تور ویتنام

narvan logo

دیزنی لند توکیو

دیزنی لند توکیو

دیزنی لند توکیو

فهرست مطالب

دیزنی لند ژاپن یکی از محبوب‌ترین دیزنی لندهای سراسر جهان است و در پایتخت این کشور، توکیو، قرار دارد. این پارک تفریحی عظیم برای علاقه مندان به کاراکترهای دیزنی، تجربه ای ایجاد می کند که هرگز فراموش نکنند. دیزنی لند توکیو دارای بخش های متنوعی است که شامل دزدان دریایی کاراییب، میکی ماوس، سیندرلا، سفیدبرفی، جنگ ستارگان و… می باشد.

دیزنی لند که در ژاپن با نام Yume no Kuni به معنای «سرزمین رویاها» شناخته می‌شود، به معنای واقعی کلمه یک فضای رویایی خلق کرده است. بازدید از این مجموعه عظیم در یک روز تقریبا غیرممکن است. پس اگر می خواهید یک تصمیم بگیرید که از کدام بخش ها بازدید کنید و چه کارهایی را انجام دهید، همراه ما باشید. در تور ژاپن نارون اکوتور، امکان بازدید از دیزنی لند در توکیو فراهم شده است.

دیزنی لند ژاپن کجاست؟

دیزنی لند ژاپن کجاست؟

دیزنی لند ژاپن یکی از برترین جاهای دیدنی ژاپن است که در سال 1983 افتتاح شد و اولین دیزنی لند خارج از ایالات متحده به حساب می آمد. این مجموعه توکیو دیزنی سی و توکیو دیزنی ریزورت نیز نامیده می شود و یکی از 6 استراحتگاه دیزنی موجود در جهان است.

توکیو دیزنی لند از سال ۲۰۱۹، به بیش از 18,000,000 بازدید کننده در سال رسیده است که آن را به پربازدیدترین پارک تفریحی در ژاپن و سومین مجتمع تفریحی در جهان تبدیل کرده است. در سفر به توکیو، حداقل یک روز را برای بازدید دیزنی لند اختصاص دهید.

دیزنی لند توکیو به دلیل نمایش های محبوب، خوراکی ها و هتل های خود نیز شهرت دارد و خدمات عالی ارائه می دهد. برویم به بخش های محبوب دیزنی لند.

جاذبه های دیزنی لند توکیو

یکی از دلایلی که دیزنی لند را به یکی از مهم ترین جاهای دیدنی توکیو تبدیل کرده است، تنوع زیاد جاذبه های آن است و بازدید از همه آنها حتی در خلوت ترین روزها غیرممکن است. یکی از اهداف ما از ارائه این مطلب، بررسی محبوب ترین جاذبه های دیزنی لند توکیو است که بتوانید به بهترین شکل، زمان خود را در این مجموعه سپری کنید.

یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید تا یک برنامه ریزی شخصی داشته باشید، این است که برنامه Tokyo Disney Resort را دانلود کنید. این اپلیکیشن نقشه دقیقی از پارک را ارائه می دهد و زمان لازم برای هر جاذبه را نیز پیشنهاد می کند.

بخوانید  ویزای توریستی ژاپن برای ایرانیان

کوه اسپلش

کوه اسپلش در دیزنی لند ژاپن

یکی از بهترین جاذبه های دیزنی لند توکیو کوه اسپلش است. در این بخش سوار یک قایق چوبی شوید که حدود ۱۰ دقیقه طول می کشد و یک سواری با سیستم صوتی-انیماترونیک است و با پاشیدن سریع قطره های آب خیس خواهد شد.

در طول سفر خود با مناظر باورنکردنی روبرو می شوید که در واقع بر اساس فیلم انیمیشن دیزنی به نام Song of the South ساخته شده اند.

دزدان دریایی کارائیب

دزدان دریایی کاراییب دیزنی لند

دزدان دریایی کارائیب یکی دیگر از سواری های محبوب در دیزنی لند توکیو است که قایق سواری در تاریکی ارائه می دهد و اگر طرفدار این سینمایی محبوب هستید، آن را از دست بدهید. در این سفر به دنیای دزدان دریایی می روید که پر از طرح های واقعی و صداهای باورنکردنی است.

پرواز با پیتر پن

ساختمان پیترپن در دیزنی لند ژاپن

پرواز با پیتر پن نیز یکی از بخش های محبوب دیزنی لند است. در این مکان، با کشتی پرنده خود به نورلند، لندن و کشتی دزدان دریایی کاپیتان هوک می روید.

تجربه پرواز با پیتر پن

ماجراجویی شما از خانه محقر خانواده دارلینگ و در کنار خیابان های قدیمی و آرام لندن شروع می شود . پس از آن، وندی دارلینگ و کاپیتان هوک را ملاقات خواهید کرد. برای طرفداران پیتر پن، این بخش می تواند بسیار جذاب باشد.

جنگ ستارگان

بخش جنگ ستارگان دیزنی لند

اگر طرفدار Star Wars هستید، این جاذبه را از دست ندهید. یک سواری شگفت انگیز را در اینجا تجربه می کنید که یک نبرد واقع گرایانه در جنگ ستارگان را ارائه می کند. با ماجراجویی حماسی کهکشانی پر از طرح‌های فناوری باورنکردنی سرگرم شوید و خودتان نیز در بخش هایی از ماجراجویی جنگ ستارگان مشارکت خواهید داشت!

شکار عسل با پو

شکار عسل با پو

شکار عسل با پو، برای طرفداران این کارتون یک جاذبه فراموش نشدنی خواهد بود. در این بخش، یک سواری در تاریکی است که حدود ۴ الی ۵ دقیقه طول می کشد. در یک گلدان عسل می نشینید و در طول سفر، با داستان های سرگرم کننده و جلوه های ۳ بعدی همراه خواهید شد. اگر می خواهید بخش های پرماجرا را از دست ندهید، پیشنهاد می کنیم که از این بخش صرف نظر کنید.

بخوانید  بهترین هتل های توکیو

خانه میکی ماوس

 

در منطقه Toontown شخصیت های دیزنی را پیدا می کنید که یکی از محبوب ترین آنها، البته، خانه میکی ماوس است. از یک نمایش 12 دقیقه ای که شامل شخصیت های کارتون میکی ماوس است، لذت ببرید. در حین اجرای چهار بعدی، می توانید همراه با شخصیت های مورد علاقه خود آواز بخوانید.

افسانه سیندرلا

ساختمان داخل دیزنی لند توکیو و سیندرلا

به تالار افسانه های جادویی سیندرلا بروید که طراحی های پیچیده و دلربای آن شما را مسحور خواهد کرد. در داخل این تالار باشکوه، داستان زندگی سیندرلا به نمایش درآمده است. لوسترهای زیبا، سقف زیبا و گالری های نقاشی، در این داستان سرایی مشارکت می کنند.

در این نمایشگاه مجسمه های مینیاتوری خیره کننده نیز خواهید دید و البته کفش شیشه ای معروف نیز به نمایش گذاشته شده است.

کوه فضایی

کوه فضایی دیزنی لند توکیو

کوه فضایی یکی از ترسناک ترین سواری های دیزنی لند توکیو است که برای علاقه مندان به هیجان ترن هوایی، توصیه می شود. در این ترن هوایی هیجان انگیز، با صحنه های کهکشانی با سرعت بسیار بالا مواجه می شوید. آمادگی یک ماجراجویی در فضا با سرعت بالا را داشته باشید. در طول مسیر، پیچ و خم های زیاد و سقوط های ناگهانی را تجربه خواهید کرد. چشمان خود را باز نگه دارید تا از مناظر فضایی باشکوه لذت ببرید.

کارخانه هیولاها

کارخانه هیولاها در دیزنی لند ژاپن

در کارخانه هیولاها، به یک سفر خاطره انگیز بروید و سواری ۴ دقیقه ای آن را تجربه کنید. کارخانه هیولاها فضای تاریکی دارد و پر از جلوه های صوتی و انیمیشن های هیولاها است.

دیو و دلبر

مجموعه دیو و دلبر دیزنی لند در توکیو

هیچ لیستی از سواری های برتر در دیزنی لند توکیو بدون داستان ویو و دلبر کامل نمی شود. در بخش دیو و دلبر، سوار فنجان های جادویی شوید و از ماجراهای این انیمیشن معروف لذت ببرید.

در طول سفر، مجذوب صحنه های باشکوه و موسیقی جادویی دیو و دلبر خواهید شد. طرفداران دیو و دلبر، یک تجربه رویایی در این بخش خواهند داشت.

عمارت ارواح

ساختمان عمارت ارواح دیزنی لند

اگر می خواهید یک ماجرایی در خانه ای تاریک و پر از ارواح را تجربه کنید، به عمارت ارواح بروید. به محض ورود به  عمارت ارواح گوتیک، می توانید حال و هوای دلهره آور آن را احساس کنید. ارواح، شبح ها و اجنه زیادی در کمین هستند. شخصیت های ترسناک با رقص ناگهان ظاهر یا آویزان می شوند و ماجراجویی پر از دلهره برایتان خلق می کنند.

سواری در عمارت ارواح

از آنجایی که این یک سواری آهسته با جلوه ها، نور و صداهای وحشتناک را خواهید داشت، این سواری ۱۵ دقیقه طول می کشد. عمارت ارواح شما را ناامید نخواهد کرد.

راه آهن رودخانه غربی

راه آهن رودخانه غربی

راه آهن رودخانه غربی یک قطار بخار است که ظرفیت ۱۴۰ نفر را دارد. بر خلاف سواری های دیگر، این سفر 15 دقیقه ای در فضای باز است که از کنار مناطق دیگر پارک عبور می کند.

هنگام سوار شدن به قطار، خلاصه ای از زندگی روزمره بومیان آمریکا را نیز خواهید و دید و مناظر زیبا را از شیشه قطار مشاهده خواهید کرد. در نزدیکی قسمت پایانی سفر، وارد یک منطقه تاریک با تعداد زیادی از دایناسورها خواهید شد که ارزش امتحان کردن را دارد.

کوهستان تاندر

کوهستان تاندر در دیزنی لند

کوهستان تاندر، یک ماجراجویی با ترن هوایی است. در این ماجراجویی، با ترن از مناظر بایر غرب وحشی عبور خواهید کرد و پس زمینه بیابانی و آبفشان های زیبا را ارائه می کند. این ترن هوایی، یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های دیزنی لند توکیو است و صف انتظار آن خیلی طولانی می شود. برای صف های کوتاه، اول صبح بروید.

نمایش های محبوب دیزنی لند

Tokyo Disneyland Electrical Parade Dreamlights

یکی دیگر از مواردی که دیزنی لند توکیو را بسیار خاص می کند، نمایش های محبوب آن است. مشهورترین نمایش،  «Tokyo Disneyland Electrical Parade Dreamlights» است که شب در وسط پارک برگزار می شود. می‌توانید شخصیت‌های دیزنی مورد علاقه‌تان را ببینید که در حال رقصیدن برای شما هستند.

نمایش‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید در دیزنی‌لند تماشا کنید. مانند «Club Mouse Beat» که در آن شخصیت‌های دیزنی مورد علاقه‌تان را در حال رقصیدن خواهید دید و «دنیای موسیقی جادویی میکی» که در آن می‌توانید آهنگ‌های دیزنی را بشنوید که در یک داستان موزیکال گنجانده شده اند. برخی از نمایش ها عمومی هستند اما برای برخی دیگر، باید مجوز ورود تهیه کنید.

بخوانید  بهترین کافه های ژاپن

جمع بندی

دیزنی لند ژاپن، یکی از محبوب ترین پارک های تفریحی دیزنی در سراسر دنیا است که هر ساله، میلیون ها گردشگر را به توکیو جذب می کند. این پارک تفریحی بسیار عظیم و دارای بخش های متنوع است که شخصیت های پو، پیتر پن، سیندرلا، هیولاها و خانه دیگر کاراکترهای دیزنی را در خود جای داده است. در این جا محبوب ترین جاذبه های دیزنی لند توکیو را معرفی کنید که مطابق سلیقه خود، از بین آنها انتخاب کنید. امیدوارم این مطلب برای شما مفید و لذتبخش بوده باشد. دیدگاه خود را با نارون اکوتور به اشتراک بگذارید.

منابع: JW-WebMagazine

PrepareTravelPlans

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *