمات بی عیب و نقص ارائه شده است. یک صبحانه آلاکارته سلف سرویس در طبقه بالا می توانید میل کنید و از شکلات و میوه های تازه رایگان لذت ببرید.

مزایای هتل هانوی لا سلوا: صبحانه خوشمزه و نزدیکی به تئاتر عروسک آبی

شروع قیمت: یک شب حدود 50 دلار

هتل و اسپا مارولوس هانوی

هتل مارولوس هانوی

هتل مارولوس یکی از بهترین هتل های هانوی برای ماه عسل است. این هتل دارای لوستر باشکوه و کف پوش چوبی در اتاق ها می باشد. با ماساژ سنتی در آبگرم، استرس خود را از بین ببرید یا در کلاس آشپزی غذاهای محلی درست کنید.

مزایای هتل مارولوس: اسپا و طراحی مجلل

شروع قیمت: یک شب حدود 55 دلار

هتل لا سیستا ترندی

هتل لاسیستا ترندی

هتل لاسیستا ترندی یک هتل 4 ستاره است که در محله قدیمی هانوی پنهان شده است. در بازدید از محله زیبای قدیمی به کشف این هتل بروید و از کوکتل‌های شبانه در بار زیرزمین لذت ببرید یا غذاهای لذیذ را با چشم‌انداز وسیع از شهر میل کنید.

مزایای هتل لاسیستا ترندی: موقعیت در محله قدیمی

شروع قیمت: یک شب 70 دلار

هتل و اسپا دایموند لاسیستا هانوی

هتل لاسیستا دایموند هانوی

هتل دایموند یک هتل تجاری شیک است که درست در کنار دریاچه هوان کیم قرار دارد. پس از کاوش با موتورسیکلت و ماشین کرایه‌ای در محله قدیمی برای استراحت به هتل دایموند بروید و از اسکای بار لذت ببرید.

مزایای هتل دایموند: چشم انداز دریاچه هوان کیم

شروع قیمت: یک شب حدود 80 دلار

بخوانید  جاهای دیدنی هوی آن شهر باستانی معروف ویتنام

بهترین هتل های لوکس هانوی

هانوی دارای تعداد زیادی هتل لوکس است و برای افرادی که می خواهند بهترین نوع اقامت را در این شهر تجربه کنند، پیشنهاد می شود.

هتل پان پسیفیک هانوی

هتل پان پسیفیک هانوی

گزینه اول ما در لیست هتل های لوکس هانوی، هتل ۵ ستاره پان پسیفیک است‌. فضای داخلی هتل با الهام از فرهنگ ویتنامی می باشد و بسیار لذت بخش است. در اسپا استراحت کرده و ماساژ را فراموش نکنید‌. همچنین در استخر سرپوشیده شنا کنید.

مزایای هتل پان پسیفیک: استخر سرپوشیده

شروع قیمت: یک شب حدود 100 دلار

هتل ملیا هانوی

هتل ملیا هانوی

هتل ملیا یکی از بهترین هتل های هانوی می باشد که بین محله قدیمی و محله فرانسوی واقع شده است. از امکانات تجاری شیک، بوفه صبحانه تازه و مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز لذت خواهید برد.

مزایای هتل ملیا: مرکز تجاری و استخر

شروع قیمت: یک شب حدود 100 دلار

هتل اپریکات هانوی

هتل اپریکات هانوی

هتل اپریکات یک هتل 5 ستاره محبوب در هانوی است. از جذابیت کلاسیک هتل Apricot شگفت زده خواهید شد. به استخر روی پشت بام بروید و در مناظر رمانتیک دریاچه را غرق شوید. آرامش خواندن یک کتاب را نیز می توانید تجربه کنید.

مزایای هتل اپریکات: منظره زیبای دریاچه و کتابخانه ملی ویتنام

شروع قیمت: یک شب حدود 130 دلار

هتل جی دبلیو ماریوت هانوی

هتل JW Mariott هانوی

هتل جی دبلیو ماریوت یک برند هتل لوکس است و در ویتنام نیز، یکی از بهترین هتل های هانوی می باشد. شاهد معماری خیره کننده JW Marriott Hotel هانوی باشید. از قهوه و کوکتل های شبانه در سالن اجرایی لذت ببرید یا اجرای موسیقی زنده در کلاب جاز را تجربه کنید.

مزایای هتل جی دبلبو ماریوت: امکانات سطح جهانی

شروع قیمت: یک شب حدود 150 دلار

هتل Sofitel Legend Metropole

هتل سوفیتل لجند متروپل

هتل سوفیتل لجند متروپل یک هتل تاریخی است که در سال 1901 ساخته شده است. معماری هتل به زیبایی حفظ شده و دکوراسیون فرانسوی خارق العاده ای دارد. اگر دوست دارید هتل شما یک معماری بی نظیر داشته باشد، این هتل مناسب شما می باشد. در اولین رستوران فرانسوی شهر غذا بخورید و به خانه اپرای هانوی بروید.

مزایای هتل سوفیتل: تم نئوکلاسیک

شروع قیمت: یک شب حدود 250 دلار

بخوانید  جاهای دیدنی هوشی مین

جمع بندی

هانوی پایتخت ویتنام، یک شهر توریستی زیبا است و اقامتگاه های متنوعی را برای گردشگران فراهم می کند. در این مطلب تلاش کردیم تا بهترین هتل های هانوی را برای انواع بودجه ها و سلیقه ها معرفی کنیم تا شما را برای برنامه ریزی سفر به ویتنام راهنمایی کرده باشیم. امیدوارم برای شما مفید واقع شده باشد و محل اقامت خود را انتخاب کرده باشید. دیدگاه خود را با نارون اکوتور به اشتراک بگذارید.

 

منابع: IamAileen

Booking.com

Agoda.com

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *