تور ویتنام

narvan logo

ویزای توریستی ویتنام

ویزای توریستی ویتنام

ویزای توریستی ویتنام

فهرست مطالب

ویتنام یکی از کشورهای مورد علاقه گردشگرانی است که به طبیعت گردی علاقه دارند؛ زیرا طبیعت این کشور به عنوان یکی از بهترین کشورهای آسیایی برای گردشگری شناخته شده است. برای سفر به ویتنام باید ویزای این کشور را دریافت کنید و اگر هدف شما از سفر به این کشور، تفریح و خوشگذرانی است، نیاز به دریافت ویزای توریستی ویتنام دارید. بدون اخذ ویزای توریستی، سفر به ویتنام و ورود به خاک این کشور برای شما ممکن نخواهد بود. پس در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را برای اخذ ویزای ویتنام راهنمایی کنیم.

معرفی کوتاه کشور ویتنام

کشور نپال، جواهری در آغوش رشته کوه هیمالیا، با تاریخ و فرهنگی جذاب، گزینه ای بی‌نظیر برای عاشقان طبیعت و ماجراجویان است. نپال با معابدی که آرامش را به شما هدیه می کند و کوه های بلندی که شما را به ترکینگ دعوت می کند، یکی از بهترین مقصدهای توریستی جهان است. نارون اکوتور با مقصد اختصاصی خود یعنی تور نپال، شما را به کاوش در ارتفاعات هیمالیا، دیدار با فرهنگ و سنت‌های محلی نپال و تجربه‌ی مدیتیشن در مکان‌های مذهبی این سرزمین دعوت می کند.

  • جمعیت: حدود ۹۶ میلیون نفر
  • مساحت: حدود ۳۳۰ هزار کیلومتر مربع
  • کشورهای همسایه: کامبوج، لائوس، چین
  • زبان: ویتنامی
  • دین رایج: بودایی، کاتولیک، مسلمان
  • واحد پول: دانگ ویتنام (VND)
  • زمان پرواز از تهران تا ویتنام: معمولاً حدود ۸ تا ۹ ساعت زمان می‌برد.
  • کیفیت آب لوله کشی: نیاز به استفاده از آب معدنی دارید.
  • انعام: در بعضی از هتل‌ها و رستوران‌ها انعام اجباری وجود دارد.
  • نوشیدن الکل در مکان‌های عمومی: در ویتنام معمولاً مصرف الکل در مکان‌های عمومی مجاز نیست.
  • شماره اورژانسی: 113 (پلیس و اورژانس)
  • کد تماس: +84

ویزای ویتنام برای ایرانیان

ویزای ویتنام برای ایرانیان

ویتنام از مقاصد گردشگری محبوب در کشور آسیاست و ایرانی ها نیز می توانند به هدف سفر، به این کشور مسافرت کنند. ورود به کشور ویتنام، نیاز به دریافت ویزا دارد و یکی از کارهای مهمی که شما قبل از برنامه ریزی برای سفر به این کشور باید داشته باشید، دریافت ویزا می باشد. نارون اکوتور در تور ویتنام، خدمات اخذ ویزای توریستی ویتنام را انجام می دهد.

ویزای توریستی ویتنام که به اسم ویزای گردشگری هم شناخته می شود، مدت اعتبار 3 ماهه دارد و از زمانی که صادر می شود، مدت اقامت 90 روز را فراهم می کند. این ویزا به دو صورت عادی و فوری صادر می شود که شما بر حسب شرایط خود، می توانید به صورت عادی یا فوری اقدام به دریافت آن کنید.

بخوانید  بهترین هتل های ویتنام

اخذ ویزای فوری ویتنام

اخذ ویزای فوری ویتنام برای ایرانی ها حدود ۱۰ روز کاری طول می کشد اما نارون اکوتور، در ۵ الی ۷ روز کاری ویزای عادی ویتنام را صادر می کند. این ویزا بر اساس مدت اعتبار و تعداد ورودی ها، شامل انواع زیر می باشد:

  • ویزای 1 ماهه یکبار ورود
  • ویزای 3 ماهه یکبار ورود
  • ویزای 3 ماهه چند بار ورود
  • ویزای چند ماهه چندبار ورود

تفاوت ویزاهای فوق در مدت زمان اعتبار و در تعداد دفعات ورود به کشور می باشد؛ به طوری که با دریافت ویزای 1 ماهه 1 بار ورود، فقط یک بار حق ورود به این کشور را خواهید داشت و در صورت نیاز به ورود مجدد به کشور باید مجددا برای اخذ ویزا اقدام کنید.

ویزای توریستی عادی که توسط نارون اکوتور صادر می شود، ۵ الی ۷ روز کاری طول می کشد و مدت اعتبار آن ۹۰ روز است و شما می توانید تا ۹۰ روز در کشور ویتنام اقامت کنید.

ویزاهای توریستی ویتنام با توجه به مدت زمان اعتبار و تعداد دفعات ورود به کشور، قیمت متفاوتی هم دارند. برای اخذ ویزای عادی ویتنام، با کارشناسان نارون اکوتور در تماس باشید.

مدارک ویزای توریستی ویتنام

برای این که ویزای توریستی ویتنام را دریافت کنید، لازم است که مدارک زیر را تکمیل نمایید:

  1. تصویر پاسپورت با 7 ماه اعتبار
  2. فایل عکس پرسنلی جدید 4*6 با پس زمینه سفید
  3. رزور بلیط پرواز رفت و برگشت
  4. رزور هتل محل اقامت
  5. بیمه مسافرتی (اجباری نیست ولی در صورتی که بیمه دارید، لطفا برگه بیمه نامه برای اقدام ویزا ارایه شود)

نکته مهم: اعتبار ویزای شما بر اساس تاریخ سفر شما خواهد بود.

دریافت ویزای توریستی آنلاین ویتنام برای ایرانیان

دریافت ویزای توریستی آنلاین ویتنام برای ایرانیان

مردم بسیاری از کشورها همچون کانادا، آمریکا، برزیل و … می توانند بدون دریافت ویزای ویتنام، به این کشور سفر کنند اما مردم کشورهای خاورمیانه مثل ایران، حتما باید ویزا دریافت کنند. با توجه به محدودیت هایی که دریافت ویزای ویتنام برای ایرانی ها دارد، بهتر است برای سفر گردشگری به این کشور از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید زیرا ثبت نام آنلاین ویزا به صورت فردی ممکن نیست و ثبت نام گروهی را می طلبد.

نحوه اقدام به دریافت ویزای توریستی آنلاین ویتنام برای ایرانیان به شیوه آنلاین، بدین صورت است که فرد باید به یک آژانس مسافرتی و یا کارگزار تورهای گروهی مراجعه کند. زیرا کنسولگری سفارت ویتنام در ایران، درخواست های انفرادی را پذیرش نمی کند.

سپس باید مدارک به کارگزار تور یا آژانس مسافرتی ارائه شوند که به شرح زیر هستند :

  • اصل و کپی شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی
  • یک قطعه عکس رنگی
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • گذرنامه ایرانی به همراه 6 ماه اعتبار
  • مدارک شغلی
  • پرینت گردش حساب 3 ماهه شما به همراه گواهی تمکن مالی
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • فیش پرداخت هزینه های مربوط به ویزا

برای ثبت نام ویزای آنلاین ویتنام، سایت vietnamvisa.govt.vn در دسترس است که با ارائه اطلاعات مورد نظر، ثبت نام انجام می گیرد.

بخوانید  بهترین زمان سفر به ویتنام

ویزای الکترونیکی ویتنام

دریافت ویزای الکترونیکی ویتنام با ارائه بلیط رفت و برگشت و رسید رزرو هتل امکان پذیر است و باید برنامه سفر مطابق با بلیط و رسید هتل باشد. مدارک دیگر به شرح پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار، فایل عکس پرسنلی جدید و بیمه مسافرتی هم باید ارائه شوند.

برای دریافت ویزای الکترونیکی ویتنام باید به وب سایت رسمی سفارت این کشور مراجعه کنید و پس از آماده سازی مدارک و تکمیل فرم درخواست ویزا، ثبت نام را انجام دهید همچنین لازم است هزینه اخذ ویزا را هم به شیوه آنلاین بپردازید. در صورت تایید درخواست، ویزای الکترونیکی برای شما صادر خواهد شد و می توانید از آن پرینت تهیه کرده و در زمان سفر، ارائه دهید.

قیمت ویزای ویتنام

قیمت ویزای ویتنام

همانطور که در بخش های قبلی مطلب هم اشاره کردیم، ویزای توریستی ویتنام شامل دو نوع فوری و عادی است که زمان پاسخگویی به درخواست ویزای فوری، 10 روز کاری بوده و هزینه آن نیز 150 دلار می باشد. ویزای عادی ویتنام نیز طی مدت 21 روز کاری پاسخ داده می شود و هزینه آن برابر با 130 دلار است. برای اطلاع از قیمت خدمات دریافت ویزای ویتنام، با نارون اکوتور در تماس باشید.

اخذ ویزای توریستی ویتنام

اخذ ویزای توریستی ویتنام

اخذ ویزای توریستی ویتنام به دو صورت ممکن است؛ یا باید از طریق ثبت نام در تورهای گردشگری اقدام کنید و ثبت نام را به صورت گروهی انجام دهید. زیرا سفارت ویتنام، ثبت نام انفرادی انجام نمی دهد و یا اینکه برای دریافت ویزا الکترونیکی ویتنام اقدام کنید.
در صورت تمایل به ثبت نام در تور گردشگری کشور ویتنام، می توانید از طریق گروه گردشگری نارون اکوتور اقدام کنید. مجموعه نارون، انواع تورهای داخلی و خارجی را برای علاقه مندان برگزار می کند و خدمات دریافت ویزا را نیز ارائه می دهد.

می توانید از طریق لینک تورهای خارجی، از زمان برگزاری تور کشور ویتنام مطلع شوید و ثبت نام کنید. همچنین اگر برای اخذ ویزا الکترونیکی ویتنام نیاز به راهنمایی دارید، مجموعه گردشگری نارون اکوتور می تواند درخواست شما را ثبت کند.

بخوانید  راهنمای خرید در ویتنام

سخن پایانی

ورود به کشور ویتنام برای ایرانی ها فقط با ارائه ویزا ممکن است و اگر شما قصد گردشگری در این کشور را داشته باشید، باید ویزای توریستی دریافت کنید. طبق توضیحات ارائه شده در این مطلب، ویزای توریستی ویتنام شامل انواع مختلفی است و شما می توانید بر اساس برنامه ریزی های سفر خود، یکی از ویزاها را دریافت کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. در صورتی که می خواهید از خدمات اخذ ویزای توریستی نارون اکوتور بهره مند شوید، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *