تور ویتنام

narvan logo

مراکز خرید کندی

مراکز خرید کندی

مراکز خرید کندی

فهرست مطالب

شهر کندی علاوه بر ارائه مناظر دیدنی از مزارع چای و زیارتگاه‌های بودایی، تنوع بی‌نظیری از محصولات را برای خرید ارائه می‌کند. مراکز خرید کندی متنوع هستند و از بوتیک‌های محبوب گرفته تا فروشگاه‌های سوغاتی کوچک را می توانید پیدا کنید. بسیاری از مسافران سریلانکا که به کندی سفر می کنند، نمی دانند خریدهای خود را از کجا انجام دهند. به همین دلیل در این مطلب، می خواهیم به بهترین مراکز خرید کندی بپردازیم.

بهترین مراکز خرید کندی

یکی از جذابیت های شهر کندی، تنوع محصولاتی است که می توانید تهیه کنید. از لباس های محلی و چای گرفته تا انواع سوغاتی ها. بنابراین خرید در کندی سریلانکا، یک تجربه عالی خواهد بود. پس از بازدید از جاهای دیدنی کندی، به سمت مراکز خرید بروید.

یکی از مقاصد تور سریلانکا نارون، شهر کندی می باشد و می توانید خریدهای خود را در این شهر انجام دهید. در ادامه لیستی از بهترین مراکز خرید کندی را به همراه محصولاتی که برای خرید توصیه می کنیم، معرفی کرده ایم.

1. بازار اصلی کندی: صنایع دستی محلی

بازار کندی

بازار اصلی کندی، محبوب ترین مرکز خرید در کندی است و بسیاری از مردم محلی خرید خود را در این بازار انجام می دهند. این بازار در قلب شهر کندی قرار دارد و به سبک استعماری ساخته شده است. در این بازار، طیف گسترده ای از محصولات محلی و همچنین صنایع دستی مانند منسوجات و نقاشی ارائه می شود. در بازدید از این بازار، توصیه می کنیم صنایع دستی محلی تهیه کنید که یکی از محبوبترین سوغات سریلانکا می باشد.

آدرس: بازار مرکزی، خیابان بازار 196، کندی، سریلانکا

2. موزه چای سیلان: انواع چای

خرید چای در موزه چای سیلان کندی

موزه چای سیلان که منظره‌ای از کندی را نیز ارائه می‌کند، از بهترین مراکز خرید کندی برای خرید چای‌های سنتی سریلانکا می باشد. این موزه شامل مکان هایی برای چشیدن و خرید چای است و در عین حال تاریخچه صنعت چای را به نمایش می گذارد.

شما می توانید بهترین محصولات مزارع چای سریلانکا را در این موزه بخرید و همچنین طعم انواع چای را بچشید. اگر زیاد چایی می خورید، حتماً باید به این موزه بیایید تا دمنوش برگ های چای تازه را امتحان کنید. سریلانکا به مزارع چای معروف است. بنابراین این یکی از بهترین خریدهای شما در کندی خواهد بود.

3. استودیو باتیک جایامالی: آویزهای دیواری

استودیو باتیک جایامالی

یکی از مراکز خرید کندی برای تهیه آویزهای دیواری چاپ باتیک، استودیو باتیک جایامالی است. هنر باتیک بخشی جدایی‌ناپذیر از فرهنگ و سنت سریلانکا بوده است و لباس‌ها، آویزهای دیواری و موارد دیگر را با طرح‌های نفیس باتیک می توانید تهیه کنید. آویزهای جذابی در جایامالی وجود دارد و شما را ترغیب می کند تا از آنها در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید!

آدرس: بازار مرکزی، خیابان بازار 196، کندی، سریلانکا

بخوانید  راهنمای سفر به سریلانکا

4. مرکز خرید کندی سیتی سنتر: انواع محصولات

مرکز خرید سیتی سنتر کندی

مرکز خرید سیتی سنتر در مرکز شهر کندی قرار دارد و تنها مرکز خرید کامل در این شهر می باشد. لباس، لوازم الکترونیکی، سوغاتی و صنایع دستی را می توانید از مرکز خرید سیتی سنتر تهیه کنید.

آدرس: Sri Wickrama Rajasinghe Mawatha، کندی 20000، سریلانکا

5. گالری رانگالا: هنر و صنایع دستی

گالری رانگالا کندی

در گالری رانگالا بهترین آثار هنرمندان، نقاشان و صنعتگران سریلانکا به نمایش گذاشته شده است و یکی از بهترین مراکز خرید کندی برای گشت و گذار در فرهنگ و سنت های سریلانکا و خرید آثار هنری محلی می باشد. از تماشای نقاشی های زیبای این گالری لذت خواهید برد و می توانید یکی از آنها را تهیه کنید. جالب است که در این گالری، می توانید مربای ارگانیک بخرید که محصول تپه های کندی می باشد.

آدرس: 7/1/1، خیابان تمپل، کندی، سریلانکا

6. عتیقه جات وارونا: خرید عتیقه

عتیقه جات وارونا در کندی

وارونا، یک سفر به تاریخ پر پیچ و خم سریلانکا و شهر کندی می باشد. در اینجا از سکه گرفته تا انواع جواهرات قدیمی را پیدا کنید. این عتیقه جات به عنوان سوغاتی نیز عالی هستند و می توانید به عنوان تکه ای از شهر کندی و سریلانکا همراه خود به خانه ببرید.

آدرس: جاده پرادنیا 761، کندی، سریلانکا

بخوانید  قطار معروف سریلانکا: کندی به الا

7. انجمن انتشارات بودایی: خرید کتاب

معبد دندان مقدس و کتابخانه بودایی

اگر به‌دنبال کتاب‌هایی در مورد بودیسم هستید و می‌خواهید در مورد چگونگی پیدایش این مذهب و آیین‌های بودایی اطلاعاتی کسب کنید، به انجمن انتشارات بودایی بروید که  یکی از بهترین مراکز خرید کندی برای تهیه کتاب می باشد. این کتابخانه بزرگ در مجموعه معبد دندان مقدس در نزدیکی دریاچه قرار دارد. مناظر فضای اطراف برای قدم زدن عالی است و مطمئنا از معبد دندان مقدس در کندی بازدید خواهید کرد. بنابراین به کتابخانه آن نیز سر بزنید.

آدرس: سانگهاراجا ماواتا 54، کندی، سریلانکا

8. شهر غذای کارگیلز: خوراکی محلی

فروشگاه خوراکی کارگیلز در کندی

در شهر غذای کارلیگز می توانید محصولات تازه خواربارفروشی، وعده های غذایی کامل و انواع نوشیدنی ها را تهیه کنید. در این فروشگاه، طیف وسیعی از مرباهای ارگانیک و ادویه جات را پیدا خواهید کرد.

آدرس: 3، سری دالادا ویدیا، کندی، سریلانکا

بخوانید  غذاهای خیابانی سریلانکا که باید تجربه کنید

جمع بندی

اگر برای شما نیز، سفر بدون خرید معنایی ندارد و علاقه مند هستید تا در تمام سفرهای خود، خرید کنید، با این مطلب می توانید سفر خود به کندی را با خرید کامل کنید. در اینجا به بررسی بهترین مراکز خرید کندی پرداختیم و محصولاتی را که می توانید در هرکدام تهیه کنید، معرفی کردیم. در ادامه نیز به سوالات متداول کاربران در مورد خرید در کندی می پردازیم.

 

بهترین مغازه ها برای خرید در کندی کدام ها هستند؟

عتیقه‌فروشی‌ها، بوتیک‌ها، کتاب‌فروشی‌ها، مغازه‌های شکلات‌فروشی، فروشگاه‌های لباس، فروشگاه‌های لوازم آرایشی، فروشگاه‌های صنایع دستی، فروشگاه عتیقه جات، کادوفروشی ها، جواهرفروشی‌ها، فروشگاه‌های صنایع دستی، و فروشگاه‌های چای.

انواع بازارهای خرید در کندی؟

شهر کندی بازارهای مرکزی، بازارهای شبانه، بازارهای محلی، بازارهای روباز و مراکز خرید مدرن را ارائه می دهد.

در شهر کندی از کجا چای بخریم؟

چای سریلانکا به دلیل طعم و عطر خاص خود محبوبیت جهانی دارد و می توانید از موزه های چای در کندی، طعم انواع چایی را چشید و از آنجا خرید کنید.

بهترین پارچه برای خرید در کندی چه نوع پارچه است؟

پارچه های ابریشمی دستبافت، بهترین نوع پارچه در سریلانکا است که می توانید از Lankan Silk Factory و مغازه های صنایع دستی در کندی تهیه کنید.

در کندی چه نوع خوراکی تهیه کنیم؟

خرید انواع ادویه جات و مرباهای ارگانیک را در کندی از دست ندهید.

آیا مراکز خرید کندی برای لوازم آرایشی گیاهی مناسب است؟

بله، سریلانکا دارای جنگل های بارانی استوایی و پوشش گیاهی وسیعی است و بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی را می توانید از فروشگاه های لوازم آرایشی در کندی تهیه کنید.

آیا امکان خرید در کندی در سفر یک روزه وجود دارد؟

بله، پس از بازید از جاذبه های کندی، به خیابان بازار بروید و خرید خود را انجام دهید.

آیا در فروشگاه های کندی می توان با کارت اعتباری خرید کرد؟

بله، اکثر فروشگاه های کندی پرداخت کارت اعتباری را از گردشگران می پذیرند. فروشگاه هایی وجود دارند که دارای لوگوی مسترکارت در ویترین خود هستند و در آنها می توان با کارت اعتباری خرید کرد.

 

منابع: TravelTriangle

Holidify

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *