تور ویتنام

narvan logo

بهترین ریوکان های ژاپن

بهترین ریوکان های ژاپن

بهترین ریوکان های ژاپن

فهرست مطالب

آیا دوست دارید که در سفر خود به ژاپن در مسافرخانه های سنتی ژاپنی اقامت داشته باشید؟ این مسافرخانه ها با عنوان ریوکان شناخته می شوند و یک تجربه فرهنگی به یاد ماندنی را ارائه می دهند. اما ریوکان چیست و اقامت در آنها چه تفاوتی دارد؟ در این جا می خواهیم به این پرسش ها بپردازیم و بهترین ریوکان های ژاپن را معرفی کنیم.

ریوکان چیست؟

ریوکان چیست؟

ریوکان یک اقامتگاه سنتی ژاپنی است که دارای اتاق‌های کف تاتامی، درهای کشویی و تشک های به اصطلاح فوتون می باشد. در این اتاق ها می توانید به سبک سنتی ژاپنی بخوابید و همچنین فضایی آرام برای مهمانان برای لذت بردن از لحظاتی آرام با تجربه ای منحصر به فرد است.

بخوانید  تور ژاپن پاییز 1403

اقامت در ریوکان برای گردشگران به خاطر تجربه سنتی ژاپنی که ارائه می دهد، بسیار محبوب است و تقاضا برای آنها بالاست. بنابراین بهتر است که محل اقامت خود را از قبل رزرو کنید تا فرصت اقامت در یک ریوکان را از دست ندهید.

وقتی که وارد ریوکان می شوید، یک کیمونو یا لباس سنتی ژاپنی در اتاق شما است که می توانید این لباس راحت را بپوشید و استراحت کنید. بیشتر ریوکان ها دارای چشمه های آبگرم موسوم به “انسن” هستند. حمام کردن در یک انسن سنتی را از دست ندهید. به خاطر داشته باشید که بسیاری از اتاق‌ها دوش ندارند، زیرا مرسوم است که مهمانان از انسن های عمومی استفاده کنند. اما اگر یک ریوکان لوکس را رزرو کنید، می‌توانید از انسن خصوصی خود لذت ببرید.

بهترین ریوکان های ژاپن

در مورد این که ریوکان چیست و چه تجربیاتی را ارائه می دهد، صحبت کردیم. حال می خواهیم چند نمونه از بهترین ریوکان های ژاپن را بررسی کنیم.

بخوانید  بهترین هتل های ژاپن

1. کوزانتی اوبویا

کوزانتی اوبویا

کوزانتی اوبویا یکی از بهترین ریوکان های ژاپن است و در صدر لیست ما قرار می گیرد. این ریوکان در کاواگوچیکو واقع شده است و احتمالاً بهترین منظره را از انسن ارائه می دهد. چرا که کوزانتی اوبویا در کناره‌های دریاچه کاواگوچی قرار دارد و می‌توانید کوه فوجی را در مقابل خود ببینید. یک منظره جادویی هنگام حمام کردن در انسن!

2. کونانسو

کونانسو ریوکان

کونانسو از لحاظ موقعیت مکانی زیبا و انسن شگفت انگیز خود با پس زمینه کوه فوجی شبیه ریوکان قبلی است. انتخاب از بین این دو ریوکان سخت است اما هر دو تجربه ای شگفت انگیز ارائه می دهند.

3. تنسوی ساریو

تنسوی ساریو

اقامتگاه‌های ترکیبی ریوکان-هتل، بسیار محبوب شده اند و برای افرادی که دنبال تجربه ای لوکس هستند، تنسوی ساریو را پیشنهاد می کنیم که یک هتل-ریوکان ۵ ستاره است. اگر به شهر هاکونه سفر می کنید، اینجا یک اقامتگاه مناسب می باشد. از آنجا که در هاکونه آبگرم های زیادی وجود دارد، بنابراین گزینه های متنوعی را در این شهر خواهید داشت. اما تنسوی ساریو در موقعیتی عالی واقع شده است و خدمات کلاس جهانی را در محیطی منحصر به فرد ارائه می دهد.

به‌ویژه، رستوران این ریوکان دارای معماری خیره‌کننده است و سرآشپزهای با تجربه غذاهای سنتی فصلی ژاپنی سرو می‌کنند. همچنین برخی از اتاق های آن، دارای حمام خصوصی در فضای باز هستند.

موقعیت مکانی تنسوی ساریو فوق العاده است و تنها چند دقیقه با جاهای دیدنی هاکونه فاصله دارد. تجربه شگفت انگیزی را با مهمان نوازی کارکنان درجه یک و مناظر باورنکردنی کسب خواهید کرد.

4. آراشیاما بنکی

آراشیاما بنکی از بهترین ریوکان های ژاپن

کیوتو یکی از مقاصد مهم در سفر به ژاپن است و لازم است در این شهر هم یکی از بهترین ریوکان های ژاپن را معرفی کنیم. آراشیاما بنکی در منطقه آراشیاما قرار گرفته و به خاطر معروف ترین جنگل بامبو ژاپن شهرت دارد. در میان طبیعت آراشیاما و توسط بامبوها احاطه شده است و یک ریوکان آرامش بخش می باشد.

5. مومیجیا انکس

ریوکان مومیجیا

گزینه ای دیگر در شهر کیوتو، ریوکان مومیجیا انکس است که دارای طبیعتی زیبا می باشد. این ریوکان یک اقامتگاه 5 ستاره است که حدود 10 دقیقه با ماشین تا پارک آراشیاما فاصله دارد. مومیجیا دارای وای فای رایگان است و همه اتاق ها رو به جنگل هستند. همچنین برخی از اتاق های آن، حمام خصوصی دارند. برای یک اقامت راحت تر، یکی از این اتاق ها را رزرو کنید.

بخوانید  بهترین هتل های کیوتو

6. یوشیماتسو

ریوکان یوشیماتسو

وقتی صحبت از بهترین ریوکان های ژاپن که دارای انسن هستند می شود، نمی توان به همین راحتی از هاکونه گذشت. چرا که هاکونه یک منطقه کوهستانی زیبا است که با قطار ۲ ساعت از توکیو فاصله دارد. همانند تنسوی ساریو، یوشیماتسو نیز یکی از ریوکان های محبوب در شهر هاکونه می باشد.

7. Yufudake Ichibo no Yado Kirara

یوفوداکه

وقتی به ژاپن سفر کنید، شلوغی و سرعت سرسام آور، ممکن است برای شما آزاردهنده شود. به همین خاطر است ریوکان ها در میان گردشگران محبوب شده اند. پس چه راهی بهتر از اقامت در یک مسافرخانه سنتی ژاپنی در کوه‌های یوفو برای دوری از شلوغی ها است؟

Yufudake Ichibo no Yado Kirara مظهر عناصر فرهنگی کلاسیک مانند تشک‌های تاتامی و مبلمان کم ارتفاع است که با رنگ‌های مدرن از جمله ملافه‌های سبک غربی ترکیب شده است. همه اتاق ها مجهز به حمام خصوصی هستند. بنابراین می توانید در اتاق خود، از انسن خصوصی لذت ببرید.

این ریوکان دارای یک منوی فصلی خوشمزه نیز می باشد که شامل یک وعده غذایی کایسکی با استفاده از تازه‌ترین مواد است. اگر در زمستان سفر می کنید، از سوکیاکی لذت ببرید.

8. ادو ساکورا

ریوکان ادو ساکورا در توکیو

اگر به دنبال یک اقامت سنتی در پایتخت ژاپن هستید، ریوکان ادو ساکورا را انتخاب کنید. در ادو ساکورا وای فای رایگان موجود است و مهمانان می توانند از پیاده روی در باغ زیبا لذت ببرند.

همچنین بیشتر اتاق ها مانند دیگر ریوکان ها دارای تخت‌خواب‌های فوتون ژاپنی روی کف‌های تاتامی هستند. اما امکان اقامت در اتاق‌هایی با تخت‌خواب‌های غربی روی کف چوبی وجود دارد. یک یخچال و یک کتری برقی با چای سبز کیسه ای در هر اتاق گنجانده شده است. همه اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی با توالت و دوش هستند و امکان رزرو اتاق با وان وجود دارد.

بخوانید  بهترین هتل های توکیو

جمع بندی

اقامت در ریوکان یا اقامتگاه های سنتی ژاپنی، یکی از تجربه های به یادماندنی در سفر به ژاپن است. برخی از گردشگران، به جای اقامت در هتل های ۵ ستاره، ترجیح می دهند که در ریوکان های سنتی اقامت کنند تا از نزدیک، فرهنگ سنتی ژاپن را لمس کنند. بنابراین تصمیم گرفتیم بهترین ریوکان های ژاپن را معرفی کنیم تا اگر قصد اقامت در ریوکان را دارید، در انتخاب اقامتگاه به شما کمک کرده باشیم.

 

منابع: AsianWanderlust

Voyapon

Booking

TheHotelGuru

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *