تور ویتنام

narvan logo

یونیورسال استودیو ژاپن در اوساکا

یونیورسال استودیو ژاپن در اوساکا

بازدید از یونیورسال استودیو اوساکا

فهرست مطالب

یونیورسال استودیو ژاپن اولین شعبه یونیورسال بود که در خارج از آمریکا و در آسیا افتتاح شد و به یکی از پربازدیدترین پارک های موضوعی علاقه مندان در سراسر جهان تبدیل شد. در حالی که یونیورسال استودیو اوساکا دارای جاذبه هایی مکان های مشابه خود در سراسر جهان است، این جاذبه ها را با فرهنگ انیمه ژاپنی ترکیب کرده است و می توانید از بخش های مربوط به Attack On Titan و Hunter x Hunter و مجموعه نمادین Dragon Ball دیدن کنید. برای آشنایی با محبوب ترین تجربه های یونیورسال استودیو ژاپن همراه ما باشید.

تجربه های محبوب در یونیورسال استودیو ژاپن

یونیورسال استودیوز ژاپن، یکی از محبوب ترین مقاصد برای گردشگران و در تور ژاپن نارون است که توصیه می کنیم آن را جزو لیست مقاصد خود قرار دهید. در یونیورسال استودیو ژاپن که یکی از برترین جاهای دیدنی اوساکا است، چه در خیابان‌های شهر نیویورک گشت و گذار کنید یا در بخش هاگوارتز ماجراجویی کنید، در این پارک موضوعی نمادین، بخش های محبوب بسیاری را پیدا خواهید کرد. با ما همراه باشید تا این بخش ها را معرفی کنیم.

1. ماریو کارت

ماریو کارت یونیورسال استودیو ژاپن

Super Nintendo World یکی از جدیدترین بخش ها در یونیورسال استودیو ژاپن است و Mario Kart Koopa یکی از جاذبه های اصلی آن است. این بخش بر اساس بازی محبوب سوپرماریو یعنی Mario Kart است. در این بازی، شما یک سواری را در یک ماشین 4 نفره تجربه می کنید که شبیه یک بازی واقعی از Mario Kart است! ماشین خود را هدایت می کنید، وسایلی را می توانید پرتاب کنید و یک مسابقه هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد.

2. بخش مینیون ها

مینیون ها در USJ

اگر به دنیای مینیون ها علاقه مند هستید، سواری Despicable Me: Minion Mayhem شاید هیجان انگیزترین تجربه شما در مورد این موجودات دوست داشتنی باشد. این سواری غوطه ور شما را مستقیماً به آزمایشگاه گرو می برد و مراحل تبدیل شدن به مینیون را سپری می کنید.

بخوانید  ویزای توریستی ژاپن برای ایرانیان

3. هاگوارتز و هری پاتر

هری پاتر در استودیو یونیورسال ژاپن

در یونیورسال استودیو ژاپن، دنیای جادوگران هری پاتر را از دست ندهید. هاگوارتز یکی از محبوب ترین مناطق در این پارک موضوعی است و لذت قدم زدن در دنیای این مدرسه جادوگری، شما را به فضای خاطره انگیز سری هری پاتر می برد. بهترین قسمت این بخش، هری پاتر و سفر ممنوعه است. این سواری، یک تجربه تعاملی 4 بعدی است که شما را سوار چوب جارو کرده و به سالن‌های هاگوارتز می‌برد. در این تجربه هیجان انگیز، از کنار اژدها و دمنتورها عبور می‌کنید تا در مسابقه کوییدیچ برنده شوید.

4. مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی در USJ

در بخش مرد عنکبوتی، وارد خیابان های نیویورک می شوید و فضای خاطره انگیز سری مرد عنکبوتی برای شما زنده می شود. مرد عنکبوتی همچنان یکی از محبوب ترین شخصیت ها در فرهنگ پاپ است و اگر علاقه مند به این کاراکتر هستید، سواری مرد عنکبوتی را تجربه کنید. این سواری، برای ۷ سال متوالی برنده جایزه بهترین سواری در جهان شده است و شما را به قلب خیابان های نیویورک می برد، مرد عنکبوتی با Sinister Six مبارزه می کند و از آشکار شدن نقشه های شیطانی آنها جلوگیری می کند.

5. فانتزی فضایی

فانتزی فضایی در USJ

فانتزی فضایی یکی از نمادین‌ترین سواری‌های یونیورسال استودیو ژاپن است، زیرا یکی از قدیمی ترین بخش ها در این مجموعه است. همانطور که از نام آن پیداست، این سواری شما را به اعماق فضا می برد و از کنار صورت های فلکی، منظومه خورشیدی و کهکشان ها عبور می کنید. تجربه این سفر میان کهکشانی، برای علاقه مندان توصیه می شود.

بخوانید  بهترین هتل های اوساکا

6. ژوراسیک پارک

ژوراسیک پارک در یونیورسال استودیو اوساکا

پارک ژوراسیک، یکی از نام های آشنا برای همه است که دایناسورها را به خاطر می آورد. در سواری بخش ژوراسیک پارک، به یک سفر با قایق به دنیای دایناسورها می روید و با این موجودات ملاقات می کنید. در این سواری، مراقب دایناسورها باشید که احتمال زیاد، شما را غرق خواهند کرد.

7. ماجراجویی 4 بعدی شرک

شرک در یونیورسال استودیوز ژاپن

شرک مطمئنا یکی از شخصیت های کارتونی محبوب است و بخش مربوط به آن در استودیو یونیورسال ژاپن، طرفداران زیادی دارد. Shrek’s 4D Adventure شما را به یک ماجراجویی متفاوت با شخصیت های دوست داشتنی شرک، فیونا و خر می برد و یک تجربه زیبای ۴ بعدی را خواهید داشت. به خصوص برای کودکان، بسیار لذت بخش خواهد بود.

قیمت بلیت استودیو یونیورسال ژاپن

بلیت استودیو یونیورسال ژاپن را می توانید بسته به زمانی که می خواهید سپری کنید، تهیه نمایید. بلیت یک روزه این مجموعه از ۶۰ الی ۷۰ دلار برای افراد بالای ۱۲ سال است و برای افراد زیر ۱۲ سال، ۳۵ الی ۴۰ دلار می باشد. اگر بعد از ساعت ۳ بعد از ظهر می خواهید به مجموعه بروید، باید بلیت Twilight Pass تهیه کنید که قیمت آن برای بالای ۱۲ سال حدود ۴۰ دلار و برای افراد زیر ۱۲ سال حدود ۲۵ دلار خواهد بود.

برای گشت و گذار در یونیورسال استودیوز ژاپن، بلیت ۱ روزه و Twilight Pass می تواند کافی باشد ولی اگر می خواهید زمان بیشتری را در این مجموعه سپری کنید، می توانید بلیت های یک و نیم یا دو روزه نیز تهیه کنید.

بخوانید  دیزنی لند توکیو

جمع بندی

یونیورسال استودیو اوساکا، یکی از برترین جاهای دیدنی ژاپن است که گردشگران سراسر جهان را به خود جذب می کند. اگر قصد سفر به ژاپن را دارید، این مجموعه یکی از جاذبه هایی است که حتما باید در لیست مقاصد خود قرار دهید. بسته به علایق خود و همسفران خود، می توانید بخش های هیجان انگیز مختلفی را در این مجموعه پیدا کنید. تلاش کردیم در این مطلب، محبوب ترین های یونیورسال استودیو ژاپن را معرفی کنیم. دیدگاه خود را با نارون اکوتور به اشتراک بگذارید.

 

منابع: Klook

TDRExplorer

امتیاز دهید :

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *