تور ویتنام

narvan logo

ویزای توریستی کوبا

ویزای توریستی کوبا

راهنمای سفر به کوبا

فهرست مطالب

تجربه یک سفر واقعی، سفری در زمان، به جایی شبیه به هیچ جا! این توصیف مهم ترین راهنما در انتخاب کوبا به عنوان مقصد گردشگری، تعریفی صحیح از آن خواهد‌ بود و در نتیجه، تطابق انتظارات و واقعیات بهتر و کامل تر شکل خواهد گرفت. بنابراین تصمیم گرفتیم که یک راهنمای سفر و مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی کوبا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

سفر به کوبا بی شک تجربه یک سفر واقعی است، چرا که این مقصد با تمام ویژگی‌های‌ منحصر به فرد خود نیازمند تعریف خاصی از نوع سفر هم هست، تعریفی فقط و فقط متعلق به خود آن! بنابراین تصمیم گرفتیم که یک راهنمای سفر و مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی کوبا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

سفر به کوبا، کشور چه گوارا و فیدل کاسترو

سفر به کوبا، سفری با هدف و به مقصدی‌ با اولویت امکانات فیزیکی و تفریحی با دغدغه تعداد ستاره های یک اقامتگاه نیست، سفری جهت گذراندن زمان با نشست های طولانی در لابی های وسیع و مجلل یک هتل و یا به قصد بهره مندی از خوردنی ها و نوشیدنی های بی پایان آن هتل قطعا نیست! این سفر یک تعطیلات رویایی نیست، سفری با اولویت استراحت در سواحل و آفتاب گرفتن و دریا رفتن شاید نیست. در صورتی که همه این امکانات را دارا هست!

بخوانید  اخذ ویزای تانزانیا برای ایرانیان

سفر به کوبا

یگانه انگیزه تور کوبا برای مقصد بعدی سفر، رفع عطش برای دیدن و شناختن کوباست، لمس و احساس این سرزمین و تاثیرات مهم آن، بی شک تجربه ای عمیق از سیری تاریخی در انقلاب کوبا و عناصر، اشخاص و رویدادهای مهم دخیل در آن، تجربه گونه بی مثالی از چهره و معماری شهرهایش، لمس مردمان و شیوه زندگی سخت و ساده آن ها، درگیر شدن در فضاهای روزمرگی و واقعیت های سرزمینی که شبیه به هیچ کدام از دانسته ها و عادت هایمان نیست و بی شک فرصت ثبت لحظه هایی بی نظیر در تاریخ، آن هم در جوار مطرح ترین لوکیشن های عکاسی در دنیا.

بخوانید  شهر وارادرو، بهشت ساحلی کوبا

سفر به کوبا، سفری با پررنگی اطلاعات و تجربیاتی منحصر به فرد در تاریخ، ادبیات، هنر، موسیقی، معماری، رقص، مردم شناسی، طبیعت شناسی، فرهنگ و سیاست است. مکان‌ ها، لحظه ها و چهره هایی که به عنوان قطعه های بی همتایی از زمان خود را بی واهمه عرضه می کنند و دیگر در زمان تکرار نخواهند شد.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای توریستی کوبا

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای توریستی کوبا

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی کوبا را به دو بخش تقسیم کرده ایم: مدارک درخواستی از مسافر و مدارک درخواستی از آژانس و یا سرگروه برگزار کننده. سایر مدارک مورد نیاز من جمله معرفی نامه گروه، واچر کلی سفر و نامه تایید جزییات سفر و اقامت و سایر مدارک تکمیلی و تضمینی از طرف مجموعه ما به عنوان کارگزار معتمد به سفارت ارائه می شوند. همچنین سفارت اختیار رد صلاحیت، رد درخواست و دریافت اطلاعات و مدارک خارج از لیست و مصاحبه حضوری را خواهد داشت. در ادامه مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای توریستی کوبا را بررسی می کنیم.

بخوانید  ویزای توریستی بحرین

مدارک درخواستی از مسافر برای ویزای توریستی کوبا

  • اصل و کپی گذرنامه معتبر با حداقل اعتبار ۷ ماه از تاریخ شروع سفر
  • دو قطعه عکس با سایز پاسپورت با پس زمینه سفید (ارتفاع ۴،۵ و عرض ۳،۵ سانتیمتر. صورت از پایین چانه تا بالای پیشانی و از گوش تا گوش قابل رویت باشد)
  • تمکن مالی با حداقل مانده حساب معادل ۳۰۰۰ یورو، به انگلیسی با مهر و امضای مقامات بانکی
    تعهدنامه محضری بازگشت ترجمه رسمی انگلیسی
  • در صورت وجود کپی سایر ویزاهای دریافتی مانند شینگن، بریتانیا، کانادا، آمریکا.

مدارک درخواستی از آژانس و یا سرگروه برگزار کننده

  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • بیمه مسافرتی
  • بلیط رفت و برگشت
  • هزینه انجام امور ویزا
5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *