تور ویتنام

narvan logo

تپه نارگیل در سریلانکا

تپه نارگیل در سریلانکا

عکاسی در تپه نارگیل

فهرست مطالب

تپه نارگیل سریلانکا یا تپه درخت نارگیل، یکی از نمادین ترین لوکیشن ها در سریلانکا برای عکاسی پروفایل اینستاگرام برای مسافران این کشور است. وقتی به میریسا می روید، بازدید از تپه نارگیل را نباید از دست دهید. این منطقه، یک املاک نارگیل خصوصی با معبدی در نزدیکی آن است که روی صخره‌ای بلند مشرف به آب‌های زیبای اقیانوس هند و ساحل دست‌نخورده طلایی قرار دارد. این تپه که در نزدیکی شهر میریسا قرار دارد، یکی از مقاصد تور سریلانکا نارون می باشد.

تپه نارگیل سریلانکا کجاست؟

تپه نارگیل کجاست؟

تپه درخت نارگیل Coconut Tree Hill در ساحل میریسا و حدود 170 کیلومتری کلمبو قرار دارد و یکی از مکان های منحصر به فرد برای بازدید در این ساحل است. این تپه در انتهای ساحل میریسا قرار دارد و پوشیده از درختان نخل است که آن را تبدیل به یک مکانی کوچک و جذاب، برای عکاسی می کند. برای عکس گرفتن از نخل های زیبای بلند مشرف به اقیانوس به تپه نارگیل بروید و یک نارگیل نیز میل کنید که طعم حضور شما در این تپه، ملموس تر شود.

بخوانید  بهترین سواحل سریلانکا

در زیر، یک لیست از اطلاعات کوتاه را درباره تپه نارگیل میریسا ارائه می کنیم:

  • آدرس: ساحل میریسا، سریلانکا
  • محدوده زمان بازدید: 24 ساعت شبانه روز و هر روز هفته می توانید از تپه نارگیل بازدید کنید.
  • قیمت بازدید: بازدید از تپه درخت نارگیل رایگان است.
  • بهترین زمان برای بازدید: توصیه می شود که صبح زود یا قبل از غروب آفتاب به تپه نارگیل بروید و بهترین تصاویر را ثبت کنید.
  • فاصله تپه درخت نارگیل از ساحل میریسا: با 10 الی 15 دقیقه پیاده روی در امتداد ساحل، می توانید به این تپه زیبا برسید.

تجربه بازدید از تپه درخت نارگیل

تجربه بازدید از تپه درخت نارگیل thisgirlabroad

گردشگری در وبسایت خود با عنوان ThisGirlAbroad، تجربه خود را از بازدید از تپه درخت نارگیل چنین توصیف کرده است:

“تپه درخت نارگیل در اصل یک تپه خاکی بزرگ با درختان نخل پراکنده در اطراف است. در حالی که می‌دانم توصیف آن به نظر جذاب نمی‌آید، اما نگاه کردن به درختان نخل و اقیانوس در دوردست واقعاً زیبا بود.

آماده باشید که با ده‌ها گردشگر دیگر که می‌خواهند دقیقاً همان عکس را بگیرند، مواجه شوید. اگر منصفانه بگویم، به نظر من واقعا ارزشش را داشت که در صف بایستم. در اینجا گردشگران منتظر بودند تا به نقطه معروف تپه بروند و عکس‌هایشان را بگیرند. فکر می کنم 10 دقیقه یا بیشتر منتظر ماندیم تا نوبت به گرفتن یک عکس برسد. آن هم یک عکس سریع!

به طور کلی، تجربه من در تپه نارگیل، اگرچه نسبتاً عجولانه بود، اما بد هم نبود. با این حال، نباید انتظار یک مکان خلوت و آرام را داشته باشید. با خونسردی، با دیگر گردشگران صحبت کنید یا از تماشای منظره جذاب اطراف، بدون عجله کردن برای ثبت عکس خود، لذت ببرید.”

جنجال سال 2021 و ممانعت از بازدید گردشگران از تپه خصوصی نارگیل

در سال 2021، پس از ساختن حصاری در سراسر تپه بر روی زمین شخصی که تپه در آن قرار دارد، جنجال بزرگی به پا شد. از آنجایی که حصار بدون مجوز قبلی از سازمان توسعه شهری و اداره حفاظت از سواحل احداث شده بود، به مالک زمین دستور داده شد که حصار را تخریب کند. پس از خشم مردم و علاقه مندان در رسانه‌های اجتماعی، نخست‌وزیر زمان سریلانکا ماهیندا راجاپاکسا، از وضعیت آگاه شد و دستور تخریب را صادر کرد و تپه درخت نارگیل، به روی گردشگران داخلی و خارجی بازگشایی شد.

بخوانید  جاهای دیدنی بنتوتا

جمع بندی

یک پیاده‌روی کوتاه و هیجان‌انگیز از پایه تا قله تپه یا «گنبد» شما را حدود 10 دقیقه از طریق املاک نارگیل می‌برد تا از دیدن خیره‌کننده‌ترین منظره میریسا و ساحل طلایی آن شگفت زده شوید. تپه درخت نارگیل قطعاً یکی از مواردی است که می‌توانید به فهرست سطل‌های سریلانکا اضافه کنید، زیرا مکان مناسبی برای تماشای غروب غروب جزیره‌ای است. تپه گنبدی شکل با درختان نارگیل سر به فلک کشیده و متقارن خود در برابر آسمان آبی که به خوبی با دریا ترکیب می شود، مکان ایده آلی برای تصاویر سفر شما فراهم می کند! تعقیب کنندگان غروب باید به تپه بروند تا بهترین نقطه دید را تضمین کنند، زیرا این جاذبه مشهور هرگز روزی را بدون بازدیدکننده نمی بیند!

تصاویر تپه نارگیل در ساحل میریسا سریلانکا

تپه درخت نارگیل کجاست

 

تپه نارگیل

 

تصویر هوایی از تپه نارگیل سریلانکا

 

میل کردن نارگیل در Coconut tree hill

 

عکاسی در تپه درخت نارگیل (1)

 

عکاسی در تپه درخت نارگیل (2)

 

عکاسی در تپه درخت نارگیل (3)

 

منابع: Thrillophilia

RevealtheCollection

Wikipedia

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *