تور ویتنام

narvan logo

بهترین کافه های ژاپن

بهترین کافه های ژاپن

بهترین کافه های ژاپن

فهرست مطالب

ژاپن کشوری با غذاها و نوشیدنی های مخصوص به خود است که برخی از آن ها در سراسر جهان شناخته شده است. اگرچه گفته می شود نوشیدنی ها و خوراکی های ژاپنی معمولا فقط مورد علاقه مردم بومی است، اما به این معنا نیست که غذاهای دیگر، جایی در میان مردم ژاپن ندارند. ژاپن میزبان کافه هایی است که تقریباً به همه انواع ذائقه ها اختصاص یافته اند. در این راهنما قصد داریم در مورد برخی از بهترین کافه های ژاپن صحبت کنیم.

بهترین کافه های ژاپن

ژاپن به خاطر کافه های حیوانات خانگی خود در سرتاسر جهان شناخته می‌شود و علاقه مندان زیادی دوست دارند که در سفر خود در تور ژاپن، از این کافه ها بازدید کنند‌.

همچنین برخی از بهترین کافه های ژاپن معمولی بوده یا شامل کافه های زنجیره ای مانند استارباکس هستند که برای گردشگران با ذائقه غربی مناسب‌اند. در اینجا ما لیستی از بهترین کافه های ژاپنی را فراهم کرده ایم که برای مواقعی که ممکن است بخواهید به این کشور سفر کنید و از کافه گردی در ژاپن لذت ببرید، برایتان مفید خواهد بود.

1. کافه Jingumae

کافه جینگومائه

کافه Jingumae به خاطر سرو برخی از نرم ترین پنکیک ها در ژاپن شناخته شده است و همچنین شهرت جهانی دارد. این کافه رستوران در توکیو که برنده جوایز بزرگی در ژاپن است، یکی از بهترین کافه های ژاپن است که گردشگران باید در این کشور آن را امتحان کنند. پنکیک با شربت افرا سنتی، بهترین طعم را دارد و ذوب شدن پنکیک پس از اولین تماس با دهان شما، حس بی نظیری دارد.

در سفر به توکیو، حتما به این کافه سر بزنید.

آدرس: 6 Chome-16-5 Jingumae, Shibuya, Tokyo 150-0001, Japan

میانگین قیمت: 4 دلار

آیتم پیشنهادی: پنکیک با شربت افرا

امتیاز در Google Review از ۵: 4.3

بخوانید  جاهای دیدنی ژاپن

2. کافه روستری لیتل دارلینگ

کافه لیتل دارلینگ

کافه لیتل دارلینگ، یکی از آن کافه های ژاپن است که در مکانی شلوغ و پر از کافه در توکیو قرار گرفته و شما را به خود جذب می کند. راز موفقیت این کافه، حس آرامشی است که در آن حجم از شلوغی به شما ارائه می کند و آن را به مکانی مناسب برای کافه گردی در ژاپن تبدیل می کند.

دانه‌های قهوه در این کافه توسط باریستا نائویا آراکاوا انتخاب می‌شود که فینالیست مسابقات جهانی Coffee Fest Latte Art بوده است. اگرچه انتخاب دانه های قهوه مهم است، اما شخصی سازی فنجان قهوه شما در این کافه برتریت دارد. علاقه مندان به قهوه که وارد این مکان می شوند، گزینه های مختلفی برای دم کردن قهوه خود دارند و حتی می توانند در هر مرحله از تهیه فنجان قهوه خود شرکت کنند.

آدرس: 1 Chome-12-32 Minamiaoyama, Minato, Tokyo 107-0062, Japan

آیتم پیشنهادی: قهوه سفارشی

امتیاز در Google Review از ۵: ۳/۷

3. کافه توتورو

کافه توتورو

کافه توتورو در یک محله بسیار آرام در Setagaya-Daita در توکیو واقع شده است. این خانه 2 طبقه که توسط درختان احاطه شده و در یک خیابان پشتی پنهان شده است، هم به عنوان نانوایی و هم به عنوان کافه کاربرد دارد. این مکان که به‌خاطر نان خامه ای توتورو معروف است، یکی از بهترین کافه های ژاپن می باشد.

آدرس: 5 Chome-3-1 Daita, Setagaya, Tokyo 155-0033, Japan

میانگین قیمت: ۳ دلار

آیتم پیشنهادی: نان خامه ای توتورو

امتیاز در Google Review از ۵: ۴/۵

4. کافه ماهیگیری

کافه ماهیگیری ژاپن

کافه ماهیگیری، یکی از کافه های موضوعی و محبوب در ژاپن است. همانطور که از نام آن پیداست، این کافه رستوران بر اساس یک فلسفه بسیار ساده به موضوع ماهیگیری اختصاص یافته است. شما این گزینه را دارید که به پیشخدمت اجازه دهید برای شما ماهی بگیرد یا می توانید خودتان ماهیگیری کنید.

آدرس: ژاپن، 〒141-0021 توکیو

امتیاز در Google Review از ۵: ۳/۸

بخوانید  جاهای دیدنی توکیو

5. R Burgers and Liquor Bar

این کافه کمی دورتر از ایستگاه های توکیو قرار گرفته است و ارزش پیاده روی را دارد. این کافه در یک ساختمان آجری قرمز رنگ در مرز پارک ستاگایا قرار دارد. R برگرز دارای منوی ناهار است که عمدتا غذاهای آمریکایی و مکزیکی را ارائه می دهد. بر خلاف بسیاری از کافه های ژاپنی دیگر، این مکان با داشتن محیطی آرام، تجربه خوبی را برای شما فراهم می کند.

آدرس: 2 Chome-44-11 Shimouma, Setagaya, Tokyo 154-0002, Japan

میانگین قیمت: 8 دلار

آیتم پیشنهادی: استیک

امتیاز در Google Review از ۵: ۳/۷

6. کافه گربه Asakusa Nekoen

کافه گربه نکون

یکی از برترین کافه های ژاپن که در آن می توانید با گربه ها تعامل داشته باشید، کافه آساکوسا نکون است. تجربه لذت بردن از نوشیدنی خود هنگامی که گربه ها شما را احاطه کرده اند یا آن ها را لمس می کنید، بسیار دلنشین خواهد بود.

آدرس: ژاپن، 〒111-0032 توکیو، تایتو، آساکوسا

امتیاز در Google Review از ۵: ۴/۱

7. کافه ویکندرز

کافه ویکندرز ژاپن

Weekender’s Coffee پیشگام در کافه های شهر کیوتو ژاپن بوده است. این کافه از تیم وندلبو الهام گرفته شد و آنها به جای قهوه برشته تیره خود، سبک روست اسکاندیناویایی را اتخاذ کردند. اگرچه این کافه در مکانی خلوت واقع شده است، اما مردم از سراسر ژاپن می‌آیند تا قهوه سرو شده در این مکان را بچشند که آن را به یکی از بهترین کافه های ژاپن تبدیل می‌کند.

آدرس: 560 Honeyanocho, Nakagyo Ward, Kyoto, Kyoto Prefecture 604-8064, Japan

میانگین قیمت: ۱۰ دلار

آیتم پیشنهادی: قهوه برشته به سبک اسکاندیناوی

امتیاز در Google Review از ۵: ۴/۵

بخوانید  جاهای دیدنی کیوتو

8. کافه خرگوش R.a.a.g.f

کافه خرگوش ژاپن

کافه R.a.a.g.f یک کافه کوچک خرگوش است که در توکیو قرار دارد و تنها دو دقیقه با یک ایستگاه مترو شلوغ فاصله دارد. این کافه به‌خاطر خرگوش‌های کوچک و بامزه‌اش شناخته می‌شود. در اینجا می توانید حدود 20 گونه خرگوش را ببینید و می توانید به آنها غذا دهید. اگر به خرگوش های بازیگوش این کافه وابسته شدید، نگران نباشید. زیرا این گزینه را خواهید داشت که خرگوش را همراه خود ببرید.

آدرس: ژاپن، 〒150-0001 توکیو، شیبویا

میانگین قیمت: ۶ دلار

امتیاز در Google Review از ۵: ۴/۱

9. کافه کتاب RBL

کافه کتاب RBL

کافه RBL برای کسانی که زندگی شان به قهوه و کتاب گره خورده است، بهترین کافه ژاپن می باشد. کافه RBL یک مشهوری در بین دوستداران کتاب و قهوه است. این مکان که به عنوان زمین بازی کتابخوان ها شناخته می شود، به جای بتن و رنگ در دیوارهایش با کتاب پوشانده شده است. به یک صندلی راحتی آبی لم دهید، دقایقی را به مطالعه کتاب اختصاص دهید و بهترین چای و قهوه را میل کنید. اگر کتاب را دوست داشتید، می توانید آن را خرید کنید.

آدرس: 5 Chome-32-2-2 Daizawa, Setagaya, Tokyo 155-0032, Japan

آیتم پیشنهادی: چای شیر سلطنتی

امتیاز در Google Review از ۵: ۴/۳

10. کافه نینجا

کافه نینجا ژاپن

اگر همیشه رویای دیدن یک نینجا را داشته اید و عاشق لاک پشت های نینجا بوده اید، به کافه نینجا بروید. حتی فضای داخلی این مکان شما را به زمان نینجاها می برد و گارسون ها با لباس نینجا از شما پذیرایی می کنند. اگرچه کافه نینجا یک کافه گرانقیمت محسوب می شود اما برای دوستداران نینجا پیشنهاد می شود.

آدرس: ژاپن، 〒100-0014 توکیو، چیودا

میانگین قیمت: حدود ۵۵ دلار

آیتم پیشنهادی: واشوکو

امتیاز در Google Review از ۵: ۴/۳

بخوانید  بهترین مراکز خرید ژاپن

11. کافه روستای جغد

کافه روستای جغد

کافه روستای جغد در هاراجوکو توکیو قرار دارد و شیرینی‌های زیبا با شکل جغد را در لیوان‌های جغد سرو می کنند که با انواع پرهای زیبا تزئین شده‌اند. در این کافه همچنین می توانید جغدهای زنده را تماشا کنید.

در این کافه یک میان وعده پنکیک جغد میل کنید و به تعامل با جغدها و غذا دادن به آنها بپردازید که هزینه آن حدود ۳/۵ دلار می باشد.

آدرس: ژاپن، 〒150-0001 توکیو، شهر شیبویا، Jingumae، 1 Chome−21−15 原宿ATMビル4F

آیتم پیشنهادی: پنکیک جغد و کاپوچینو

میانگین قیمت: ۱۵ دلار

امتیاز در Google Review از ۵: ۴/۸

12. کافه پامپومپورین

کافه پامپومپورین

کافه پمپورین دارای یک فضای فانتزی با حیوانات کارتونی است. این کافه نیز در هاراجوکو قرار دارد و به یک سگ کارتونی اختصاص داده شده است. غذاها و نوشیدنی های کافه پامپومپورین لطافت خاصی دارند و خوشمزه هستند.

آدرس: ژاپن، 〒150-0001 توکیو، شهر شیبویا، Jingumae، 1 Chome−7−1 3階 Cute Cube Harajuku

آیتم پیشنهادی: آیتم ویژه فصلی

میانگین قیمت: ۱۰ دلار

امتیاز در Google Review از ۵: ۳/۸

13. کافه کیو پات

کافه کیو پات

کافه کیو پات در شیبویا سیتی توکیو قرار گرفته و دارای تم شبیه به آلیس در سرزمین عجایب است. در حالی که امکان انتظار یک صف طولانی را می توان داشت، اما ارزش انتظار برای آیتم های خوشمزه را دارد.

آدرس: 3 Chome-4-8 Jingumae, Shibuya City, Tokyo 150-0001, Japan

آیتم پیشنهادی: سرویس چای مخصوص

میانگین قیمت: ۱۲ دلار

امتیاز در Google Review از ۵: ۳/۹

14. کافه باغ خرگوش پیتر

کافه باغ خرگوش پیتر

در کافه باغ خرگوش پیتر، قدم به داخل باغی زیبا می گذارید که بسیار شبیه به فضای یک فیلم یا کتاب داستان فانتزی به نظر می رسد. کافه باغ خرگوش پیتر در مگورو سیتی توکیو قرار دارد و تحت تاثیر داستان های بئاتریکس پاتر قرار دارد؛ همچنین منوی آن الهام گرفته از آیتم های بریتانیایی است.

یک آیتم منوی کافه باغ خرگوش پیتر

همانطور که از اسم کافه مشخص است، اینجا برای طرفداران خرگوش ها یک فضای ایده آل است.

آدرس: ژاپن، 〒152-0035 توکیو، مگورو سیتی، Jiyugaoka، 1 Chome−25−20، Myu، 1F

آیتم پیشنهادی: چایی و پای

میانگین قیمت: ۱۸ دلار

امتیاز در Google Review از ۵: ۴/۲

15. کافه کیتسون آئویاما

کافه کیتسون آئویاما

کافه کیتسون آئویاما مکانی آرام با پس‌زمینه‌ای مدرن است و فرهنگ غذایی زیبا دارد که اختصاص داده به حیوانات است. در این کافه می توانید کوکی‌های خوشمزه به شکل روباه و لاته‌ها و کاپوچینوهایی که به زیبایی سرو شده اند، پیدا کنید.

آدرس: ژاپن، 〒107-0062 توکیو، میناتو، مینامیائویاما، 3 Chome−15−9 MINOWA表参道3 階 20

آیتم پیشنهادی: کوکی و لاته

میانگین قیمت: ۱۵ دلار

امتیاز در Trip Advisors از ۵: ۳/۵

16. کافه کت استریت

کافه کت استریت

کافه کت استریت یک کافه دوس داشتنی در شلوغی های شیبویا سیتی است. فضای کت استریت شبیه کافه پامپومپورین است اما آیتم های خوشمزه تری دارد. این کافه یک کافه مینیمالیستی است و یکی از بهترین کافه های ژاپن برای استراحت کوتاه در شلوغی ها و نوشیدن یک فنجان قهوه است.

آدرس: 5 Chome-11-13 Jingumae, Shibuya City, Tokyo 150-0001, Japan

آیتم پیشنهادی: لاته کارامل

میانگین قیمت: ۵ دلار

امتیاز در Google Review از ۵: ۴/۵

جمع بندی

کافه های ژاپن، مثل آداب و فرهنگ این کشور منحصر به فرد هستند. صدها کافه در ژاپن وجود دارد که به موضوعات مختلف اختصاص یافته اند و برای طرفداران تم های خاص، کافه ای منحصر به فرد وجود دارد که می خواهند ساعاتی را به کافه گردی در ژاپن اختصاص دهند. همچنین کافه های عامه پسندی را نیز در ژاپن خواهید یافت که ساعاتی را برای استراحت اختصاص دهید و چای یا قهوه خوشمزه بنوشید. امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید. دیدگاه خود را با نارون اکوتور به اشتراک بگذارید و ما را در تولید محتواهای مفید یاری کنید.

 

منابع: TravelTriangle

CurlyHairWonderlust

Timeout.com

5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *