تور ویتنام

narvan logo

هتل های برزیل

هتل های برزیل

بهترین هتل های برزیل

فهرست مطالب

ریودوژانیرو، سالوادور و سائوپائولو تنها برخی از شهرهای معروف برزیل زیبا هستند. بسیاری از بازدیدکنندگان برای تجربه فرهنگ غنی، غذاهای خارق‌العاده، برخی از زیباترین سواحل جهان، آبشارهای خیره‌کننده و اقامت در لوکس ترین هتل های برزیل به این کشور سفر می کنند. آیا در مراحل اولیه برنامه ریزی برای تعطیلات بعدی خود در سرزمین سواحل ناب هستید؟ می توانید در تور برزیل شرکت کنید و از خدمات و برنامه ریزی کامل این بهره مند شوید.

در این مقاله بهترین هتل های برزیل را معرفی می کنیم تا برای اقامت در این کشور برنامه ریزی کنید.

بهترین هتل های برزیل

کشور برزیل انواع اقامتگاه ها را برای بودجه های مختلف ارائه می دهد که انتخاب را برای شما راحت تر می کند. اما قصد ما معرفی این اقامتگاه ها نیست. چرا که هتل ها و مسافرخانه های معمولی را در مراکز شهر به راحتی می توانید پیدا کنید. ما قصد داریم بهترین هتل های برزیل را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

بخوانید  ویزای برزیل برای ایرانیان

1. هتل امیلیانو سائوپائولو

هتل امیلیانو سائوپائولو

خلاصه اطلاعات هتل:

R. Oscar Freire, 384 – Jardim Paulista

São Paulo – SP, Brazil 01426-000

+55 11 3728-2000

هتل امیلیانو که در منطقه مجلل Jardins واقع شده است، یکی از بهترین هتل های سائوپائولو و برزیل است. اگرچه به عنوان یک هتل بوتیک طبقه بندی می شود، اما دارای امکانات رفاهی جذاب متعددی مانند اسپای داخلی با اتاق های درمان، سونا، جکوزی، مرکز تناسب اندام 24 ساعته، رستوران و بار زیبا، و بار شامپاین و خاویار است.

چرا ما هتل Emiliano را پیشنهاد می کنیم؟

در هتل Emiliano مهمان‌ها اتاق‌های مهمان معاصر امیلیانو با دیوارهای چوبی و مبلمان چارلز ایمز را بسیار می پسندند. بسیاری از کسانی که شب را می مانند، حمام های مرمر کارارا با دوش های هیدروماساژ و توالت های ژاپنی با صندلی های با دمای کنترل شده را نیز دوست دارند.

2. هتل Fasano در Angra dos Reis ایالت ریودوژانیرو

فاسانو آنگرا دوس ریس

خلاصه اطلاعات هتل:

Rod. Gov. Mário Covas, Km 512 – Porto Frade

Angra dos Reis – RJ, Brazil 23946-017

+55 24 3369-9500

هتل Fasano Angra dos Reis یکی از بهترین هتل های برزیل است. این هتل درست در امتداد کوستا ورد قرار دارد و دارای استخری با درختان نخل، لابی پر جنب و جوش مملو از قطعات ظریف طراحی شده توسط افرادی مانند سرجیو رودریگز و کارلوس موتا، یک اسپای مجلل، و یک رستوران دوست داشتنی است.

چرا ما هتل فاسانو را برای اقامت خانوادگی در برزیل پیشنهاد می کنیم؟

اگر به دنبال بهترین هتل های برزیل برای اقامت خانوادگی هستید، هتل Fasano Angra dos Reis یک هتل خانواده پسند با یک کلوپ کودکان است که فعالیت های سرگرم کننده را برای کودکان ارائه می دهد. برخی از این فعالیت های هیجان انگیز عبارتند از زمین فوتبال 3G، بازی با خاک رس، زمین های تنیس و امکان ماجراجویی با پای پیاده یا با قایق.

3. فاسانو سائوپائولو

هتل فاسانو در سائوپائولو

خلاصه اطلاعات هتل:

Rua Vittorio Fasano, 88

São Paulo, Brazil

+55 11 3896 4000

Fasano São Paulo در محله Jardins یکی از تاپ ترین هتل‌های برزیل است که برای اقامت کاری یا تفریحی محبوب است. هتل فاسانو سائوپائولو دارای اتاق‌های سبک مدرن با مبلمان چرمی و فرش‌های راه راه، استخر سرپوشیده شیک و اسپای کوچک و آرامش‌بخش با پنج اتاق درمان و سونا می باشد.

چرا هتل فاسانو را در سائوپائولو پیشنهاد می کنیم؟

آیا به دنبال یک رستوران زیبا و شیک برای قرار ملاقات های کاری هستید؟ به فاسانو سائوپائولو برای رستوران معروف ایتالیایی آن بروید یا از زندگی شبانه برزیلی در بار بارتو با موسیقی زنده عالی لذت ببرید.

بخوانید  راهنمای سفر به سائوپائولو

4. تیوولی موفارج در سائوپائولو

هتل تیوولی موفارج

خلاصه اطلاعات هتل:

Alameda Santos, 1437 – Cerqueira César

São Paulo – SP, Brazil 01419-001

+55 11 3146-5900

هتل Tivoli Mofarrej یکی از هتل های عالی در مرکز شهر سائوپائولو است که دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی سائوپائولو دارد: یک مکان ایده آل برای یک استراحت رمانتیک. زوج ها عاشق رستوران زیبای طبقه بالای آن با مناظر خیره کننده شهری هستند.

چرا هتل تیوولی موفارج را پیشنهاد می کنیم؟

اگر می‌خواهید یک اقامت و استراحت آرام داشته باشید، در Tivoli Mofarrej بمانید و روح خود را در اسپای داخلی هتل، درخت بانیان مجلل، نوازش دهید. در این هتل می‌توانید از ماساژهای آرامش‌بخش و درمانی مختلف لذت ببرید که برای یک سفر سرگرم‌کننده برای زوج ها عالی است.

5. Pousada Capim Santo

هتل پوسادا کاپیم سانتو

خلاصه اطلاعات هتل:

R. do Beco, 55 – Quadrado

Porto Seguro – BA, Brazil 45818-000

+55 73 3668-2700

هتل Pousada Capim Santo در یک محله جالب قرار دارد و یکی از هتل های 4 ستاره برزیل است که درست در قلب ترانکوسو و در فاصله کوتاهی از ساحل واقع شده است. در میان هتل‌های برزیل با چشم‌انداز عالی، مسافرها می‌توانند از منظره آرامش‌بخش امواج و شن، و همچنین صخره‌ها و درختان کنار ساحلی این هتل لذت ببرند.

چرا هتل پوسادا کاپیم سانتو را پیشنهاد می کنیم؟

ما این هتل را به دلیل چیدمان مینیمالیستی با اتاق‌های کاملاً سفید، مبل‌های نرم، صندلی‌های آدیرونداک و میزهای چوبی زیبا پیشنهاد می کنیم. وقتی در بانوج استراحت کنید و در عین حال از منظره شگفت انگیز دریا و جنگل لذت ببرید، کاملاً احساس خواهید کرد که در بهشت هستید.

6. هتل گرن ملیا ناسیونال در ریودوژانیرو

هتل گرن ملیا ناسیونال

Av. Niemeyer, 769 – São Conrado

Rio de Janeiro – RJ, Brazil 22450-221

+55 800 878 2333

گرن ملیا ناسیونال در ریودوژانیرو که توسط معمار مشهور اسکار نیمایر طراحی شده است، یکی از بهترین هتل های ریودوژانیرو برای خانواده ها است. اگر قصد دارید با خانواده به برزیل سفر کنید، اقامت در این هتل را حتما در نظر داشته باشید و از امکانات مناسب برای کودکان مانند استخر تفریحی کودکان لذت ببرید.

چرا هتل Gran Melia Nacional را پیشنهاد می کنیم؟

“هتل لوکس ارزان قیمت برزیل” عبارتی است که بیشتر گردشگران هتل Gran Melia Nacional را به این صورت توصیف می کنند. این برج 34 طبقه علاوه بر یکی از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه برزیل، یک اسپا و غذاخوری شیک نیز دارد.

7. هتل پالاسیو تانگارا در سائوپائولو

هتل پالاسیو تانگارا

خلاصه اطلاعات هتل:

R. Dep. Laércio Corte, 1501 – Panamby

São Paulo – SP, Brazil 05706-290

+55 11 4904-4040

Palacio Tangará در سائوپائولو یک هتل بزرگ لوکس است که به دلیل ظاهر باشکوه و در عین حال ظریف خود، شناخته می شود. هتل پالاسیو تانگارا یکی از پرطرفدارترین هتل های برزیل است، به ویژه برای رویدادهای بزرگ برای عروسی های باشکوه، گردهمایی های بزرگ و موارد مشابه.

چرا هتل پالاسیو تانگارا را پیشنهاد می کنیم؟

اگرچه قیمت اقامت در این هتل بسیار گران است، اما مهمانان به دلیل امکانات عالی مانند استخر، اسپا، بارها، رستوران‌ها، مناظر زیبا و غیره آن را انتخاب می کنند.

8. فاسانو ریودوژانیرو

هتل فاسانو ریو

خلاصه اطلاعات هتل:

Av. Vieira Souto, 80 – Ipanema

Rio de Janeiro – RJ, Brazil 22420-002

+55 21 3202-4000

در میان محبوب ترین هتل های ریودوژانیرو، هتل فاسانو در ایپانما یکی از بهترین هتل ها برای اقامت در برزیل است. این هتل شیک مشرف به ساحل ایپانما که از بهترین سواحل برزیل است، دارای یک کلاب شبانه، یک استخر در پشت‌بام و ساحل خصوصی است. هتل فاسانو ریودوژانیرو، ایده آل ترین هتل برای سفرهای مجردی و لذت بردن از تابستان آفتابی برزیل است.

چرا هتل فاسانو ریو را پیشنهاد می کنیم؟

اگرچه هتل فاسانو اقامتگاه مقرون به صرفه ای نیست، اما یکی از لوکس ترین هتل های برزیل می باشد. بیدار شدن با مناظر شگفت انگیز ساحلی و صدای امواج و درختان در حال تاب خوردن در نسیم صبحگاهی، و نوش جان کردن یک صبحانه خوشمزه، فاسانو ریودوژانیرو را تبدیل به یکی از بهترین هتل ها برای اقامت در برزیل می کند.

9. هتل بلموند در ایگواسو

هتل بلموند کاتاراتاس

خلاصه اطلاعات هتل: 

Rodovia Br 469, Km 32, s/n Parque Nacional Iguazu National Park

Foz do Iguaçu – PR, Brazil 85855-750

+55 45 2102-7000

هتل بلموند داس کاتاراتاس، یک هتل منحصربه‌فرد است که درست در کنار آبشار ایگواسو قرار دارد و با چشم‌اندازهای تماشایی آبشار شما را شگفت زده خواهد کرد. با این تصور که قطعا آبشار ایگواسو در بین مقاصد شما به عنوان یکی از معروف ترین جاهای دیدنی برزیل قرار دارد، معرفی هتل بلموند در این منطقه خالی از لطف نخواهد بود.

این هتل مجلل با 193 اتاق با معماری پرتغالی روشن و دل‌باز همراه با مینی‌بار، دو رستوران و یک بار مجلل که هر شب موسیقی زنده ارائه می‌کند، آماده پذیرایی از شما می باشد.

چرا هتل بلموند را در ایگواسو پیشنهاد می کنیم؟

هتل بلموند ایگواسو

هتل مجلل بلموند را برای مسافرانی که می خواهند در بالای آبشار ایگواسو و بهترین چشم انداز به آن باشند‌، پیشنهاد می کنیم. هتل بلموند داس کاتاراتاس تنها گزینه برای این هدف است و قیمت گران اتاق‌های آن، دقیقا به دلیل چشم انداز طبیعی باشکوه آن می باشد.

10. کاخ بلموند در ریودوژانیرو

هتل بلموند پالاس در کوپاکابانا ریو

خلاصه اطلاعات هتل:

Av. Atlântica, 1702 – Copacabana

Rio de Janeiro – RJ, Brazil 22021-001

+55 21 2548-7070

کاخ بلموند در کوپاکابانا: غیرممکن است که بخواهیم بهترین هتل های برزیل را معرفی کنیم اما از هتل های ساحل بی نظیر کوپاکابانا غافل شویم که از معروف ترین سواحل ریودوژانیرو می باشد.

کاخ بلموند ملکی باشکوه با ۲۴۳ اتاق است که چشم‌انداز شهری و اقیانوس را باهم ارائه می دهد و دارای مینی‌بارهای مجهز و بالکن‌های جذاب ژولیت کاشی‌کاری‌شده است. همچنین آبگرم شیک، استخر روباز گرم، سه رستوران بی نظیر و یک سالن استراحت با دی جی زنده از امکانات آن می باشد.

چرا هتل کاخ بلموند را پیشنهاد می کنیم؟

هتل بلموند در ساحل کوپاکابانا از بهترین هتل های شهر ریودوژانیرو است. اگر به دنبال یکی از لوکس ترین هتل ها برای اقامت در برزیل هستید، هتل بلموند را پیشنهاد می کنیم. این هتل در میان مهمانان جوانی که قصد دارند از سه رستوران جذاب، بار پیانو و سالن دی جی لذت ببرند، بسیار محبوب است.

بخوانید  جاذبه های گردشگری ریودوژانیرو

11. پونتا دوس گانچوس

هتل پونتا دوس گانچوس

خلاصه اطلاعات هتل:

R. Elpidio Alves do Nascimento, 104 – Ganchos de Fora

Gov. Celso Ramos – SC, Brazil 88190-000

+55 48 3953-7000

از جمله هتل های برزیل برای یک اقامت آرام، پونتا دوس گانچوس می باشد. این اقامتگاه ویلاها و خانه‌های ییلاقی شیک با منظره اقیانوس را ارائه می‌دهد که برای سفر تابستانی عالی هستند. این هتل همچنین دارای یک آبگرم خنک، یک استخر روباز، و یک رستوران شیک است.

چرا هتل پونتا دوس گانچوس را پیشنهاد می کنیم؟

اگر می خواهید در هتل خود از غذاهای لذیذ لذت ببرید، به هتل Ponta dos Ganchos بروید و شاهکارهای خوراکی فرانسوی-ایتالیایی اینجا را تجربه کنید.

12. هتل سوفیتل ایپانما

هتل سوفیتل ایپانما

خلاصه اطلاعات هتل:

Av. Vieira Souto, 460 – Ipanema

Rio de Janeiro – RJ, Brazil 22420-006

+55 21 2525-2525

هتل سوفیتل در شهر ریودوژانیرو و در منطقه لوکس ایپانما قرار دارد و یک هتل مجلل مشرف به ساحل ایپانما می باشد. هتل سوفیتل یک ترکیب عالی از راحتی و ظرافت است.

رستوران این هتل یعنی 23 Ocean Lounge یک هتل معروف است که به خاطر غذاهای تند، اسپا، سونا، استخر روی پشت بام و مرکز تناسب اندام شهرت یافته است.

چرا هتل سوفیتل ایپانما را پیشنهاد می کنیم؟

سوفیتل یک هتل مقرون به صرفه نیست اما قطعا یکی از بهترین هتل های برزیل است. بیشتر مهمانان هتل سوفیتل را به خاطر مناظر شگفت انگیز Morro Dois Irmãos و ساحل آرپوادور دوست دارند.

جمع‌بندی اقامت در برزیل

از آنجا که سفر به برزیل برای ایرانی ها یک سفر گران قیمت به شمار می رود، بنابراین اگر می خواهید به این کشور سفر کنید، توصیه می کنیم که برای اقامت در برزیل، بهترین هتل ها را انتخاب کنید. در این جا سعی کردیم که بهترین هتل های برزیل را برای مقاصد معروف معرفی کنیم تا به برنامه ریزی سفر شما کمک کرده باشیم.

با ارائه دیدگاه خود، نارون اکوتور را در ارائه مقالات مفید یاری کنید.

 

منابع: Expedia

FamilyDestinationsGuide

LuxuryHotel

TripAdvisor

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *