تور ویتنام

narvan logo

هتل های ارزان کلمبو

هتل های ارزان کلمبو

هتل های ارزان کلمبو

فهرست مطالب

سریلانکا یکی از برترین مقصدهای گردشگری در سال های اخیر بوده هست. مزارع چای، قطار قدیمی با مناظر شگفت انگیز و معماری های استعماری برخی جذابیت های این کشور می باشد. شهر کلمبو به عنوان پایتخت سریلانکا، نقطه ورود گردشگران به این کشور است و بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند که حداقل یک روز را به کاوش در جاذبه های این شهر اختصاص دهند و در یکی از هتل های ارزان کلمبو اقامت کنند.

چون بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند که بودجه خود را در کلمبو خرج نکنند و برای جاذبه های اصلی سریلانکا نگه دارند و اقامتی در هتل های ارزان کلمبو داشته باشند. بنابراین می خواهیم چند مورد از هتل های مناسب که ارزان قیمت بوده و برخی از آنها هتل ۴ ستاره هستند، معرفی کنیم.

هتل های ارزان کلمبو در سریلانکا

با وجود این که جاهای دیدنی کلمبو، ارزش بازدید دارند، اما به دلیل محدودیت زمان سفر، مسافران معمولا ترجیح می دهند که نهایتا یک روز را در کلمبو اقامت کنند و هتل های ارزان کلمبو را انتخاب می کنند. اگرچه این هتل ها امکانات هتل های لوکس را برای شما فراهم نمی کنند اما اقامت راحت و مقرون به صرفه خواهید داشت. اگر با تور سریلانکا سفر می کنید، در شهر کلمبو اقامت نخواهیم داشت و پس از رسیدن به فرودگاه کلمبو و انجام کارهای لازم، مستقیما به سمت مهم ترین جاهای دیدنی سریلانکا خواهیم رفت.

اگر انفرادی سفر می کنید، به شما چند مورد از هتل های ارزان کلمبو را معرفی می کنیم که می توانید از میان آنها، مناسب ترین هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

هتل رنوکا سیتی

هتل رنوکا سیتی کلمبو

هتل رنوکا سیتی یک هتل ۳ ستاره در کلمبو است که در خیابان Galle Road Colombo 3 واقع شده است. اگر برای مقاصد تجاری سفر می کنید، هتل رنوکا سیتی یک انتخاب مناسب خواهد بود. غذاهای این هتل واقعا خوشمزه هستند؛ استخر پشت بام، مشرف به دریا است و منظره ای عالی را ارائه می دهد.

اتاق های رنوکا سیتی تمیز هستند و از بابت نگهداری اتاق ها خیالتان راحت باشد. چرا جزو برترین هتل های کلمبو می باشد. روبروی هتل یک بانک وجود دارد و با توجه به موقعیت مکانی هتل، حمل و نقل در دسترس شما است. هتل رنوکا سیتی یکی از هتل های ارزان کلمبو است و ارزش اقامت دارد. این هتل امتیاز ۴.۱/۵ را از کاربران دریافت کرده است و قیمت آن از حدود ۶۰ دلار شروع می شود.

هتل رد سینمون

هتل Red Cinammon کلمبو

هتل Red Cinnamon یا دارچین قرمز، یکی از بهترین هتل های ارزان کلمبو است و موقعیت مرکزی، یک اقامت مناسب و کارکنان مهمان نواز، انتظارات شما را از یک هتل ۳ ستاره فراتر خواهد برد. هتل رد سینمون نسبت به قیمتی که ارائه می دهد، امکانات و راحتی مناسبی دارد. در این هتل می توانید یک اقامت آرام و لذتبخش را تجربه کنید.

هتل Red Cinnamon امتیاز ۴.۴/۵ را از کاربران دریافت کرده است و قیمت آن در تخفیف ها، از حدود ۵۰ دلار شروع می شود.

بخوانید  هتل های سریلانکا

روزمید کلمبو

اتاق هتل Rosmead کلمبو

روزمید یکی از هتل های ارزان کلمبو به حساب می آید و در منطقه کلمبو 07 قرار دارد که منطقه ای سرشار از مراکز خرید و رستوران ها می باشد. هتل روزمید دارای اتاق های زیبا و راحت است و حمام های تمیز را ارائه می دهد. توک توک در این منطقه به راحتی پیدا می شود و علاوه بر تجربه سوار شدن به این وسیله نقلیه محلی، به نقاط مختلفی از کلمبو می توانید دسترسی داشته باشید.

هتل روزمید امتیاز ۸.۸/۱۰ را در وبسایت بوکینگ دریافت کرده است و قیمت آن از حدود ۶۵ دلار شروع می شود.

هتل Rockwell کلمبو

هتل Rockwell کلمبو

هتل Rockwell کلمبو یک هتل ۴ ستاره است و به خاطر صبحانه خوشمزه خود معروف است. این هتل در Colombo 8 off Ward Place واقع شده است. صبحانه در یک حیاط زیبا توسط کارکنان خوش برخورد، سرو می شود و یک تجربه عالی می باشد. هتل راکول طراحی مدرن دارد و دارای اتاق های بزرگ و حمام های تمیز است.

هتل Rockwell امتیاز ۴.۱/۵ را از کاربران دریافت کرده است و قیمت آن در تخفیف ها، از حدود ۳۵ دلار شروع می شود.

بخوانید  راهنمای سفر به سریلانکا

هاستل بک پک لانکا در کلمبو

هاستل بک پک لانکا

هاستل بک‌پک‌لانکا در Colombo 3 واقع شده است و دارای 20 تخت دو طبقه به سبک خوابگاه است. این هاستل یک اتاق مشترک با وای فای رایگان 4G، تلویزیون صفحه تخت و سیستم سینمای خانگی دارد. کافه ها و رستوران های زیادی در چند قدمی این هاستل قرار دارند.

بک پک لانکا یکی از مناسب ترین هاستل های ارزان کلمبو است. این هاستل امتیاز ۳.۸/۵ را از کاربران دریافت کرده است و قیمت آن از حدود ۲۰ دلار شروع می شود.

هاستل کلمبو سیتی

هاستل کلمبو سیتی

هاستل کلمبو سیتی یک اقامتگاه شیک تر از مفهوم هاستل را ارائه می دهد که دارای اتاق های مدرن و جادار، یک سرویس خشکشویی، وای فای رایگان و یک آشپزخانه کاملا مجهز است. همچنین دارای نگهبانی 24 ساعته، استخر و انبار چمدان رایگان است. اگر ترجیح شما به جای هتل های ارزان کلمبو، یک هاستل است، می تواند هاستل کلمبو سیتی را انتخاب کنید.

کلمبو سیتی امتیاز ۴.۵/۵ را از کاربران TripAdvisor دریافت کرده است و قیمت آن از حدود ۲۵ دلار شروع می شود.

بخوانید  قطار معروف سریلانکا: کندی به الا

جمع بندی

کلمبو دارای گزینه های متنوعی برای اقامت است و اگر می خواهید از بین هتل های ارزان کلمبو انتخاب کنید، چندین مورد از هتل های ۳ و ۴ ستاره تا هاستل ها را معرفی کردیم تا با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب مناسبی داشته باشید. امیدواریم این مطلب برای برنامه ریزی سفر شما مفید واقع شود. دیدگاه خود را با نارون اکوتور به اشتراک بگذارید.

 

منابع: VisitColombo.com

IamIleen.com

Agoda.com

TripAdvisor.ocm

Booking.com

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *