تور ویتنام

narvan logo

ویزای توریستی نپال

ویزای توریستی نپال

ویزای توریستی نپال

فهرست مطالب

نپال جزو کشورهای آسیایی می باشد که در بخش شمالی کشور هند و جنوب چین قرار دارد. نپال زادگاه بوداست و معابد بی ‌نظیر بسیاری را در خود جای داده است. همینطور به دلیل قرار داشتن رشته کوه های هیمالیا در این کشور، دارای طبیعت شگفت انگیز و حیات وحش متنوعی نیز می ‌باشد. به همین دلیل مورد توجه گردشگران بسیاری قرار دارد و هر ساله علاقه مندان ایرانی زیادی از این کشور دیدن می‌ کنند. اگر قصد سفر به نپال را دارید، لازم است که ویزای توریستی نپال را دریافت کنید.

برای دریافت ویزای نپال، متقاضیان باید حداکثر 30 روز قبل از تاریخ سفر خود اقدام کنند. برای دریافت ویزای توریستی نپال، نیازی به مراجعه حضوری به سفارت این کشور نمی باشد. برای آشنایی با جزئیات بیشتر در مورد دریافت ویزای توریستی نپال، در ادامه این مقاله از وبسایت نارون اکوتور با ما همراه شوید. همچنین برای دریافت ویزای نپال می توانید از خدمات ویزای توریستی نارون بهره مند شوید.

معرفی ویزای توریستی نپال

معرفی ویزای توریستی نپال

جمهوری فدرال دموکراتیک نپال، یک کشور در قاره آسیاست که هیمالیا بلندترین رشته کوه جهان و بلندترین قله جهان یعنی اورست را در خود جای داده است. این کشور دارای دشت های گرمسیری بسیاری نیز می باشد. نپال از شمال با چین و از جنوب، شرق و غرب نیز با هند، دارای مرز مشترک می‌باشد.

با توجه به جاهای دیدنی نپال که بسیار محبوب و متنوع هستند، هر ساله ایرانیان بسیاری به این کشور سفر می ‌کنند. ورود به این کشور نیازمند این است که افراد ویزای توریستی نپال را دریافت کنند. دریافت ویزای نپال دارای چالش‌ ها و سختی های زیادی نیست و ویزای فرودگاهی نپال را با ورود به فرودگاه بین المللی تریبهوان (Tribhuvan) در کاتماندو می‌ توانید آن را دریافت کنید. همینطور دریافت آن از طریق تمامی گذرگاه های مرزی زمینی نیز امکان پذیر است.

در نظر داشته باشید برای دریافت ویزای توریستی نپال، نیازی به تعیین وقت قبلی در سفارت، مصاحبه و انگشت نگاری نیست. در برخی موارد خاص نیز امکان تمدید آن در کشور نپال وجود دارد. برای دریافت ویزای توریستی این کشور، تمکن مالی مورد بررسی قرار نمی گیرد.

بخوانید  بهترین زمان سفر به نپال

دریافت آنلاین ویزای توریستی نپال

ویزای آنلاین نپال

همانطور که اشاره کردیم، ویزای نپال از نوع فرودگاهی است و اگر بخواهید برای اطمینان خاطر، ویزای توریستی نپال را زودتر دریافت کنید، می‌ توانید برای دریافت این نوع ویزا به صورت آنلاین اقدام کنید.

برای دریافت ویزای توریستی نپال به صورت آنلاین، باید حداکثر 15 روز قبل از سفر به این کشور، درخواست خود را برای دریافت ویزا، به صورت آنلاین ثبت کنید. به طوری که باید فرم های اخذ ویزا نپال در سایت مهاجرت این کشور را به صورت آنلاین تکمیل کنید. پس از ورود به نپال، باید این فرم ها را به فرودگاه ارائه دهید و یک رسید با بارکد مشخص دریافت کنید. با تحویل فرم آنلاین پرینت شده، رسید پرداخت و پاسپورت خود به بخش مهاجرت فرودگاه، ویزای نپال برای شما صادر خواهد شد.

شرایط اخذ ویزای نپال

شرایط اخذ ویزای نپال

همانطور که اشاره کردیم، برای دریافت ویزای نپال سخت گیری های زیادی وجود ندارد. کسانی که تصمیم دارند این نوع ویزا را دریافت کنند، کافی است دارای گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار باشند. دو قطعه عکس پرسنلی رنگی 4*6، تکمیل فرم درخواست ویزا و کپی گذرنامه (صفحات دوم و سوم) از دیگر مدارک مورد نیاز برای دریافت این نوع ویزاست.

مسافرانی که ویزای توریستی نپال را دریافت می‌ کنند، با این نوع ویزا فقط اجازه سفر به نپال را با هدف گردشگری دارند و نمی توانند با استفاده از آن برای تحصیل یا کار اقدام کنند. همینطور مسافران بیشتر از زمان ویزای خود نیز اجازه اقامت در این کشور را ندارند.

در صورتی که تصمیم دارید با تور نپال به این کشور زیبا سفر کنید، نارون اکوتور خدمات ویزای توریستی شما را برعهده می گیرد.

بخوانید  بهترین هتل های نپال

هزینه ویزای نپال

قیمت ویزای نپال

ویزای توریستی رایج ترین نوع ویزایی است که برای ورود به کشور نپال صادر می گردد. ویزای توریستی نپال از نظر مدت زمان اعتبار در سه نوع شامل ویزای 15 روزه، ویزای 30 روزه و ویزای 90 روزه صادر می گردد. همینطور امکان دریافت ویزای نپال به دو صورت عادی و فوری نیز وجود دارد.

مدت زمان صدور هر یک از این دو نوع ویزا با یکدیگر متفاوت است. هزینه ویزای این کشور بر اساس تعداد روزهایی که اعتبار دارد و همینطور نوع ویزا شامل عادی و یا فوری، متغیر است.

هزینه اخذ ویزای توریستی نپال به صورت دلار و نقدی از مسافران دریافت می شود. در صورتی که مایل هستید از هزینه صدور ویزای توریستی نپال و خدمات دریافت ویزا بر اساس مدت زمان اقامت در این کشور مطلع شوید، از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان نارون اکوتور تماس بگیرید.

دریافت ویزای الکترونیکی نپال برای ایرانیان

در حال حاضر امکان دریافت ویزای الکترونیکی نپال برای ایرانیان وجود ندارد. بنابراین باید از روش هایی که پیش تر اشاره کردیم، برای دریافت ویزای این کشور اقدام کنید.

بخوانید  معروف ترین معابد نپال

سخن پایانی

کشور نپال، جاذبه های بسیار محبوبی دارد و دلایل زیادی وجود دارد که گردشگران را به این کشور جذب کند. از جمله آنها می توان به محله های قدیمی شهر کاتماندو و معابد آن، پارک های ملی مختلف برای علاقه مندان به طبیعت و حیات وحش و همچنین قله های هیمالیا برای افرادی که به قصد ترکینگ به نپال سفر می کنند.

اگر علاقه مند به یک سفر بی دغدغه و بدون چالش هستید، می توانید مراحل دریافت ویزای توریستی نپال را به کارشناسان نارون اکوتور بسپارید. ما صفر تا صد دریافت ویزا را برای شما انجام می دهیم. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره دارید، با کارشناسان تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *