تور ویتنام

narvan logo

بهترین سواحل زنگبار کدام ها هستند؟

بهترین سواحل زنگبار کدام ها هستند؟

بهترین سواحل زنگبار - نارون اکوتور

فهرست مطالب

بهترین سواحل زنگبار

این پس زمینه بهترین سواحل زنگبار است: شن و ماسه سفید پودری، درختان نخل سر به فلک کشیده، آب های گرم اقیانوس آبی رنگ و حالتی از بی خیالی مطلق. برخلاف تصور رایج، زنگبار در واقع از تعداد زیادی جزیره کوچک و دو جزیره بزرگتر به نام‌های اونگوجا و پمبا تشکیل شده است. اونگوجا همان چیزی است که ما از آن به عنوان جزیره زنگبار یاد می کنیم و مکان میراث یونسکو آن شهر سنگی است. بیایید به سفری برویم تا زیبایی های خام این بهشت ​​گرمسیری را تماشا کنیم و بهترین سواحل زنگبار را بررسی کنیم. برای سفری واقعی به این سواحل می توانید در تور تانزانیا و زنگبار نارون اکوتور شرکت کنید.

 

1. ساحل نونگوی، شمالی ترین ساحل زنگبار

ساحل نونگوی - نارون اکوتور
هتل هیلتون در ساحل نونگوی

یکی از محبوب ترین سواحل زنگبار، ساحل نونگوی می باشد. در نونگوی، ساحل تحت تأثیر جزر و مد قرار نمی گیرد و انرژی عجیبی را به خط ساحلی شرق آفریقا می آورد. این ساحل در شمالی‌ترین نقطه جزیره قرار دارد و سرشار از هتل، استراحتگاه، خوابگاه، رستوران و مراکز ورزش های آبی است و بهترین مناظر غروب خورشید را در خود جای داده است. هنگامی که ماه ظاهر می شود، شب با باربیکیوهای ساحلی، بارهای روی پشت بام، مهمانی های ساحلی و موسیقی زنده، جان می گیرد.

اگر مکان های شلوغ را دوست ندارید و ماجراجویی‌هایی را ترجیح می‌دهید که آرام‌تر هستند، باز هم ساحل نونگوی را در لیست خود نگه دارید. این ساحل پذیرای همه نوع مسافر می باشد. لذت بردن از سفرهای دریایی دلپذیر با قایق‌های سنتی دوو همراه با تماشای غروب آفتاب، ورزش‌های آبی مانند کایاک سواری در هنگام غروب، ماهیگیری در اعماق دریا، تورهای اسب سواری، غواصی یا تماشای ساحل از بالا با پاراسل کردن، بخشی از تفریح های پرطرفدار در ساحل نونگوی می باشد.

بخوانید  اخذ ویزای تانزانیا برای ایرانیان | شرایط و مراحل دریافت ویزا برای سفر به تانزانیا

 

2. ساحل پاژه بهترین ساحل تانزانیا برای کایت سواری

ساحل پاژه - نارون اکوتور
کایت سواری در ساحل پاژه

اگر کایت‌ سواری مورد علاقه شماست، پس ساحل پاژه را از دست ندهید. این تالاب در سواحل جنوب شرقی جزیره زنگبار واقع شده است. به دلیل اینکه صخره به عنوان سدی در برابر امواج عمل می کند و منطقه معمولاً در تمام طول سال بادخیز است، به همین دلیل است که این مکان بهشت ​​کایت سواران می باشد و به عنوان یکی از بهترین سواحل زنگبار و تانزانیا برای کایت سواری در نظر گرفته می شود. جدا از مسئله کایت سواری، ساحل پاژه به دلیل آب شفافش، یک ساحل عالی برای کاوش در زیر آب و گرفتن یک یا دو موج در حین موج سواری است.

 

3. ساحل جامبیانی مورد علاقه در میان مردم محلی

ساحل جامبیانی - نارون اکوتور
ساحل جامبیانی یک ساحل خلوت در کنار مردم خونگرم محلی

جواهر دیگر در سواحل زنگبار جامبیانی است که به خط ساحلی آن به طول کیلومتر ها امتداد دارد. جامبیانی زندگی اصیل زنگباری ها را نشان می دهد. در اینجا نه تنها هیچ دیسکو، کافه، استخر و کمبود مهمانخانه، حتی برق هم وجود ندارد. اما جامبیانی با فراتر از اینها جبران می کند. میزبانی مردم خونگرم و مهمان نواز محلی، غذاهای خوش طعم و خلوتی منطقه شما را راضی خواهد کرد که ساحل جامبیانی را به یک جواهر پنهان تبدیل می کند.

بخوانید  بام آفریقا کجاست؟ | کلیمانجارو بلندترین کوه آفریقا

دهکده های ماهیگیری عجیب و غریب در خیلی جاها دیده می شود که برای منافع تجاری نیستند و برای حمایت از جامعه محلی می باشند. جلبک دریایی در هنگام جزر و مد در سواحل شسته می شود. این محصول توسط مردم محلی برداشت شده و پس از خشک شدن، به کشور ژاپن صادر می شود و در آنجا برای اهداف دارویی، غذایی و آرایشی استفاده می شود. جامبیانی، مخفیگاهی عالی برای استراحت توریست های خلوت پسند است؛ با آب های فیروزه ای جذاب! جایی که می توانید در میان ماهی های استوایی، اختاپوس ها و اسب های دریایی شنا کنید.

 

4) ساحل کیونگوا شگفت انگیز حتی در جزر و مد

ساحل کیونگوا - نارون اکوتور
ساحل زیبای کیونگوا

ساحل کیونگوا یکی از بهترین سواحل زنگبار است و دیدنی های زیادی را ارائه می دهد. به خاطر قرارگیری کیونگوا در سواحل شمال شرقی، جزر و مد تأثیر زیادی بر این ساحل دارد که دیدن آن بسیار جذاب است. در هنگام جزر، ساحل عقب می‌نشیند و راه را برای پیاده‌روی‌های طولانی به سمت صخره هموار می‌کند؛ جایی که می‌توانید ستاره‌های دریایی رنگارنگ، خارپشت‌های دریایی، نموس‌ها و خیارهای دریایی را در طول مسیر پیدا کنید.

در طول مد، از غوطه ور شدن در آب های آبی گرم لذت ببرید و از طبیعت آرام منطقه بهره ببرید. کیونگوا اغلب به عنوان “ایتالیای کوچک” شناخته می شود؛ زیرا رستوران ها و استراحتگاه های ایتالیایی کوچکی در امتداد ساحل دارد.

بخوانید  شیرازی های زنگبار

 

5. ساحل بی پایان ماتموه از بهترین سواحل زنگبار

ساحل ماتموه - نارون اکوتور
ساحل بسیار زیبای ماتموه

خودتان را در یک ساحل تصور کنید، با یک کتاب در یک دست، یک کوکتل سرد یخی دست دیگر. زیر سایه درخت نخل سر به فلک کشیده بالای سرتان ولو شده اید. این ساخل بهشتی ماتموه می باشد ​​که می توانید با آرامش در میان جذابیت های روستایی منطقه استراحت کنید.

مردم محلی را می توان در حال برداشت جلبک دریایی در مناطق کم عمق یافت؛ در حالی که شما از غذاهای اصیل سواحیلی (بومی جزیره زنگبار) لذت می برید. با یک قایق سواری کوتاه، می توانید به جزیره منمبا بروید که به عنوان یکی از مقاصد گردشگری اقیانوس هند به شمار می رود.

 

بهترین ساحل در زنگبار کدام است؟

تعیین بهترین ساحل زنگبار بستگی به شما دارد که به دنبال چه فعالیتی در این سواحل زیبا هستید. اما مطمئن باشید که نوع انتظاری از یک ساحل که دارید، سواحل زنگبار آن ها را برآورده خواهند کرد. از دیگر سواحل محبوب زنگبار می توان به ساحل کندوا، ساحل پونگوه، ساحل بوجوو و ساحل کیزیمکازی اشاره کرد. زنگبار بهشت سواحل استوایی است و در سفر خود به زنگبار، یکی از لیست بهترین سواحل زنگبار نارون اکوتور را انتخاب کنید و آن را از دست ندهید.

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *