تور ویتنام

narvan logo

هتل های کلمبو

هتل های کلمبو

هتل های کلمبو

فهرست مطالب

کلمبو دروازه ورود به سریلانکا، پایتخت یاقوت کبود آبی جهان و خانه برخی از مدرن ترین هتل های دوستدار محیط زیست است. قبل از کاوش در سواحل خیره کننده، کوه های باشکوه، و تاریخ و فرهنگ غنی سریلانکا، حتما به کلان شهر پر رونق آن سری بزنید. کلمبو شاید شهری توریستی در بین دیگر جاهای دیدنی سریلانکا نباشد، اما بازدید از آن توصیه می شود و یک شب اقامت در هتل های کلمبو، خالی از لطف نخواهد بود.

بهترین هتل های کلمبو

کلمبو اولین شهری است که در تور سریلانکا بازدید می کنید. هتل های کلمبو از استراحتگاه‌های مدرن گرفته تا تختخواب و صبحانه به سبک استعماری روستایی، برای اقامت در سریلانکا توصیه می شوند. در این مقاله، لیستی از بهترین هتل های کلمبو را بررسی کرده ایم.

1. هتل Galle Face

هتل Galle Face

هتل Galle Face که از دوران استعمار، یک نقطه عطف تاریخی برای سریلانکا بوده است و به یک هتل محبوب در کلمبوی مدرن تبدیل شده است. علاوه بر سوئیت های مجلل و راحت، این هتل تنها استخر آب نمک کلمبو را نیز دارد. یکی دیگر از ویژگی های خاص هتل، موزه خصوصی در طبقه دوم است. اگر می خواهید از راز آثار موزه سردر بیاوردید، حتما در موزه به توضیحات راهنماها گوش دهید تا همه چیز را در مورد افسانه‌های هتل و شهر کلمبو بدانید.

2. هتل جاده بهشت Tintagel

هتل جاده بهشت Tintagel

هتل جاده بهشت Tintagel خانه یکی از نخست وزیرهای سابق سریلانکا، ملکی مجلل با 10 سوئیت است که در منطقه کلمبو 7 واقع شده است. بازدیدکنندگان علاوه بر کتابخانه و رستوران در حیاط، می توانند گسترده ترین مجموعه هنری خصوصی کلمبو را نیز در این ملک تجربه کنند. به عنوان مثال، استخر روباز در طبقه همکف، دارای مجسمه هایی از هنرمند معاصر سریلانکایی Chamila Gamage است. برای یک تجربه به یاد ماندنی، سوئیت رویال را پیشنهاد می کنیم که یک سالن استراحت خصوصی و یک بالکن بزرگ ارائه می دهد.

مقاله مرتبط : هتل های سریلانکا

 

3. هتل Jetwing

هتل جت وینگ کلمبو

برای تجملات مدرن‌تر و مینیمال‌تر، به Jetwing Colombo Seven بروید. حتماً به Ward7 بروید که بار روی پشت‌بام با بهترین منظره پانوراما از شهر و استخر بی نظیر است. اگر می خواهید مدت طولانی تری را در سریلانکا بمانید، جت وینگ آپارتمان های شیک را برای اقامت طولانی مدت ارائه می دهد.

4. هتل مانیومپاتی

هتل مانیومپاتی

هتل Maniumpathy ملکی جذاب از دوران استعماری است که نفس شما را بند می آورد. هر اتاق به طور منحصر به فردی با قطعات عتیقه جافنا (شمال سریلانکا) طراحی و مبله شده است. سوییت سانتیا با بالکن زیبای مشرف به استخر در حیاط و یک حمام بزرگ، توصیه می شود. چنان حال و هوای رمانتیکی دارد که برای زوج های جوان یا سفر ماه عسل بسیار مناسب است.

5. لوژ دریاچه

هتل lake lodge

Lake Lodge یا لوژ دریاچه زاییده طرح های زیبای Nayantara ‘Taru’ Fonseka است که طرح های اقامتی او، توسط LUXE guides و Wallpaper تحسین شده است. همانطور از توصیف فوق انتظار می رود، زیبایی شناسی این ملک بسیار پیچیده است. یک فضای داخلی سرد با مرمر خاکستری که با نورهای گرم و مبلمان مدرن تکمیل شده است. لیک لوژ چند قدم دورتر از جاهای دیدنی کلمبو مانند Seema Malakaya، معبد بودایی شناور و پارک ویهاراماهادیوی قرار دارد که پس از یک روز گشت و گذار در کلمبو، اقامتگاهی لوکس و پر از حس آرامش خواهد بود.

6. بوتیک هتل 55TG

هتل 55TG کلمبو

مسلماً 55TG، بهترین هتل بوتیک اینستاگرامی در کلمبو است! هر یک از چهار سوئیت داخل این خانه به سبک دهه 1920 با مبلمان زیبا و هنر معاصر از سراسر جهان تزئین شده است. علاوه بر محیطی آرام و الهام‌بخش، می‌توانید در آشپزخانه مشترک زیبای آن‌ها پخت غذاهای سریلانکا را نیز بیاموزید.

مقاله مرتبط : راهنمای سفر به سریلانکا

 

7. Mount Lodge

هتل Mount lodge

بازدید از کلمبو بدون گردش در کوه لاوینیا که بهترین سواحل نزدیک به شهر را دارد، لطفی نخواهد داشت. Mount Lodge در این منطقه قرار دارد. سوییت سه اتاقه با صبحانه را توصیه می کنیم که توسط معمار مشهور سریلانکایی C. Anjalendran طراحی شده است. این سوییت دارای تخت دونفره با سایبان و میز تحریر شیک است. برای صبحانه در باغ خصوصی، می توانید قیف تخم مرغ با سامبال نارگیل و یک فنجان چای شیر سیلان را امتحان کنید.

8. هتل لاوونکا

هتل لاوونکا

اگر به دنبال یک هتل پر زرق و برق در قلب کلمبو هستید، لاوونکا مناسب شما نیست. در لاوونکا ده اتاق با فضاهایی مملو از مبلمان منحصر به فرد، فضای روی پشت بام برای تماشای شهر و خدمات استثنایی ارائه می شود. می توانید در استخر غوطه ور شوید، در تراس آفتاب بگیرید و از یک وعده غذایی گیاهی در رستوران لذت ببرید.

9. هتل کینگزبری

هتل کینگزبری

هتل کینگزبری که در نزدیکی مراکز خرید کلمبو واقع شده است، یک هتل پنج ستاره است که خدمات زیادی را ارائه می دهد. کینگزبری با ارائه 229 اتاق و سوئیت از شما پذیرایی می کند که دارای بالکن شیک هستند و رستوران هایی فوق العاده را برای صرف غذا و تماشای مناظر دریا ارائه می دهد. چندین رستوران در کینگزبری وجود دارد که انواع غذاهای آسیایی از غذاهای دریایی گرفته تا غذاهای بین المللی محبوب سرو می کنند. همچنین می توانید انواع کوکتل ها را در کلاب ساحلی میل کنید. اسپای هتل دارای طیف وسیعی از خدمات درمانی است که به شما کمک می‌کند تا آرامشی بی نظیر را تجربه کنید.

مقاله مرتبط : قطار معروف سریلانکا

 

10. اقامتگاه اوگا

Uga Residence که در قرن نوزدهم توسط یک وکیل ثروتمند به نام شیخ صالح بوی موسجی ساخته شد، بین یک پارک و معبدی بودایی واقع شده است. این ویلا دارای 11 سوئیت و مظهر اقامتگاه نمادین است که آن را به یک هتل بوتیک منحصربفرد تبدیل کرده است. از بین سوئیت‌های پارک یا رزیدنس یکی را انتخاب کنید و در فضاهایی با طراحی پرآذین که بسیاری از آنها دارای حیاط خصوصی هستند، لذت ببرید. در Rare Bar + Kitchen می‌توانید ترکیبی از غذاهای محلی و بین‌المللی را امتحان کنید یا از نوشیدنی ویسکی سریلانکا در Residence Bar لذت ببرید.

 

منابع: TheHotelJournal

TripAdvisor

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *