تور ویتنام

narvan logo

بهترین رستوران های توکیو

بهترین رستوران های توکیو

بهترین رستوران های توکیو

فهرست مطالب

شهر توکیو، یکی از هیجان انگیزترین مکان ها برای غذا خوردن در جهان است. رستوران های توکیو دارای مجموعه ای بی پایان از غذاهای محلی و سنتی ژاپنی علاوه بر انواع غذاهای بین المللی است. از بهترین سوشی های جهان گرفته تا غذاهای خیابانی محلی و رستوران های بین المللی. توکیو در واقع دارای برخی از محبوب ترین رستوران‌های جهان است.

در این مطلب، بر اساس توصیه‌های بیش از 600 سرآشپز، رستوران‌دار و نویسنده غذا، ۱۰ مورد از بهترین رستوران های توکیو در سال 2023 را معرفی می کنیم.

لیست بهترین رستوران های توکیو

لیست بهترین رستوران های توکیو شامل برترین رستوران محلی و رستوران های مدرن ژاپنی است. در بیشتر رستوران های توکیو، سنت آشپزی هزار ساله آمیخته با تأثیرات مدرن، قابل مشاهده است و توکیو را به مقصد عالی برای خوردن غذا تبدیل می‌کند. در تور ژاپن نارون، فرصت رستوران گردی و میل غذاهای خوشمزه ژاپنی در شهر توکیو را خواهید داشت. با معرفی بهترین رستوران های توکیو همراه ما باشید.

1- رستوران Maz

رستوران ماز توکیو

رستوران ماز، یکی از بهترین رستوران های توکیو است که به طرز خلاقانه ای غذاهای با مواد اولیه ژاپنی را طبخ می کند. منوی رستوران که توسط ویرجیلیو و سرآشپز سانتیاگو طراحی شده است، به طرز چشمگیری از 80 درصد مواد اولیه ژاپنی محلی استفاده می کند و طعمی کم نظیر از غذاهای ژاپنی را ارائه می کند.

2- رستوران Sumibi Yakiniku Nakahara

رستوران Sumibi Yakiniku Nakahara

رستوران سومیبی یاکینیکو ناکاهارا توسط سرآشپز ناکاهارا مدیریت می شود و تخصص آن، در طبخ گوشت واگیو با کیفیت بالا است. این رستوران طیف گسترده ای از غذاهای لذیذ، از جمله برش های مختلف گوشت را ارائه می دهد که با دقت از سراسر ژاپن تهیه شده و به طور کامل پخته شده اند. ساندوی واگیو کاتسو، که یک ساندویچ استیک و اختراع سرآشپز رستوران است، یکی از غذاهایی است که به شدت در سفر به توکیو توصیه می شود.

محتوای مرتبط:  بهترین کافه های ژاپن

3- رستوران Den

رستوران دن توکیو

رستوران دن توسط سرآشپز Zaiyu Hasegawa اداره می شود و غذاهای مدرن کایسکی را با طعمی عالی ارائه می دهد. این رستوران به خاطر غذاهای خلاقانه خود مانند مرغ سوخاری دنتاکی، بال مرغ ترد پر شده با برنج چسبناک و مواد فصلی که در جعبه غذای آماده سرو می شود، شهرت دارد. رستوران دن توکیو با تمرکز بر روش‌های آشپزی سنتی ژاپنی، تجربه‌ای لذت بخش از غذاخوری را با فضایی معمولی و در عین حال سطح بالا فراهم می‌کند.

4- رستوران Tempura Kondo

رستوران تمپورا کوندو، یک رستوران ستاره‌دار میشلین است که در هنر تمپورا تخصص دارد و منوی آن، توسط سرآشپز Kondo Fumio در طول 50 سال با دقت تمام تکمیل شده است. تمپورا این رستوران، به دلیل سبک بودن و تقویت طعم واقعی مواد به لطف خمیر نازکی که روغن زیادی را جذب نمی کند، شناخته شده است. رستوران تمپورا کوندو با تمرکز بر ترکیب سبزیجات در غذاهای تمپورا، قصد دارد تمپورا را به‌عنوان یک غذای مستقل به جای یک غذای جانبی در وعده‌های غذایی سنتی ژاپنی ارتقا دهد.

5- رستوران Savoy Tomato & Cheese

رستوران Savoy Tomato & Cheese

رستوران ساووی، یک فست فود معروف در توکیو است که به دلیل ترکیبی عالی از اندازه، بافت و مواد تشکیل دهنده پیتزاهایش شناخته شده است. این رستوران انواع پیتزا از جمله پیتزا مارینارا، پیتزا مارگریتا و پیتزا بیانکا را ارائه می دهد که پیتزا مارینارا محبوب ترین پیتزای این رستوران است. رستوران ساووی همچنین به علت کیفیت و بهداشت خود شهرت دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین رستوران های توکیو می کند.

6- رستوران Pizza Marumo

رستوران پیتزا مارومو

رستوران پیتزا مارومو در محله ابیسو توکیو واقع شده است و به خاطر پیتزاهای سبک ایتالیایی  خود که توسط سرآشپز یوکی موتوکورا طبخ می شود، مشهور است. منو رستوران پیتزا مارومو شامل غذاهای کلاسیک مانند پیتزا مارینارا و مارگریتا، در کنار غذاهای نوآورانه به سبک توکیویی مانند پیتزای ژاپنی اومامو است که با خمیر شیتاکه، موزارلا، پکورینو و فلکس بونیتو درست می شود. این رستوران همچنین گل کلم پخته شده دودی با سس آنچوی و فوکاچیا بره را به عنوان یک سس خوشمزه برای پیتزاهای خود ارائه می دهد.

محتوای مرتبط:  بهترین هتل های توکیو

7- رستوران The Blind Donkey

رستوران The Blind Donkey توکیو

رستوران Blind Donkey یکی از بهترین رستوران های توکیو با غذاهای بین المللی است که به طرز ماهرانه ای غذاهای سبک کالیفرنیایی و ژاپنی را ادغام می کند. این رستوران به خاطر ظروف خلاقانه و در عین حال ساده اش معروف شده و آن را در میان علاقه مندان به غذا، محبوب می کند. رستوران بلایند دانکی وعده های غذایی تازه و با کیفیت را تضمین می کند.

8- رستوران Higashiazabu Amamoto

غذاهای رستوران Higashiazabu Amamoto

رستوران هیگاشیازابو آماموتو یک رستوران سوشی کوچک و اما معتبر است و سرآشپز ماسامیچی آماموتو، تخصص خود را در هنر سوشی به نمایش می گذارد. این رستوران، 8 صندلی نزدیک هم دارد و این امکان را به مهمانان می‌دهد تا شاهد تکنیک‌های عالی سرآشپز باشند و از غذاهای خوشمزه آن لذت ببرند. آماموتو با تهیه مواد اولیه باکیفیت از سراسر ژاپن، غذاهای به یاد ماندنی مانند بوتان ابی، آناگو کبابی و ساوارا نیگیری را ارائه می‌کند که برای علاقه‌مندان به سوشی، این رستوران را توصیه می کنیم.

9- رستوران Gucci Osteria توکیو

رستوران Gucci Osteria توکیو

رستوران گوچی استریا یک رستوران ایتالیایی مدرن در توکیو است که به طرز خلاقانه ای، سنت های آشپزی ایتالیا و ژاپن را در هم می آمیزد. منوی رستوران توسط سرآسپز آنتونیو یاکوویلو انتخاب شده و شامل غذاهای فصلی است. در این رستوران غذاهای آیو با سس‌های شیرین و خوش طعم و تاکوکو ترد با کرم آنچوی توصیه می شود.

10- رستوران Parklet Bakery

Parklet Bakery توکیو

پارکلت بیکری، در نزدیکی پارک کودکان هوریدومه واقع شده و نان‌های با خمیر خوشمزه و آیتم های صبحانه، ناهار و عصرانه را از مواد باکیفیت و تازه ارائه می دهد. این رستوران توسط یک گروه کالیفرنیایی، اداره می‌شود و به‌خاطر عرضه‌های متنوع پنیر و فلفل سیاه و ساندویچ خمیر ترش املت معروف است. برای تجربه یک عصرانه خوشمزه در توکیو، پارکلت بیکری توصیه می شود.

محتوای مرتبط:  جاهای دیدنی توکیو

جمع بندی

توکیو سرشار از رستوران هایی با غذاهای عالی است. از غذاهای ساده تا غذاهای های با ترکیب خلاقانه و بین المللی که با مواد اولیه تازه و باکیفیت طبخ می شوند. در این مطلب، بهترین رستوران های توکیو را به همراه بهترین آیتم منوی رستوران معرفی کرده ایم که در سفر به توکیو، می توانید این رستوران ها را در لیست گزینه های خود برای میل وعده های غذایی خود قرار دهید. امیدواریم این لیست رستوران های توکیو، برای برنامه ریزی سفر شما مفید واقع شده باشد. دیدگاه خود را با نارون اکوتور به اشتراک بگذارید.

 

منابع: WorldofMouth

TableAll

CNTraveler

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *