تور ویتنام

narvan logo

بهترین هتل های ویتنام

بهترین هتل های ویتنام

بهترین هتل های ویتنام

فهرست مطالب

ویتنام کشوری خیره کننده است که مملو از مکان های تاریخی خیره کننده، جزایر سنگ آهک و شهرهای بزرگ مانند هانوی و هوشی مین است. سازه های باستانی و آسمان‌خراش‌های مدرن، همگی بخشی از ترکیب یکپارچه معماری ملی ویتنام هستند. اگر برای سفر به ویتنام برنامه ریزی می کنید یا می خواهید در قالب سفر گروهی با تور ویتنام سفر کنید، لازم است برای اقامت خود، هتل های ویتنام را بشناسید. در این مقاله می خواهیم لوکس ترین گزیته های اقامت در ویتنام را معرفی کنیم.

بهترین هتل های ویتنام

میخواهیم بهترین هتل های ویتنام را از بین لوکس ترین گزینه ها انتخاب کنیم. امکانات رفاهی بی نظیر، چشم اندازهای فوق العاده و اتاق های مدرن راحت، از ویژگی های مشترک این هتل های لوکس هستند. با ما همراه باشید.

هتل آمانوی

هتل آمانوی ویتنام

هتل آمانوی یک هتل لوکس در پارک ملی Nui Chua است و یکی از بهترین هتل های ویتنام می باشد. این هتل دارای چشم انداز خیره کننده ای از خلیج Vinh Hy است و در یک منطقه آرام و نسبتا خلوت قرار دارد. آمانوی دارای ویلاهای مجلل است که مجهز به تمام امکانات رفاهی هستند. هتل همچنین دارای یک اسپا، یک زمین گلف و یک ساحل خصوصی است. آمانوی دارای فضایی آرام و دنج است و کارکنان بسیار خوش برخورد و محترم هستند.

زمین گلف هتل آمانوی 18 حفره دارد و یکی از بهترین زمین های گلف در ویتنام است. ساحل هتل خصوصی است و دارای شن های سفید و آب های فیروزه ای می باشد. هتل آمانوی هتل مناسبی برای افرادی است که به دنبال یک اقامت لوکس و آرامش بخش در ویتنام هستند.

بخوانید  جاهای دیدنی ویتنام

هتل Azerai Can Tho

هتل آزرای کن تو

هتل Azerai Can Tho یک هتل بوتیک در دلتای مکونگ است که تجربه منحصر به فرد و اصیل ویتنامی را ارائه می دهد. Azerai Can Tho در باغی زیبا قرار دارد و دارای طیف وسیعی از فعالیت ها و تجربیات سنتی ویتنامی از جمله کلاس های آشپزی، تورهای قایقرانی و دوچرخه سواری است. هتل همچنین دارای یک اسپا و یک رستوران که غذاهای ویتنامی و بین المللی سرو می کند. اسپا هتل بسیار مدرن و لوکس است و خدمات عالی ارائه می دهد. رستوران هتل غذاهای ویتنامی و بین المللی سرو می کند و غذاها بسیار خوشمزه هستند.

هتل کاپلا هانوی

هتل کاپلا در هانوی ویتنام

هتل کاپلا در قلب شهر هانوی، پایتخت دلنشین و زیبای ویتنام واقع شده است و یکی از بهترین هتل های هانوی می باشد. با چشم‌اندازهای خیره‌کننده به سمت شهر و دریاچه، این هتل ترکیبی از زیبایی و آرامش را به میهمانان ارائه می‌دهد. موقعیت این هتل در نزدیکی مراکز تجاری، جاهای دیدنی هانوی و رستوران‌های معروف واقع شده است، به طوری که مهمانان می‌توانند به راحتی به جاذبه های فرهنگی و تفریحی شهر دست پیدا کنند.

امکانات و خدمات کاپلا شگفت‌انگیز هستند. از جمله استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، رستوران با منوی باز، اتاق‌های کنفرانس و تجهیزات مدرن برای میزبانی کسب‌وکارها. همچنین، پرسنل مهربان و حرفه‌ای هتل به خوبی به مهمانان خدمات ارائه می‌کنند و تجربه‌ای لذت‌بخش را فراهم می‌کنند.

هتل The Anam در Mui Ne

هتل آنام در موی نه ویتنام

هتل The Anam در منطقه موئی نه ویتنام با شکوهی خاص خودنمایی می کند. این هتل بی‌نظیر با معماری زیبا و خدمات حرفه‌ای و تجربه‌ای منحصر به فرد را به میهمانان ارائه می‌دهد. هتل آنام واقع در کنار یک ساحل زیبا، امکان دسترسی آسان به شن‌های سفید و آب شفاف در موئی نه را فراهم می‌کند. منظره طبیعی و آرامش اقامت در این هتل، همچون یک رویا به نظر می‌رسد. این هتل با امکاناتی همچون استخر‌های روباز و سرپوشیده، رستوران‌های با منوی چندگانه که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را ارائه می‌دهند، تجربه‌ای کامل از لحاظ تفریحی و استراحت آرام را به میهمانان ارائه می‌کند.

بخوانید  تونل های ویتنام، یادگاری های جنگ که جاذبه گردشگری شده اند

هتل InterContinental Danang Sun Peninsula Resort

هتل InterContinental در دانانگ ویتنام

هتل InterContinental Danang Sun Peninsula Resort، یک جواهر نورانی در دامنه‌های ویتنام است که دارای موقعیت منحصر به فرد و امکانات فوق‌العاده می باشد. این هتل با معماری خیره‌کننده خود در تپه های سبز قرار گرفته و در نزدیکی شهر دانانگ واقع شده است. به طوری که مهمانان تجربه‌ای خصوصی و آرامش‌بخش را تجربه می‌کنند.

ویژگی اصلی هتل اینترکانتیننتال دانانگ، منظرهٔ طبیعی فوق‌العاده‌ای است که از ارتفاعات آن به چشم می‌خورد. دریای آبی آسمانی، ساحل سفیدپوش و غروب آفتاب چشم نواز، ترکیبی از زیبایی‌های وینتام را به یک هتل عالی تبدیل کرده‌اند.

امکانات بی‌نظیر هتل از استخرهای طبیعی با چشم انداز جنگلی، تا سوناها و سوئیت‌های لوکس با تمامی امکانات رفاهی است تا تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. رستوران‌های متعدد با منوهای متنوع نیز به میهمانان امکان انتخاب از بین غذاهای محلی و بین‌المللی را می‌دهد.

هتل Zannier Bai San Ho

هتل زانیر بای سان هو ویتنام

هتل زانیر بای سان هو یکی از بهترین هتل های ویتنام در قلب طبیعتی بکر است که واقع در خلیج زیبای بای سان هو ویتنام به عنوان مقصدی عالی برای اقامت مهمانان می باشد. این هتل با معماری چشم نواز که با احترام به محیط زیست ترکیب شده است، تجربه‌ای از تلاقی زیبایی طبیعت و اقامتی لوکس و آرامش‌بخش را به ارمغان می‌آورد.

از جمله ویژگی‌های زیبای هتل، ساحل طبیعی بای سان هو است که دریای آبی شفاف را ارائه می دهد. در آغاز صبح، نور خورشید از پنجره‌های اتاق‌ها وارد می‌شود و روزی پر از سرزندگی و انرژی را به مهمانان نوید می دهد.

هتل با امکانات ویژه‌ای همچون اسپا لوکس، استخرهای خیره‌کننده در طبیعت، رستوران‌های با منوهای خلاقانه محلی و بین‌المللی، تجربه‌ای غنی از لذت‌های مختلف را فراهم می‌آورد. اتاق‌ها با طراحی زیبا و امکانات رفاهی به میهمانان راحتی لازم برای استراحت کامل را می‌دهند.

هتل Four Seasons Resort

هتل four seasons ویتنام

هتل Four Seasons Resort ویتنام، یک بهشت طبیعی و لوکس در قلب آسیای جنوب‌شرقی است. در تمامی لیست ها هتل ۴ فصل به عنوان یکی از بهترین هتل های ویتنام قرار گرفته است. امکانات این هتل واقعا شگفت‌انگیز هستند. از استخرهای رمانتیک در ارتفاعات، تا سوناها، اسپاهای لوکس و رستوران‌های با منوی‌های چندگانه که انواع غذاهای محلی و جهانی را ارائه می‌دهند، واقعا در تمامی فصل ها، زیبایی خود را ارائه می دهند.

ویژگی برجسته این هتل، موقعیت آن در کنار یک ساحل زیبا است. دریای فیروزه ای، ساحل‌ نرم، و تپه‌های سبز، ترکیبی استثنایی از زیبایی‌های طبیعی را می دهد که باعث می شود در صدر انتخاب مسافران ویتنام قرار بگیرد‌. اتاق های مدرن و امکانات رفاهی عالی هتل Four Seasons را به یکی از بهترین هتل های ویتنام تبدیل کرده است.

بخوانید  جاهای دیدنی هوی آن شهر باستانی معروف ویتنام

جمع بندی

هتل های ویتنام، طیف وسیعی از امکانات را ارائه می دهند و اگر به دنبال یک اقامت لوکس در ویتنام هستید، می توانید گزینه های متنوعی را داشته باشید. در اینجا تلاش کردیم لوکس ترین هتل های ویتنام را همراه با موقعیت و امکانات آنها به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید در انتخاب گزینه اقامتی شما در ویتنام، راهنمایی لازم را داشته باشید. امیدوارسم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. دیدگاه خود را با نارون اکوتور به اشتراک بگذارید.

 

منابع: CNTraveller

Touropia

TheLuxuryEditor

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *