تور ویتنام

narvan logo

تپه های بانا در ویتنام

تپه های بانا در ویتنام

تپه های بانا

فهرست مطالب

تپه های بانا جایی است که زیبایی خارق‌العاده ویتنام را کاوش خواهید کرد؛ بگذارید مناظر باورنکردنی بانا نفس شما را بند بیاورد. سوار تله کابین شوید و روی دستان غول پیکر پل شگفت انگیز طلایی قدم بزنید. بازدیدکنندگانی که به اینجا سفر می‌کنند، جنبه های کاملا متفاوت ویتنام را تجربه می کنند. بانا هیلز یک دنیای سرگرمی جذاب است که در آن برای همه سنین از کودکان تا بزرگسالان، تجربه های جذاب و ارزشمند را می توانند کسب کنند. در این مطلب، با معرفی تپه های بانا و فعالیت هایی که می توانید برای لذت بردن کامل از این مجموعه انجام دهید، همراه ما باشید.

معرفی تپه های بانا

تپه های بانا در نزدیکی دانانگ

نام بانا هیلز از روی یک گروه قومی ساکن در این منطقه نامگذاری شده است که به معنای “کوه من” می باشد. در اواخر قرن نوزدهم، تپه‌های بانا مکان مورد علاقه فرانسوی‌ها در طول استعمارشان بود. امروزه سرمایه گذاری های زیادی انجام شده است تا این منطقه، به یک مجموعه تفریحی درجه یک با بهترین معماری فرانسوی همراه با مهم ترین استراحتگاه و سرگرمی های هیجان انگیز تبدیل شود. نه تنها گردشگران داخلی، بلکه بانا هیلز یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگران سراسر جهان است که به ویتنام سفر می کنند. و نارون اکوتور در برنامه تور ویتنام، بازدید از این منطقه را جزو مقاصد سفر قرار داده است.

بانا هیلز در در 35 کیلومتری شهر دانانگ قرار گرفته است و از 3 بخش اصلی تشکیل شده است که عبارتند از:

  1. قسمت پایین دست شامل بتکده Linh Ung، باغ Le Jardin D’Amour، دبای دبی و پل طلایی
  2. قسمت بالایی شامل دهکده فرانسوی ها و پارک فانتزی
  3. قله کوه شامل مزارع چای

در ادامه به راهنمای سفر به تپه های بانا می پردازیم.

محتوای مرتبط:  جاهای دیدنی دانانگ ویتنام

بهترین زمان بازدید از بانا هیلز

واقعاً نمی توان برای بازدید از بانا هیلز بهترین زمان را تعیین کرد. زیرا امکان سفر در تمام طول سال به این منطقه وجود دارد. اگر می‌خواهید عکس‌های عالی از پل طلایی داشته باشید، ماه های فروردین تا مرداد، بهترین زمان است. اما انتظار حضور هزاران بازدیدکننده را نیز داشته باشید. همچنین فصل پاییز و زمستان برای کسانی که به دنبال بازدید از پل طلایی در زمانی خلوت و همراه با آرامش هستند، مناسب است. اما در این فصل ها، فراموش نکنید که یک چتر و لباس مناسب همراه داشته باشید.

جاذبه های تپه های بانا

روستای فرانسوی ها در ویتنام

مجموعه تفریحی بانا، هر روزه از ساعت 7 صبح تا 10 شب باز است و توصیه می کنیم که یک روز کامل را برای گشت و گذار کامل در این منطقه اختصاص دهید. در زیر، به لیست تمام جاذبه های تپه های بانا می پردازیم که می توانید از آنها بازدید کنید:

  • تجربه یکی از طولانی ترین تله کابین های جهان
  • پارک تفریحی فانتزی، فروشگاه های سوغاتی دا چام، دنیای کریستال، گل فروشی فلوریست، موزه موم، فونیکولار، زیر لیوانی آلپاین
  • استراحتگاه ها: اسپا آنپاز، دهکده فرانسوی
  • جاذبه های معنوی: تالار استل، زیارتگاه مادر مقدس، چایخانه پناهگاه باران، صومعه Linh Phong Zen، استوپا Linh Phong، پاگودا Linh Linh Ung
  • جاذبه های معماری و فرهنگی: بار دیبای- سرداب شراب، دهکده فرانسوی، باغ Le Jardin D’Amour، پل طلایی
  • رستوران ها و کافه ها: بیر پلازا، انبار شراب دبی، رستوران دومر، رستوران آراپنگ

قیمت بلیت بانا هیلز

پارک سان ورلد در دانانگ از بالا

بلیت تله کابین بانا هیلز برای هر بزرگسال 750,000 VND معادل حدود 30 دلار می باشد و به ازای هر کودک 600,000 VND معادل حدود 25 دلار برای رفت و برگشت می باشد که شامل: هزینه ورودی، 10٪ مالیات بر ارزش افزوده، اکثر بازی های پارک فانتزی (105 بازی)، بلیت 3 دلاری قطار فونیکولار به Debay Cellar و Le Jardin D’Amour می باشد. برای بازدید از جاذبه های دیگر تپه های بانا مانند موزه موم باید بلیت تهیه کنید که هزینه آن 100000 VND معادل حدود 4 دلار می باشد. برای اطمینان از تهیه بلیت برای روز موردنظر خود و عدم حضور در صف های طولانی، می توانید خرید خود را آنلاین انجام دهید.

تله کابین بانا هیلز

تله کابین بانا هیلز

بازدیدکنندگان فقط می توانند از طریق تله کابین به تپه های بانا بروند. سیستم تله کابین بانا هیلز یکی از چشمگیرترین خطوط ده تله کابینه در جهان است. این تله کابین دارای رکوردهای بسیاری از جمله طولانی ترین فاصله بین تغییر تله کابین، سنگین ترین کابل و بیشترین تغییر ارتفاع می باشد. در این تله کابین، با سه خط به طول 25 کیلومتر، حدود 20 دقیقه طول می کشد تا به قله کوه برسید.

پل دست خدا یا پل طلایی

عکاسی پانوراما از پل دستان خدا

پل دستان خدا یا پل طلایی ویتنام که ایستگاه مارسی را به ایستگاه Le Jardin متصل می کند، در سال 2018 افتتاح شده و به سرعت در بین گردشگران محبوب شد. هنگام افتتاح، این پل تبدیل به یک پدیده جهانی شد و به گفته مجله تایم، یکی از زیباترین مناظر روی زمین می باشد.

پل طلایی یک یک پل زیبا است که لا به لای دو دست سنگی غول پیکر پوشیده شده از خزه می گذرد و مناظر تماشایی از طبیعت اطراف و شهر دانانگ را ارائه می کند. پل طلایی در حال حاضر بیشترین چشم انداز ساخت و ساز مصنوعی در ویتنام را به خود جلب کرده است.

رویدادها و جشنواره های بانا هیلز

جشنواره گل در بانا هیلز

اگر قصد دارید که در طول یک جشنواره به بانا هیلز سفر کنید، در ادامه جشنواره هایی را که در بانا هیلز برگزار می شود معرفی می کنیم:

  • جشنواره گل از 10 فوریه تا 3 سپتامبر
  • جشنواره کارناوال از آوریل تا سپتامبر
  • جشنواره شراب از 5 تا 20 مه
  • جشنواره آبجو از روز اول ژوئن تا 5 سپتامبر
  • جشنواره هالووین در ماه اکتبر
  • جشنواره زمستانی در کریسمس
محتوای مرتبط:  بهترین زمان سفر به ویتنام

جمع بندی

تپه های بانا در شهر دانانگ ویتنام، یکی از سرگرم کننده ترین مجموعه ها در ویتنام است که جاذبه های معروفی از جمله پل طلایی و دهکده فرانسوی ها را در خود جای داده است. دسترسی به بانا هیلز فقط از طریق تله کابین در دسترس است که یکی از طولانی ترین تله کابین ها در جهان است. در سفر به ویتنام، به تپه های بانا بروید و یک روز خود را به این منطقه اختصاص دهید.

 

منابع: VietnamTravel.com

Vietnam.travel

4.7/5 - (3 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *