تور ویتنام

narvan logo

جاذبه های گردشگری مسکو

جاذبه های گردشگری مسکو

جاذبه های گردشگری مسکو - نارون اکوتور

فهرست مطالب

جاذبه های گردشگری مسکو بسیار شگفت انگیز هستند. مسکو، شامل کاخ‌ها، صومعه‌ها، کلیساها، موزه‌ها، پارک‌ها، تپه‌ها، برج‌ها و گالری‌ها زیادی است و مسافران باید این مکان‌ها را برای بازدید در مسکو در برنامه سفر خود بگنجانند تا تجربه سفر کامل و خوبی را داشته باشند. نارون اکوتور در برنامه تور روسیه بازدید از همه این مکان ها را قرار داده است. با توجه به فرهنگ مدرن، سنت های باستانی و گذشته تاریخی غنی، این مکان های دیدنی در مسکو نه تنها جالب هستند، بلکه انگار در شهری جادویی قدم می زنید. در ادامه برخی از مهم ترین جاذبه های گردشگری مسکو را بررسی خواهیم کرد.

 

جاهای دیدنی مسکو

در اینجا لیستی از جاهای دیدنی مسکو را برای کاوش در شهر زیبای مسکو آورده ایم که شاید برای همه ی افراد جذاب باشد. در این مطلب موارد بسیار عالی و جذابی را از مسکو ارائه خواهیم داد.

 

جاذبه های گردشگری مسکو: میدان سرخ

میدان سرخ مسکو از معروف ترین جاذبه های گردشگری مسکو - نارون اکوتور

 

یکی از مکان های دیدنی مسکو میدان سرخ است که ارگ سلطنتی کرملین را از محله تجاری قدیمی کیتای گورود جدا می کند، یکی از جالب ترین مکان های مسکو است. میدان سرخ با تحمل سنگینی تاریخ روسیه تا حد زیادی نه تنها به عنوان یک جاذبه بلکه به عنوان قلب، روح و نماد کل کشور عمل می کند.

بخوانید  سورتمه سواری با سگ هاسکی

مکان: کراسنایا پلوشچاد، مسکو، روسیه

 

کلیسای جامع سنت باسیل

کلیسای سنت باسیل از جاهای دیدنی مسکو - نارون اکوتورکلیسای سنت باسیل از جاهای دیدنی مسکو - نارون اکوتور

 

یکی از جاذبه های تاریخی مسکو کلیسای جامع سنت باسیل است که به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در مسکو در نظر گرفته می‌شود، در میان مردم محلی به کلیسای جامع واسیلی معروف است. این کلیسای جامع که یکی از نقاط دیدنی مسکو است که در قلب میدان سرخ واقع شده است، قدمت آن به قرن شانزدهم باز می گردد. این مکان یکی از جذاب ترین جاذبه های مسکو است.

مکان: میدان کراسنایا، 2مسکو ، روسیه

 

موزه فضانوردی مسکو

موزه فضانوردی از مکان های دیدنی مسکو - نارون اکوتور

 

موزه یادبود فضانوردان مسکو، خیره‌کننده، منحصربه‌فرد و با هدف لمس آسمان ساخته شده است، یکی از بهترین مکان‌های دیدنی مسکو است که مسافران نمی‌توانند آن را از دست بدهند. با آموزش بازدیدکنندگان در مورد بخش مهمی از تاریخ روسیه در حوزه فضا، بازدید از موزه فضانوردی را در این شهر از دست ندهید.

 

تئاتر بولشوی

تئاتر بولشوی - نارون اکوتور

 

برای دوستداران هنر و فرهنگ، تئاتر بولشوی مکانی است که می توان شاهد یکی از بهترین اجراهای زنده اجراهای اپرا و باله باشند. تئاتر بولشوی که به دلیل داشتن نمای نئوکلاسیک بسیار معروف است، یکی از دیدنی های مسکو است.

 

VDNKh از دیدنی های مسکو

VDNKh از دیدنی های مسکو - نارون اکوتور

 

یکی از دیدنی های مسکو VDNKh است که یک مرکز تجاری و نمایشگاهی بزرگ در مسکو است و برای مسافران تجربه‌ای عالی را تضمین می‌کند. کاخ‌های متعدد، فواره‌ها، شگفتی‌های معماری، طاق‌ها و آلاچیق‌ها در این مکان وجود دارد که هرگز لحظه‌ای کسل‌کننده در سفر برای شما ایجاد نمی کند.

بخوانید  دریاچه بایکال کجاست؟

 

مسکو کرملین یا ارگ کرملین مسکو : از مهم ترین جاذبه های تاریخی مسکو

ارگ کرملین مسکو : از مهم ترین جاذبه های تاریخی مسکو - نارون اکوتور

 

اگر همه جاذبه های گردشگری مسکو را به عنوان اعضای شهر بدانیم، کرملین مسکو به عنوان خانه ای عمل می کند که همه این مکان های گردشگری در آن زندگی می کنند. کرملین مسکو که تقریباً تمام جاذبه های دیدنی معروف را در بر می گیرد، اقامتگاه سلطنتی رئیس جمهور روسیه، بدون شک یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در مسکو است. با ارائه مناظر خیره کننده از رودخانه مسکو و واقع در قلب شهر، لازم است هرکسی یک بار در طول عمر خود این مجموعه مستحکم را ببیند.

 

کاخ بزرگ کرملین

کاخ کرملین - نارون اکوتور

 

کاخ بزرگ یا کاخ کرملین بزرگ که در سال 1849 تأسیس شد، یکی از آن مکان‌هایی است که می‌توانید در مسکو از آن دیدن کنید که شما را شگفت‌زده می‌کند. دکور پیچیده داخل کاخ بزرگ کرملین که به زیبایی و با دقت و جزئیات ساخته شده است، منعکس کننده جذابیت ناب معماری Revival به زبان روسی است که کاملاً با سبک معماری احیای بیزانس ترکیب می شود. این کاخ یکی از دیدنی ترین جاذبه های تاریخی مسکو است.

بخوانید  شفق قطبی چیست و در کدام کشورها می توانیم آن را ببینیم؟

 

ورزشگاه کرستوفسکی

ورزشگاه کرستوفسکی - نارون اکوتور

 

نامگذاری این استدیوم به نام سرگئی کیروف است، این استادیوم که به نام نامگذاری شده است، همچنین در دهه 1900 میزبان باشگاه فوتبال زنیت بود. جام کنفدراسیون های فیفا در ورزشگاه کرستوفسکی برگزار شد و چندین بازی گروهی و فینال آلمان و شیلی در این ورزشگاه برگزار شد. جام جهانی فوتبال 2018 نیز در آنجا برگزار شد که روسیه میزبان مسابقات بود.

 

کلیسای مسیح منجی:

کلیسای مسیح منجی - نارون اکوتور

 

کلیسای جامع مسیح منجی یکی از باشکوه ترین جاهای دیدنی مسکو است که به آن کلیسای جامع روسی ارتدکس نیز می گویند و در کرانه شمالی مسکو، چند صد متری ریور مسکو است. جنوب غربی کرملین با ارتفاع کلی 103 متر (338 فوت)، سومین ساختمان بلند کلیسای مسیحی ارتدوکس در جهان است. کلیسایی که الان وجود دارد، دومین کلیسای بزرگ است که در جهان قرار دارد. ساخت کلیسای اصلی که در قرن نوزدهم ساخته شد، بیش از 40 سال به طول انجامید.

این کلیسای جامع ارتدکس که در میان جاذبه‌های برج ناقوس ایوان بزرگ و کاخ بزرگ کرملین قرار دارد، و فرشته بزرگ مایکل قدیس حامی کلیسای جامع است. این کلیسای جامع که منعکس کننده جذابیت سبک معماری رنسانس ایتالیایی است، ساختار اصلی آن دارای قدمت زیادی است و به سال 1333 باز می گردد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *