تور ویتنام

narvan logo

ویزای توریستی بحرین

ویزای توریستی بحرین

ویزای توریستی بحرین

فهرست مطالب

کشورهایی که در حوزه خلیج فارس قرار دارند، از نظر جاذبه های طبیعی، از زیبایی های بسیاری برخوردار هستند؛ به طوری که هر ساله گردشگران بسیاری از سراسر جهان، به این کشورها سفر می کنند. بحرین یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس است که از نظر جاذبه های طبیعی و تاریخی، دارای مناطق دیدنی بسیار زیادی است و برای سفر به این کشور، نیازمند اخذ ویزای توریستی بحرین هستید.

در صورتی که تصمیم داشته باشید در منطقه خاورمیانه گردش و تفریح کنید، قطعا کشور بحرین یکی از بهترین گزینه ها و مقاصد گردشگری جذاب برای شما خواهد بود. در ادامه برای آشنایی با نحوه اخذ ویزای بحرین، با این مطلب از وبسایت نارون اکوتور همراه باشید.

معرفی ویزای بحرین

معرفی ویزا بحرین

برخورداری بحرین از تمدن پنج هزار ساله، آن را تبدیل به کشوری با جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی کرده است. به طوری که اگر به آثار تاریخی علاقه مند باشید، این کشور مقصد خوبی برای سفر شماست. اگر قصد دیدن از مناطق دیدنی بحرین را دارید، باید در اولین قدم برای دریافت ویزای توریستی بحرین اقدام کنید تا مجوز ورود به بحرین را به دست آورید.

ویزای توریستی بحرین برای افرادی صادر می گردد که قصد دارند با هدف توریستی و گردشگری، از کشور بحرین دیدن کنند. اتباع بسیاری از کشورهای مختلف از جهان، از جمله ایرانیان، در صورتی که ویزای توریستی بحرین را داشته باشند، می توانند مدت زمان 90 روز را در این کشور اقامت داشته باشند. مردم ایران پیش از اقدام برای سفر به این کشور، باید ابتدا ویزای توریستی را دریافت کنند. البته در نظر داشته باشید برای اخذ ویزای این کشور، داشتن دعوتنامه از اهمیت فراوانی برخوردار است. برای اخذ ویزای توریستی بحرین، می توانید از خدمات ویزای توریستی نارون اکوتور بهره مند شوید.

شرایط اخذ ویزای توریستی بحرین

شرایط اخذ ویزای توریستی بحرین

همانطور که اشاره کردیم ایرانیانی که قصد سفر به بحرین را با هدف گردشگری دارند، ابتدا باید ویزای توریستی دریافت کنند.
برای دریافت ویزای کشور بحرین از نوع توریستی، داشتن دعوتنامه از شرکت و یا سازمانی در بحرین ضرورت دارد. به طوری که شرکت و یا سازمان و یا فردی که برای شما دعوتنامه ارسال می کند، باید بازگشت شما به کشور ایران را تضمین کند. همچنین در صورت عدم بازگشت به ایران، تمامی مسئولیت بر عهده شرکت و یا سازمان مورد نظر خواهد بود. خوشبختانه بحرین در ایران سفارت دارد و می‌توانید به سفارت مراجعه کرده و کارهای مربوط به ویزا را انجام دهید.

همانطور که اشاره کردیم، دریافت ویزای بحرین از طریق دعوت نامه ای که از طرف بستگان برای شما ارسال می شود و همینطور دعوت نامه ای که از طرف شرکت های خصوصی و یا دولتی برای شما ارسال می گردد، امکان پذیر است. مجموعه نارون با هماهنگ کردن دعوتنامه شما، امکان صدور ویزا بحرین را فراهم می کند.

بخوانید  سفر به مصر، سرزمین فرعون برای ایرانیان بعد از 40 سال

هزینه اخذ ویزای بحرین

هزینه اخذ ویزای بحرین

یکی از سوالات رایجی که برای علاقه مندان به دریافت ویزای بحرین وجود دارد، هزینه اخد ویزای این کشور است. باید بگوییم که در تعیین هزینه های توریستی بحرین، مواردی شامل هزینه صدور و پردازش ویزا در نظر گرفته می شوند. ضمن اینکه در این هزینه، مواردی شامل هزینه های فرم درخواست و هزینه های صدور ویزا محاسبه می گردد. در صورتی که مایل هستید از هزینه خدمات اخذ ویزای توریستی بحرین مطلع شوید، با کارشناسان نارون اکوتور تماس بگیرید تا شما عزیزان را به صورت کامل راهنمایی کنند.

ویزای الکترونیکی بحرین

ویزای الکترونیکی بحرین

ویزای توریستی و الکترونیکی بحرین برای دسته ای از افراد صادر می گردد که با هدف توریستی و گردشگری، به این کشور سفر می کنند. ایرانیانی که موفق به دریافت ویزای گردشگری شوند، می توانند برای گردشگری به این کشور سفر کنند. متاسفانه ویزای الکترونیکی بحرین برای مردم ایران صادر نمی شود. کشور بحرین برای بسیاری از کشورها در سراسر جهان، ویزای این کشور را به صورت الکترونیکی و از طریق یک اپلیکیشن صادر می کند. اما این امکان برای ایرانیان وجود ندارد که به ویزای الکترونیکی بحرین را دریافت نمایند.

بخوانید  ویزای توریستی هند

سخن پایانی

بحرین کشوری جزیره ای می باشد که در حوزه خلیج فارس واقع است. این کشور با اینکه دارای آب و هوای خشک و بیابانی می باشد، با این حال به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری بسیار زیاد، همینطور آثار تاریخی، مساجد و معماری فوق العاده، جزو مقاصد گردشگری بسیاری از مسافران است.

اگر قصد سفر به این کشور را دارید و می خواهید ویزای توریستی بحرین را دریافت کنید، توصیه می کنیم از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان نارون اکوتور در ارتباط باشید. مجموعه گردشگری نارون، تورهای خارجی و داخلی و خدمات صدور ویزا برای اکثر نقاط جهان را ارائه می کند و شما عزیزان می توانید صفر تا صد دریافت ویزای توریستی بحرین را به کارشناسان این مجموعه بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *