تور ویتنام

narvan logo

بهترین هتل های هاوانا

بهترین هتل های هاوانا

بهترین هتل های هاوانا

فهرست مطالب

هاوانا، پایتخت دیدنی کوبا، با ساختمان‌های رنگارنگ، ماشین‌های قدیمی آمریکایی و موزه‌های بی‌شمار است و بارهایی که یک زندگی شبانه به یاد ماندنی را با موسیقی زنده و رقص تضمین می کنند. این شهر جذاب به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری محبوب است. هتل های هاوانا نیز از آپارتمان‌های شهری زیبا گرفته تا هتل‌های بوتیک، پذیرای گردشگران از سراسر جهان هستند. بسیاری از بهترین مکان‌ها برای اقامت در هاوانا در اطراف بخش قدیمی شهر قرار گرفته اند که بسیار نزدیک به جاهای دیدنی کوبا هستند. برخی دیگر نیز در قسمت مدرن هاوانا قرار دارند.

در تور کوبا، برخی از بهترین هتل های هاوانا را برای اقامت برگزیده ایم. همچنین در این مطلب قصد داریم بهترین هتل های هاوانا را برای راهنمایی به شما عزیزان در انتخاب هتل موردعلاقه تان، معرفی کنیم.

معرفی بهترین هتل های هاوانا

اکثر هتل های هاوانا که می خواهیم معرفی کنیم، هتل های 5 ستاره بوده و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا هستند. در حال حاضر هتل های 5 ستاره متنوعی در هاوانا وجود دارد و هتل های بیشتری نیز در حال ساخت هستند. این مسئله، انتخاب محل اقامت در هاوانا را دشوار می کند. بسیاری از هتل های خوب هاوانا در منطقه هاوانای قدیمی، در امتداد خیابان پرادو و در امتداد ساحل مالکون و همچنین در ودادو بخش مدرن هاوانا هستند. با معرفی بهترین هتل های هاوانا همراه ما باشید.

1. هتل ناسیونال د کوبا

هتل ناسیونال د کوبا

هتل ناسیونال د کوبا (Hotel Nacional De Cuba) یکی از برجسته‌ترین هتل های هاوانا و کشور کوبا است. این هتل یک ساختمان تاریخی است که درست در آستانه ودادو، مرز بین هاوانای قدیمی و مدرن قرار دارد. به همین خاطر، یکی از ساختمان های معروف و جاهای دیدنی هاوانا به شمار می رود. ساختمان هتل ناسیونال د کوبا بر روی یک تپه کوچک قرار دارد و منظره خیره کننده ای از ساحل مالکون و دریا ارائه می دهد. ورودی هتل نیز با یک خیابان کوچک که به ورودی اصلی منتهی می شود، فوق العاده زیبا است. ویژگی منحصر به فرد هتل ناسیونال د کوبا، تاریخی بودن فضای بیرونی و طراحی داخلی آن است و یک هتل کلاسیک به شمار می رود.

2. هتل گرن بریستول لا هابانا

هتل گرن بریستول لا هابانا

هتل گرن بریستول لا هابانا یکی از جدیدترین هتل های هاوانا است. در واقع هنگام همه گیری کرونا بود که گرن بریستول قرار بود در هاوانا افتتاح شود اما به خاطر قرنطینه ها، افتتاح آن به تعویق افتاد. این هتل یکی از لوکس ترین هتل های هاوانا با امکانات عالی می باشد.

3. ایبروستار گرند پاکارد

ایبروستار گرند پاکارد

هتل ایبروستار گرند پاکارد (Iberostar Grand Packard) درست گوشه خیابان پرادو، در کنار ورودی بندر هاوانا و مالکون قرار دارد. طراحی این هتل فوق‌العاده ظریف است؛ اتاق‌های زیبا، تراس شبه پشت بام در میان ساختمان با استخر L شکل باورنکردنی! در گرند پاکارد، امکاناتی مانند باشگاه بدنسازی، اسپا و رستوران وجود دارد و تنها چند دقیقه تا شلوغ ترین منطقه قدیمی هاوانا با رستوران‌ها، بارها و فروشگاه‌ها فاصله دارید.

محتوای مرتبط:  بهترین موزه های کوبا را بشناسید

4. هتل گرن مانزانا کمپینسکی

هتل گرن مانزانا کمپینسکی

هتل گرن مانزانا کمپینسکی (Gran Hotel Manzana Kempinski) دقیقاً در مرکز بین هاوانای قدیم و هاوانای مرکزی، در پارک مرکزی قرار دارد و یکی از بهترین هتل های هاوانا است. اما با این حال، با اختلاف، گران ترین هتل هاوانا نیز می باشد. این هتل در موقعیت شگفت انگیزی برای کاوش در هاوانای قدیمی و مرکزی قرار دارد. اتاق های مدرن و دلباز و امکانات رفاهی عالی، این هتل را تبدیل به یکی از اقامتگاه های لوکس هاوانا کرده است.

5. ایبروستار پارک سنترال

هتل ایبروستار پارک سنترال

هتل ایبروستار پارک سنترال (Iberostar Parque Central) درست در روبروی پارک مرکزی و در نزدیکی هتل مانزانا کمپینسکی در خیابان پرادو قرار دارد. ایبروستار یک هتل زیبا در هاوانا با موقعیتی شگفت انگیز و امکانات رفاهی خوب است، اگرچه این هتل کمی قدیمی تر است و حس و حال کلاسیک را به همراه خود حفظ کرده است. اتاق ها شیک اما با آثار فرسودگی هستند و کافه، بار و رستوران هتل واقعاً شیک هستند.

6. هتل گرند استون لا هابانا

هتل گرند آستون لا هابانا

هتل پنج ستاره گرند استون لا هابانا (Hotel Grand Aston La Habana)، درست در مالکون و بین هاوانای قدیمی و مدرن قرار دارد. این هتل در لبه هاوانا مرکزی قرار گزفته و می‌توانید هم به ودادو و هم به شهر قدیمی بروید، اما با این حال، به هیچ‌یک از آنها نزدیک نیست. گرند استون همچنین دارای یک باشگاه ورزشی مدرن و اسپا با منظره خیره کننده از دریا می باشد!

7. هتل رویالتون هابانا

هتل رویالتون هابانا

هتل رویالتون هابانا که قبلا پاسئو دل پرادو نامیده می شد، موقعیتی عالی دارد و در نزدیکی مالکون، روبروی قلعه ال مورو، یکی از معروف ترین جاهای دیدنی هاوانا قرار دارد.

طراحی داخلی هتل رویالتون، ترکیبی از مدرنیسم و دکوراسیون لوکس با منظره های باورنکردنی از دریا است.
کارکنان خوش برخورد و بار لابی که معمولاً یک نوشیدنی خوش‌آمدگویی تازه در هنگام ورود به هتل ارائه می‌کند، یک تجربه به یادماندنی از پذیرایی در هاوانا را به ارمغان می آورد.

محتوای مرتبط:  شهر وارادرو، بهشت ساحلی کوبا

8. پاسئو 206 ال پرادو

پاسئو 206 ال پرادو

در امتداد پاسئو دل پرادو تاریخی و تزئین شده که هاوانای قدیم را از هاوانای مرکزی جدا می کند، هتل بوتیک پاسئو 206 قرار دارد. هتل بوتیک پاسئو ۲۰۶ (Paseo 206)، یک خانه خانوادگی کلاسیک مربوط به سال 1933 است که به طور کامل بازسازی شده و در عین حال، از فضای اصلی خانه استعماری به طور ظریف نگهداری شده است. سوییت ها بسیار زیبا و راحت هستند و آرامش و لمس فضای تاریخی این هتل، آن را تبدیل به یکی از بهترین هتل بوتیک های هاوانا کرده است.

سخن پایانی

هاوانا شهری مملو از ماشین‌های کلاسیک و ساختمان های استعماری رنگارنگ است و این برجسته ترین ویژگی گردشگری این شهر می باشد. هاوانا با ترکیب جذابیت دنیای قدیم و مدرن، مجموعه ای از هتل ها را ارائه می دهد که هر کدام، ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. هتل های هاوانا دروازه ای برای لذت بردن از تجربه اصیل کوبایی هستند. بنابراین، فهرستی از بهترین هتل های این شهر را معرفی کردیم تا راهنمای شما در انتخاب محل اقامت تان در هاوانا باشد. دیدگاه ارزشمند خود را با نارون اکوتور به اشتراک بگذارید.

 

منابع: EpicNomadLife

LoveCuba

Voyage-Prive

3/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *