تور ویتنام

narvan logo

زندگی شبانه در برزیل

زندگی شبانه در برزیل

زندگی شبانه در برزیل

فهرست مطالب

وقتی در مورد برزیل صحبت می کنیم، اولین چیزی که به ذهنمان خطور می کند، فوتبال است و به خاطر هنر، فرهنگ و سواحل بی نظیر برای موج سواری شناخته می شود اما بدون پرداختن به زندگی شبانه در برزیل‌، حق مطلب را ادا نکرده ایم. در طول روز، فرصت های زیادی برای بازدید از سواحل برزیل، گرافیتی آرت های خیابانی و محله های سنتی وجود دارد اما زندگی شبانه، یکی از جذابیت های خاص تور برزیل است.

زندگی شبانه در برزیل

به محض اینکه خورشید به سمت غروب کردن می رود، جو شهرهای بزرگ یک چرخش کامل 180 درجه ای تجربه می کند. مهمانی های در کلوپ های شبانه و فعالیت بارها تا صبح ادامه پیدا می کند. برای لذت بردن زندگی شبانه در برزیل همه چیز آماده است: دی جی ها، سرو نامحدود مشروب های الکلی و رقص. همچنین اگر می خواهید شب را در کنار خانواده لذت ببرید، می توانید کافه ها را انتخاب کنید.

زندگی شبانه در ریودوژانیرو

 

زندگی شبانه در ریو

ریودوژانیرو از بسیاری لحاظ در صدر شهرهای توریستی برزیل قرار دارد. مردم این شهر، روزها درگیر فعالیت های مختلف در فضای باز از جمله فوتبال، تمرین های ورزشی در کنار ساحل، پیاده روی، موج سواری و بسیاری موارد دیگر هستند اما در شب چطور؟ زندگی شبانه در ریودوژانیرو حال و هوای دیگری دارد. به خصوص زمان برگزاری کارناوال ریو.

شب ها می توانید با دوستان خود بارها و کلاب ها را امتحان کنید. فضای کلاب های شبانه بسیار پرجنب و جوش است و شما را جذب خود می کند. موج سواران، مدل‌ها، هیپی‌ها و هیپسترهای زیادی را خواهید دید که در صحنه می‌رقصند. در Gavea و Barra می توانید یک شب فراموش نشدنی را در بارها و کلاب ها تجربه کنید.

مقاله مرتبط : جاذبه های گردشگری ریودوژانیرو

 

2. زندگی شبانه در برازیلیا

 

زندگی شبانه در برازیلیا

برازیلیا به عنوان پایتخت، دارای بهترین زندگی شبانه در برزیل است و مرکز کلاب های شبانه و بارها می باشد. پس برای خوشگذرانی در طول شب نیاز به جستجوی زیادی ندارید. بسیاری از بارها در برازیلیا نمایانگر سنت های کشورهای مختلف هستند. به عنوان مثال، Stadt Bier. فضای داخلی Stadt Bier سنت آلمان را به تصویر می کشد. ترکیب آبجو و غذاهای خوشمزه آلمانی برای علاقه مندان، بسیار لذتبخش خواهد بود.

سائوپائولو

 

زندگی شبانه در سائوپائولو

گردشگران عاشق تجربه زندگی شبانه در سائوپائولو هستند. زندگی در سائوپائولو حس شلوغی و سرعت را منتقل می کند. در طول روز هنگام بازدید از جاهای دیدنی سائوپائولو، افرادی را خواهید دید که با عجله به محل کار خود می روند اما شب های سائوپائولو، راوی داستانی متفاوت تر از این عجله کردن هاست. در شب مردم آرام تر هستند و می توانید یک شب آرام و دلنشین را در این شهر تجربه کنید.

مقاله مرتبط : راهنمای سفر به سائوپائولو

نایت لایف در ناتال

 

زندگی شبانه در ناتال

اگر می خواهید با فرهنگ و آداب و رسوم سنتی برزیل آشنا شوید، از ناتال دیدن کنید. بار جاز سامبا، رقص سنتی برزیلی و نمایش های موسیقی از جمله فعالیت هایی است که در بیشتر کلاب های شبانه ناتال خواهید یافت. پس به مرکز شهر بروید و زندگی شبانه شلوغ و مملو از کلاب ها، رستوران ها و بارها را تجربه کنید.

مقاله مرتبط : سوغات برزیل

فورتالزا

 

زندگی شبانه در فورتالزا

فورتالزا در شمال شرقی برزیل واقع شده است و به سواحل زیبایش معروف است. در طول روز مردمی را خواهید دید که زیر آفتاب درخشان، از سواحل لذت می برند و آفتاب می گیرند اما همین سواحل، شب ها میزبان موسیقی های بی نظیر و رقص ساحلی همراه با سرو کوکتل های خوشمره می باشد.

اگر به دنبال یک شب آرام هستید، به بار Boozer’s Pub بروید. اینجا یک بار بر اساس تم ایرلندی است و بهترین نوشیدنی ها و غذاهای بار را در منوی خود دارد. یک لیوان از شراب مورد علاقه خود سفارش دهید و در استخر Boozer’s Pub استراحت کنید. اگر مجذوب این بار شده اید، بد نیست بدانید که عناصر نایت لایف Boozer’s pub آن را به یکی از بهترین مکان ها برای توصیف زندگی شبانه در برزیل تبدیل می کند.

سوالوادور باهیا

 

زندگی شبانه در سالوادور

سالوادور باهیا شهری فرهنگی پر از بناهای تاریخی، میراث فرهنگی، آداب و رسوم برزیلی و غذاهای خوشمزه سالوادوری است. از سنت های آفریقایی-برزیلی در این شهر شگفت زده خواهید شد. سالوادور باهیا یعنی ترکیبی از موسیقی شاد، رقص باهیان، غذاهای لذیذ، سواحل و مردم در حال جنب و جوش.

زندگی شبانه در رسیف

 

زندگی شبانه در رسیف

زندگی شبانه در رسیف برزیل مشابه دیگر شهرهاست. برای تجربه یک شب بی نظیر در فستیوال های برزیل و اجرای گروه های موسیقی زنده برای یک شب بیرون رفتن با خانواده یا یک مهمانی بعد از ظهر با دوستان، رسیف را می توانید انتخاب کنید. در رسیف می توانید از Quiosque Chopp Brahma، Bodega do Veio، Bar Burburinho، Capibar و Boteco Maxime دیدن کنید.

مانائوس

 

زندگی شبانه در مانائوس

تفاوت زندگی شبانه مانائوس با دیگر شهرها این است که برای همجنس‌گرایان نیز بارها و کلاب های شبانه شگفت‌انگیزی ارائه می دهد. از Enigma دیدن کنید تا بهترین کوکتل ها و غذاها را نوش جان کنید. دی جی ها و موسیقی الکترو را تصور کنید که شب ها را پر جنب و جوش می کنند. FITZ Carraldo یک محیط شیک و دنج برای گذران وقت با خانواده در مانائوس می باشد.

منبع: AdequateTravel

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *