تور ویتنام

narvan logo

ویزای توریستی هند

ویزای توریستی هند

ویزای توریستی هند

فهرست مطالب

کشور هند به دلیل معماری خاص و معابد قدیمی در خود، فرهنگ و ادیان متنوع، داشتن غذاهای تند با تنوع بالا و … از گذشته تا به امروز، مورد توجه گردشگران در سراسر دنیا بوده است؛ به طوری که تجربه یک سفر خاطره انگیز را برای افراد رقم می زند. لازمه ورود به این کشور، برخورداری از مجوز ورود و یا ویزای توریستی می باشد. ایرانیانی که تصمیم دارند با هدف تفریح و گردشگری به کشور هند سفر کنند، باید ابتدا ویزای توریستی هند را دریافت کنند. در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا با جزئیات بیشتری در مورد ویزای هند آشنا شویم.

ویزای توریستی هند چیست؟

هند یک کشور با جمعیتی بیش از یک میلیارد نفر می باشد که جاهای دیدنی هند، گردشگران بسیاری را از سراسر جهان جذب می کند. برای شرکت در تور هند، نیاز به ویزا خواهید داشت که مجموعه نارون اکوتور اقدامات لازم را برای اخذ ویزا انجام خواهد داد. همه مسافران باید برای سفر به این کشور، ویزای توریستی دریافت کنند.

متقاضیان باید برای دریافت ویزای توریستی هند، به صورت حضوری اقدام کنند. لازم به ذکر است که در صورتی که ویزای توریستی هند صادر شود، افراد فقط می توانند از طریق فرودگاه وارد این کشور شوند. ویزای هند برای ایرانیان به صورت لیبل (الصاق برچسب در پاسپورت متقاضی) صادر می‌ گردد. در مورد ویزای هند باید اشاره کنیم که برای صدور این ویزا برای متقاضیان، سخت گیری خاصی وجود ندارد. با این حال متقاضیان باید مراحل لازم را طی کنند و حداقل ده روز کاری را منتظر بمانند تا پس از بررسی مدارک، نتیجه به آن ها اعلام شود. برای اخذ ویزای توریستی، می توانید با نارون اکوتور در ارتباط باشید.

بخوانید  ویزای توریستی نپال

قیمت ویزای توریستی هند

قیمت ویزای توریستی هند

برای صدور ویزای توریستی، ایرانیان باید هزینه های مرتبط به اخذ این نوع ویزا را به اداره مهاجرت هندوستان، واریز نمایند.
ویزاهای توریستی معمولا خیلی سریع صادر می گردند؛ با این حال هزینه ویزای توریستی هند بر اساس افراد متقاضی و نوع صدور ویزا، دارای مقادیر متفاوتی است. برای اطلاع از قیمت ویزای توریستی هند تماس بگیرید.

ویزا الکترونیکی هند

برخی از متقاضیان ویزای توریستی هند، به دنبال دریافت ویزای آنلاین هند هستند. ویزای هندوستان به دو صورت حضوری و الکترونیکی برای ایرانیان صادر می شود اما نکته قابل توجهی که در این زمینه وجود دارد، این است که در حال حاضر امکان ثبت درخواست ویزای الکترونیکی برای ایرانیان وجود ندارد. متقاضیان باید برای انگشت نگاری و تحویل مدارک مورد نیاز به سفارت هند در ایران که در شهر تهران واقع است، مراجعه نمایند. برای دریافت ویزای توریستی هند، می توانید با کارشناسان نارون اکوتور در تماس باشید.

بخوانید  کوهستان سانمارگ | جاذبه ای زیبا در بهشت کشمیر

در صورتی که امکان ثبت درخواست ویزای آنلاین هند برای ایرانیان فراهم شود، کافی است متقاضیان به سایت سفارت هند در ایران مراجعه کنند و سپس بعد از ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک لازم، ویزای خود را دریافت نمایند. در صورت دریافت ویزا به صورت الکترونیکی، انگشت نگاری در مرزهای این کشور صورت می گیرد.

اخذ ویزای توریستی هند

اخذ ویزای توریستی هند

برای اخذ ویزای توریستی هند، هیچ شرایط خاصی تعریف نشده است. با این حال افراد باید توجه داشته باشند که دریافت این ویزا برای کسانی ممکن است که هیچ گونه سوء سابقه کیفری و حقوقی نداشته باشند. با تمامی این توضیحات، خرید ویزای هند برای ایرانیان، مراحل ابتدایی یکسانی را دارد. به طوری که افراد باید تمامی مراحل لازم برای دریافت این ویزا را پشت سر بگذارند. بنابراین فرقی نمی کند قصد دریافت ویزای مسافرتی هند و یا ویزای تجاری هند را دارید، برای اخذ این نوع ویزا، باید مراحل زیر طی شود:

ابتدا باید مدارک لازم برای دریافت این ویزا را آماده کنید.

  • در مرحله بعدی باید به صورت حضوری و همراه با مدارک درخواست شده، جهت انگشت نگاری، تحویل مدارک و پرداخت هزینه، به سفارت هند در ایران مراجعه کنید.
  • تقریبا پس از هفت الی ده روز کاری، جواب ویزا به شما که درخواست خود را تکمیل کرده اید، اعلام می شود. معمولا اگر مدارک متقاضی کامل باشد، دلیلی برای ریجکت شدن وجود نخواهد داشت و این اتفاق خیلی کم پیش می آید که درخواست ویزای توریستی هند برای متقاضیان رد شود.
بخوانید  کشمیر کجاست؟ چرا به کشمیر بهشت روی زمین می گویند؟

برای افزایش شانس شما در اخذ ویزای توریستی هند، می توانید با کارشناسان نارون اکوتور در تماس باشید.

سخن پایانی

کشور هند جزو پرجمعیت ترین کشورهای جهان است که صاحب تاریخ، فرهنگ و یک تمدن بسیار غنی و متنوع می باشد. به طوری که افراد بسیاری علاقه مند هستند تا با دریافت ویزای توریستی هند، از این کشور دیدن کنند. این کشور در جنوب آسیا واقع شده است که دارای 28 ایالت می باشد که هر یک دارای زبان، مذهب، سنت و آداب و رسوم مخصوص به خود هستند. در صورتی که علاقه مند هستید به این کشور سفر کنید، اما برای آشنایی با جزئیات ویزای هند، نیاز به دریافت راهنمایی دارید، می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی، با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *