تور ویتنام

narvan logo

بهترین سواحل کوبا

بهترین سواحل کوبا

بهترین سواحل کوبا

فهرست مطالب

کشور کوبا فراتر از خیابان های قدیمی هاوانا با ماشین های کلاسیک و ساختمان های استعماری و همچنین زیبایی های ماقبل تاریخ چشم انداز وینیالس است. کوبا یک جزیره کارائیبی به حساب می آید و سواحلش، هر ساله بازدیدکنندگان زیادی را جذب می کند. اگر علاقه مند در یک کازای گرمسیری در دریای کارائیب هستید یا صرفا می خواهید از استراحت، آب تنی و تماشای غروب زیبای آفتاب در سواحل کوبا هستید، این مطلب برای شما است. با معرفی 10 مورد از بهترین سواحل کوبا همراه ما باشید.

معرفی بهترین سواحل کوبا

سواحل کوبا آب و هوای بی نظیری دارند و علاوه بر شنا و آفتاب گرفتن در ساحل، امکان غواصی در آب های کریستالی، قایق سواری و موج سواری را نیز دارند. برخی از این سواحل، در لیست مقاصد تور کوبا قرار دارند که از آنها بازدید خواهیم کرد. پس بیایید به کاوش در سواحل زیبای کوبا بپردازیم.

سواحل وارادرو

ساحل وارادرو

ساحل شن سفید وارادرو یکی از معروف ترین جاهای دیدنی کوبا است. این ساحل زیبا 20 کیلومتر امتداد دارد و وجود استراحتگاه های منحصر به فرد، این شبه جزیره خیره کننده را به یکی از محبوب ترین نقاط در کوبا تبدیل کرده است. به دلیل محبوبیت وارادرو، گاهی اوقات می‌تواند در اینجا بسیار شلوغ باشد، اما شایسته است در لیست بهترین سواحل کوبا قرار بگیرد. حتی بهترین ساحل کوبا. در اطراف ساحل وارادرو هتل ها، کلوپ های شبانه، بارها و رستوران های زیادی وجود دارد. وارادرو همچنین یک مقصد محبوب برای علاقه مندان به ورزش های آبی، غواصی و قایق سواری است.

پلایا انکون

پلایا انکون

پلایا آنکون در سواحل جنوبی کوبا در ترینیداد واقع شده است و اغلب به عنوان یکی از زیباترین سواحل کوبا شناخته می شود. اکنون پلایا آنکون به یکی از شلوغ‌ترین سواحل جزیره تبدیل شده است. پیشنهاد می کنیم برای دور شدن از شلوغی ها، کمی در کنار ساحل قدم بزنید. ترینیداد و منطقه اطراف پلایا آنکون توسط چند اسکله تفریحی خدمات رسانی می شود که در حین قایقرانی در اطراف کوبا، پلایا انکون یک توقفگاه عالی است.

ساحل کایو کوکو

ساحل کایو کوکو

کایو کوکو یک جزیره کوچک در شمال کوبا است که در سمت اقیانوس اطلس قرار دارد. جزیره کایو کوکو علاوه بر سواحل خارق‌العاده خود با شن‌های سفید، به خاطر صخره‌های مرجانی ، پرندگان و فلامینگوها شناخته شده است. کایو کوکو سواحل آرام و کم عمق به سمت افق امتداد دارد و مکانی آرام را برای قدم زدن در کنار اقیانوس، زیر آسمان آبی روشن فراهم می کند.

بخوانید  ویزای توریستی کوبا

ساحل کایو لویسا

ساحل کایو لویسا

ساحل کایو لویسا حدود دو ساعت و نیم با هاوانا فاصله دارد و یکی از زیباترین سواحل کوبا می باشد. از بندر پالما روبیا به راحتی می‌توانید به این جزیره سفر کنید، اما بهترین راه برای رسیدن به کایو لویسا، این است که یک قایق تفریحی اجاره کرده و از طول مسیر لذت ببرید. کایو لویسا بسیاری از جذابیت های بکر خود را به عنوان گنجینه اسرار حفظ کرده است و مکان مناسبی برای لذت بردن در ساحل آرام می باشد.

ساحل پونتا فرانسیس

ساحل پونتا فرانسیس

ساحل پونتا فرانسیس در جزیره دلا جوونتود در جنوب کوبا به سمت دریای کارائیب واقع شده است. این ساحل از قرن شانزدهم تا هجدهم، مخفیگاه دزدان دریایی بود. تاریخچه برجسته جزیره، الهام بخش رمان هایی از جمله رمان “جزیره گنج” شده است. امروزه گردشگران، ساحل پونتا فرانسیس را برای استراحت و غواصی در دنیای رنگارنگ و پر از صخره های مرجانی زیر آب انتخاب می کنند.

ساحل ماریا لا گوردا

ساحل ماریا لا گوردا

ساحل ماریا لا گوردا در غربی ترین نقطه کوبا در شبه جزیره بکر گواناکاهابیبس واقع شده است. این ساحل در بین علاقه مندان به غواصی بسیار محبوب است و به عنوان یکی از بهترین سواحل کوبا و ده ساحل برتر آمریکای لاتین در نظر گرفته می شود. همچنین ساحل ماریا لا گوردا پوشیده از نخل، شن و ماسه نرم و آب شفاف کریستالی می باشد و بسیار زیبا به نظر می رسد. در حالی که بین ماهی های عجیب و غریب و مرجان های کمیاب در یکی از حفاظت شده ترین مناطق کوبا شنا می کنید، به غواصی و کشف دنیای شگفت انگیز زیر سطح آب نیز بروید.

پلایا د تورتوگا

پلایا د تورتوگا

پس از جزیره Juventud Cayo، لارگو دل سور دومین جزیره بزرگ فراساحلی کوبا است و متعلق به مجمع الجزایر کانارئوس می باشد. ساحل پلایا د تورتوگا در این جزیره واقع شده است و به راحتی با قایق از سواحل کوبا می توان به اینجا سفر کرد. ساحل تورتوگا بازدیدکنندگان زیادی به خود جذب می کند. به خصوص به خاطر لاک پشت هایی که تابستان ها در آنجا لانه می کنند. خود ساحل نیز زیبایی های منحصر به فرد خود را دارد و قطعا ارزش بازدید را دارد.

سواحل پلایا دل استه

سواحل پلایا دل استه

پلایا دل استه برای کسانی که به دنبال یک ساحل زیبا در نزدیکی هاوانا پایتخت کوبا هستند، بهترین گزینه می باشد. پلایا دل استه مجموعه ای از سواحل است که نزدیکترین آنها به هاوانا، ساحل Bacuranao است و 15 کیلومتر از شهر فاصله دارد. سواحل این منطقه، در تعطیلات آخر هفته، مردم محلی را به خود جذب می کند و بنابراین بهترین زمان برای یک روز آرام در سواحل Playa del Este، در طول هفته می باشد.

بخوانید  جاهای دیدنی هاوانا

کایو گیلرمو

پلایا پیلار در کایو گیلرمو

مجموعه ساحل کایو گیلرمو در مجمع الجزایر Jardines del Rey در سواحل شمالی کوبا واقع شده است و در نزدیکی ساحل کایو کوکو قرار دارد. ساحل پلایا پیلار در Cayo Guillermo یکی از بهترین سواحل کوبا با بهترین شن و ماسه است. در جنوب ساحل، جنگل‌های حرا گسترده‌ای را خواهید دید که می‌توانید با قایق به کاوش در آنها بپردازید. در کایو گیلرمو می توانید از پیاده روی طولانی در ساحل در کنار برخی از بزرگترین تپه های شنی کوبا لذت ببرید.

کایو لاس بروخاس

کایو لاس بروخاس

کایو لاس بروخاس یکی از زیباترین سواحل کوبا است که در بخش شمالی قرار دارد. این جزیره کوچک به همراه همسایگانش کایو انسناچوس و کایو سانتا ماریا، یک مقصد تفریحی آرام در مجمع الجزایر Jardines del Rey (باغ پادشاه) تشکیل می دهند و برخی از زیباترین سواحل کشور کوبا را در خود جای داده اند. کایو لاس بروخاس با سواحل سفید نرم و آب های شفاف، مکان مناسبی برای موج سواری، غواصی و ماهیگیری است. همچنین آبهای جزیره در صدر لیست بهترین مکان‌های قایقرانی در کوبا قرار گرفته است.

بخوانید  جاذبه های شهر سینفوئگوس در کوبا

سخن پایانی

کوبا به نوشیدنی رام، سیگار برگ و انقلابیون خود چه گوارا و کاسترو معروف است اما زیبایی خیره کننده چشمگیرترین سواحل کوبا را نباید دست کم گرفت. چرا که سواحل و جزایر این کشور از اصلی ترین مقاصد گردشگرانی است که جذب کوبا می شوند. برخی از ساحل های کوبا در شهرهای تفریحی پر رونق قرار دارند و برخی دیگر، جزایر کوچک بکری هستند که لحظات آرام بخشی را برای شما رقم می زنند. این ها بخشی از مواردی هستند که کوبا را به یک مقصد ساحلی جهانی جذاب تبدیل می‌کنند.

در این مطلب 10 مورد از بهترین سواحل کوبا را معرفی کردیم و امیدواریم که از مطالعه آن لذت برده باشید. دیدگاه خود را با نارون اکوتور به اشتراک بگذارید.

 

منابع: TripAdvisor

zizoo.com

Barcelo.com

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *