تور ویتنام

narvan logo

ویزای توریستی قبرس

ویزای توریستی قبرس

ویزای توریستی قبرس

فهرست مطالب

ویزای توریستی قبرس یک مجوز است که به اتباع خارجی داده می شود تا بتوانند وارد این کشور شوند. کشور قبرس یک جزیره بزرگ در آب های دریای مدیترانه است که در همسایگی با کشورهای ترکیه، مصر، یونان و سوریه قرار دارد. با توجه به برخورداری این کشور از سواحل بی نظیر و همینطور طبیعت بکر، سالانه بیش از 5 میلیون گردشگر خارجی برای تفریح به این کشور و جزیره زیبا سفر می کنند. البته لازم است اشاره کنیم که این جزیره به دو بخش قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم شده است.

فرقی نمی کند قصد سفر به قبرس شمالی و یا قبرس جنوبی را دارید، در هر صورت باید ویزا دریافت کنید که البته ویزای سفر به این دو کشور نیز با یکدیگر متفاوت است. ورود به قبرس شمالی، با دریافت ویزای فرودگاهی در “فرودگاه ارجان” امکان پذیر است؛ این درحالی است که برای دریافت ویزای توریستی قبرس جنوبی، افراد باید قبل از سفر، اقدامات لازم را انجام دهند. در صورتی که مایل به سفر به جزیره زیبای قبرس هستید، برای آشنایی با جزئیات نحوه دریافت ویزای توریستی قبرس، در ادامه این مقاله از وبسایت نارون اکوتور همراه شوید.

ویزا توریستی قبرس شمالی

ویزا توریستی قبرس شمالی

دریافت ویزای توریستی قبرس شمالی برای ایرانیان، در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر است و اداره مهاجرت قبرس شمالی این نوع ویزا را در کوتاه ترین زمان ممکن برای افراد صادر می کند. ویزای توریستی قبرس شمالی با هدف گشت و گذار در این کشور و در فرودگاه ارجان قبرس شمالی برای مسافران صادر می ‌گردد. هر یک از افراد که ویزای توریستی قبرس شمالی را دریافت کنند، با این ویزا می توانند در حداکثر 90 روز، به مدت 30 روز در خاک قبرس بمانند. با این ویزا اجازه چند بار ورود و خروج به کشور قبرس شمالی به افراد داده خواهد شد. برای اخذ ویزای قبرس شمالی، می توانید از خدمات ویزا نارون اکوتور بهره مند شوید.

ویزا توریستی قبرس جنوبی

ویزا توریستی قبرس جنوبی

ویزای قبرس جنوبی نیز با مدت زمان اعتبار 180 روزه با 90 روز اقامت در خاک قبرس جنوبی برای افراد صادر می شود. ویزای توریستی قبرس جنوبی، فقط در قالب تورهای گروهی صادر می گردد. مجموعه نارون اکوتور اقدامات لازم برای اخذ ویزا قبرس را برای شما انجام می دهد تا مجوز ورود به این کشور را دریافت کنید.

بخوانید  ویزای توریستی هند

شرایط اخذ ویزا قبرس شمالی و قبرس جنوبی

جزیره بزرگ قبرس، در حال حاضر در دو بخش قبرس شمالی و قبرس جنوبی شکل گرفته است و شهر نیکوزیا به صورت همزمان، پایتخت این دو کشور تعیین شده است. شرایط سفر به بخش جنوبی و شمالی قبرس با یکدیگر متفاوت است؛ به همین دلیل این سوال برای اغلب گردشگران وجود دارد که سفر به کدام یک راحت تر می باشد.

شرایط اخذ ویزای توریستی قبرس شمالی

شرایط اخذ ویزای توریستی قبرس شمالی

رویکردی که دولت قبرس شمالی دارد، تسهیل اخذ ویزا توریستی است تا از این طریق بتواند توریست بیشتری را جذب کند و صنعت گردشگری خود را رونق بدهد.

به طوری که این کشور، برای افزایش جذب توریست و ورود مسافران برای گردش و تفریح به این کشور، شرایط دریافت ویزای فرودگاهی را امکان پذیر کرده است. اینگونه مسافران بدون نیاز به اقدامات از پیش برنامه ریزی شده و همینطور با کم ترین هزینه، می‌ توانند وارد جزیره قبرس شمالی شوند.

در زمان ورود به کشور قبرس شمالی، مسافران ایرانی باید گذرنامه خود را که دارای حداقل 6 ماه اعتبار است، به همراه داشته باشند. اینگونه ویزای توریستی قبرس شمالی با 90 روز اعتبار، در گذرنامه آن ها ثبت می گردد.

شرایط اخذ ویزای توریستی قبرس جنوبی

شرایط اخذ ویزای توریستی قبرس جنوبی

شرایط اخذ ویزای توریستی قبرس جنوبی بسیار متفاوت است؛ به طوری که مسافران این بخش از جزیره بزرگ قبرس باید پیش از سفر، ابتدا مدارک خود را به صورت آنلاین ارسال نمایند و سپس درخواست دریافت ویزای قبرس جنوبی خود را در سایت اداره مهاجرت این کشور ثبت کنند.

در نظر داشته باشید که ویزای توریستی قبرس جنوبی فقط در قالب تورهای گروهی صادر می گردد. به این معنی که افرادی که با هدف گردشگری قصد سفر به قبرس جنوبی را دارند، باید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر برای دریافت این نوع ویزا اقدام کنند.
به طور کلی شرایط سفر به این کشور، متفاوت است. قبرس جنوبی عضو اتحادیه اروپا می باشد، اما عضو شینگن نیست. دریافت ویزای انفرادی برای سفر به این کشور، فقط با دعوتنامه رسمی مقدور می باشد.

در صورتی که قصد سفر به قبرس جنوبی را دارید، برای دریافت ویزای توریستی قبرس جنوبی، می توانید از خدمات مجموعه نارون اکوتور بهره مند شوید.

بخوانید  ویزای توریستی روسیه

قیمت ویزای توریستی قبرس

برای اینکه ویزای توریستی قبرس برای ایرانیان صادر گردد، افراد باید هزینه های مرتبط را به اداره مهاجرت این کشور پرداخت کنند.
قبرس شمالی در صدور ویزا برای ایرانیان سخت گیری ندارد و افراد می توانند بدون پرداخت هزینه و در فرودگاه این کشور، این نوع ویزا را دریافت کنند.

ویزای توریستی قبرس جنوبی دارای شرایط متفاوت تری است. افراد می توانند برای اطلاع از قیمت ویزای توریستی قبرس و خدمات اخذ ویزا، از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان نارون اکوتور در ارتباط باشند.

ویزا الکترونیکی قبرس

اگر قصد سفر به قبرس جنوبی را دارید، باید پیش از اقدام برای سفر، جهت دریافت ویزا توریستی اقدام کنید. برای اینکار لازم است که مدارک را به صورت آنلاین ارسال نمایید. اینگونه درخواست دریافت رویداد توریستی این کشور، در سایت اداره مهاجرت قبرس جنوبی برای شما ثبت می شود.

البته با توجه به اینکه ویزای توریستی قبرس جنوبی فقط در قالب تورهای گروهی صادر می گردد، می توانید ارسال مدارک و دریافت ویزای الکترونیکی و دیگر مراحل را به کارشناسان نارون اکوتور بسپارید. برای دریافت ویزای گروهی، نیازی به حضور شخص و انگشت نگاری نخواهد بود.

دریافت ویزای قبرس شمالی، به صورت الکترونیکی نیست و در فرودگاه این کشور انجام می شود.

بخوانید  تورهای خارجی

سخن پایانی

قبرس به دلیل برخورداری از جاذبه های طبیعی و سواحل زیبا و همچنین نزدیکی به کشور ایران، هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری است. به طوری که بسیاری از افراد علاقه مند هستند تا با دریافت ویزای توریستی قبرس، از این کشور دیدن نمایند. اگر علاقه مند به سفر به کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی هستید، برای آشنایی با جزئیات دریافت ویزای این کشور، می توانید از کارشناسان نارون اکوتور مشاوره تخصصی دریافت کنید و خیلی راحت و با کم ترین هزینه، ویزای توریستی خود را دریافت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *