تور ویتنام

narvan logo

اسنوموبیل

اسنوموبیل

اسنوموبیل در هوکایدو ژاپن - نارون اکوتور

فهرست مطالب

اسنوموبیل تقریباً مشابه جت اسکی است، اما همانطور که از نام آن پیداست، روی برف استفاده می شود. ماشین برفی نه تنها یک حس هیجان انگیز ایجاد می کند، بلکه به ما امکان می دهد مناظری را که دسترسی به آنها با پای پیاده، اسکی یا کفش برفی سخت است، کشف کنیم. در تور شمالگان و شفق قطبی و تور روسیه، شمالگان و سیبری نارون اکوتور می توانید تجربه ماشین سواری روی برف در یکی از بهترین سایت های اسنوموبیل دنیا را تجربه کنید.

اسنوموبیل چیست؟

اسنوموبیل که به آن ماشین برفی یا اسکی-دو نیز می گویند، وسیله نقلیه موتوری کوچکی است که روی برف یا یخ حرکت می کند و دارای اسکی در قسمت جلو است که توسط فرمان ماشین کنترل می شود. ماشین های برفی می توانند به هر جایی بروند که به شما احساس آزادی کامل می دهد. همچنین رانندگی با آن آسان است؛ حداقل وقتی که سرعت معقولی دارید، میتوانیم این مورد را تضمین کنیم. اکثر مردم می توانند بدون هیچ مشکلی اسنوموبیل را تجربه کنند.

چگونه اسنومبیل برانیم؟

برای اینکه بتوانید اسنومبیل برانید، باید حداقل 18 سال داشته باشید و گواهینامه رانندگی نیز همراهتان باشد. همچنین قبل از رانندگی با آن، بهتر است قبلاً تجربه رانندگی با موتور سیکلت یا اسکوتر را داشته باشید. با این حال، اگر می خواهید به عنوان همراه در ماشین برفی بنشینید، داشتن سن حداقل ۱۲ سال نیز کفایت می کند. اما در هر صورت، این امکان را مربیان تعیین خواهند کرد. بنابراین بهتر است که هنگام رانندگی، اگر می خواهید که کودکی همراه خود سوار کنید، از متخصص مربوطه در سایت، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بخوانید  جاذبه های گردشگری سیبری

به طور کلی، یک ماشین برفی می تواند تا سرعت 60 کیلومتر در ساعت برسد. این سرعت برای تامین آدرنالین و هیجان شما هنگام لذت بردن از مناظر کافی می باشد.

راندن ماشین برفی بسیار آسان است؛ زیرا بر خلاف ماشین و موتور سیکلت، نیازی به تعویض دنده ندارد. فقط با استفاده از یک “دکمه استارت”، یک هندل گاز و ترمز قادر به راندن اسنومبیل خواهید بود و با کمک فرمان نیز، ماشین را کنترل خواهید کرد‌. با این حال، پوشیدن کلاه ایمنی توصیه می شود.

بهترین مکان ها برای اسنوموبیل

زمستان زمان مناسبی برای تجربه برخی ورزش‌های ماجراجویانه مانند اسنوبورد و یخ‌نوردی است. اما یکی از هیجان انگیزترین کارهایی که می‌توانید با شروع فصل برف انجام دهید، اسنوموبیل است.

می‌توانید با توجه به سلیقه خود، مسیرهای کوهستانی یا دریاچه های یخ زده و… را انتخاب کنید و با سرعت مدنظر خود، از مناظر لذت ببرید. برخی از بهترین مسیرهای اسنوموبیل در ایالات متحده، کانادا و سیبری هستند اما این ورزش در سایر نقاط جهان نیز محبوبیت پیدا کرده است. در اینجا برخی از بهترین مکان ها برای اسنوموبیل را معرفی می کنیم.

سیبری در روسیه

اسنوموبیل دریاچه یخ زده بایکال - نارون اکوتور

بیشتر مناطق روسیه خالی از سکنه است؛ بنابراین فرصت های تقریباً نامحدودی برای کاوش در مناظر دست نخورده وجود دارد. یکی از بهترین مسیرها برای تجربه اسنوموبیل، دریاچه بایکال یخ زده در زمستان می باشد که عمیق ترین دریاچه آب شیرین روی کره زمین می باشد. این دریاچه در منطقه ایرکوتسک و درست در شمال مغولستان قرار دارد و دارای 27 جزیره و کیلومترها خط ساحلی یخی است. بعد از تجربه ماشین برفی، به کیپ کاتلنیکوفسکی بروید و با غوطه ور شدن در استخرهای آب گرم طبیعی، خود را گرم کنید.

بخوانید  ایرکوتسک روسیه | منطقه دریاچه یخ زده بایکال

ایسلند

اسنومبیل ایسلند - نارون اکوتور

هنگامی که برای یک تور برفی در دومین یخچال بزرگ اروپا در ایسلند ثبت نام می کنید، منظره ای بکر و بی نظیر از دنیا را تجربه خواهید کرد. در ایسلند مناطق بسیاری برای اسنومبیل وجود دارد که اکثر آنها دستکش و کلاه ایمنی را تامین می کنند و راهنماهایی وجود دارند که دستورالعمل های موردنیاز را به شما خواهند داد تا بیشترین لذت را ببرید.

لاپلند فنلاند

اسنوموبیل لاپلند فنلاند - نارون اکوتور

برای تجربه ماشین برفی در میان جنگل‌های برفی، علفزارهای باز و رودخانه‌های یخ‌زده، یک سافاری با ماشین برفی انتخاب کنید. به یک مزرعه هاسکی یا گوزن شمالی بروید و به سورتمه سواری با حیوانات چهار پا بپردازید. برای جستجوی شفق قطبی در شب سوار اسنومبیل شوید و به برخی از بهترین دریاچه های ماهیگیری یخی در جهان سفر کنید. فنلاند طیف گسترده ای از بهترین مکان ها برای اسنوموبیل را ارائه می دهد.

کوه های آلپ سوئیس

اسنومبیل در کوه های آلپ سوییس - نارون اکوتور

می توانید ناهموارترین و وحشی‌ترین قله‌های آلپ سوئیس را انتخاب کنید که علاوه بر تجربه اسکی، امکان اسنوموبیل را نیز دارند. کوه های آلپ سوئیس، تجربه بارش برف فراوانی را دارد که پس از آب شدن برف ها در مناطق دیگر نیز ادامه دارد. می توانید از مادسیمو شروع کنید و از طریق مناظر زمستانی تماشایی به کاوا بروید. از آنجا به لاگو نرو حرکت کنید که به معنی دریاچه سیاه است. اگر هوا صاف باشد، شهرهای ارواح متروکه و مسیرهای پرپیچ و خم بکر و بی نظیر را در طول مسیر خواهید دید.

بخوانید  مدار شمالگان کجاست؟

هوکایدو، ژاپن

اسنوموبیل در هوکایدو ژاپن - نارون اکوتور

ژاپن به روزهای آفتابی و درختان پر از شکوفه های زیبا معروف است اما همیشه هم اینگونه نیست. در طول زمستان، این کشکور یکی از پربرف ترین مناطق را به خود اختصاص می دهد. جایی که می توانید با اسنوموبیل، از لابه لای درختان پر از برف، رودخانه های یخ زده و علفزارهای کوهستانی عبور کنید.

کوه های چوگاچ در آلاسکا

اسنوموبیل آلاسکا - نارون اکوتور

بسیاری از مسیرهای محبوب اسنوموبیل در آلاسکا در امتداد سواحل قرار دارند اما فرصت‌های بسیار خوبی دیگری نیز وجود دارد. برای مثال کوه های چوگاچ مکانی عالی هستند که منطقه ای عالی برای دیدن حیات وحش آلاسکا مانند گوزن ها و عقاب ها را ارائه می دهد.

شبه جزیره گاسپه، کبک، کانادا

اسنومبیل گاسپه کبک کانادا - نارون اکوتور

بیش از 200 سایت اسنوموبیل در کبک کانادا وجود دارد. بنابراین فرصت های بسیار متنوعی را در این شهر خواهید یافت. برخی از بهترین مکان‌ها برای بازدید از کبک با ماشین برفی دامنه‌های لورنتی، آپالاچی‌ها در شرق شهر کبک و ساحل شمالی رودخانه سنت لارنس است. کبک همچنین یک کارناوال زمستانی دارد که در صورت امکان، توصیه می کنیم که حتما از آن دیدن کنید. حتی می توانید در هتل د گلیس اقامت کنید، هتلی یخی که در نوع خود، در آمریکای شمالی بی نظیر است.

وست یلوستون، ایالت مونتانا، آمریکا

اسنوموبیل وست یلوستون - نارون اکوتور

یلوستون در تمام مواقع سال برای عاشقان طبیعت بسیار مناسب است. به خصوص در زمستان که مسیرهای بسیار خوبی در این گوشه از مونتانا برای کاوش خواهید یافت. وست یلوستون مسیر زیبایی برای بازدید از حوضه های آبفشان و طبیعت زیبای منطقه را با اسنوموبیل فراهم می کند.

 

منابع: Manawa

TripsToDiscover

BiteHarder

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *