تور ویتنام

narvan logo

ویزای توریستی سریلانکا

ویزای توریستی سریلانکا

ویزای توریستی سریلانکا

فهرست مطالب

یکی از اصلی ترین مقاصد تفریحی که ایرانیان انتخاب می‌ کنند، سریلانکا است که جاذبه های گردشگری بسیار و جذابی را دارد. یکی از مهم ترین مواردی که ایرانیان علاقه مند به سفر به سریلانکا باید مد نظر قرار دهند، دریافت ویزای توریستی سریلانکا است. دریافت ویزا با هدف دیدن از اماکن تفریحی و گردشگری ضرورت دارد. در صورتی که قصد سفر به کشور سریلانکا و همینطور گذراندن بهترین تعطیلات رویایی را دارید، در ادامه با ما همراه شوید تا با جزئیات دریافت ویزای سریلانکا آشنا شویم.

ویزای سریلانکا برای ایرانیان

دریافت ویزای سریلانکا برای ایرانیان، به صورت آنلاین و الکترونیکی است. این ویزا دارای شرایط سختی نیست و به اغلب کسانی که آن را تقاضا کنند، تعلق می‌ گیرد. به طوری که کافی است افراد فقط مدارک لازم برای دریافت ویزای سریلانکا را آماده کنند.
ویزای سریلانکا نیز دارای انواع مختلفی است و بسیار مهم است هر یک از مسافران، با در نظر گرفتن هدف خود از سفر کردن، درخواست اخذ ویزای خود را ثبت نمایند. افرادی که به قصد سفر توریستی به این کشور می روند، می توانند ویزای توریستی سریلانکا را دریافت کنند. نارون اکوتور خدمات اخذ ویزای توریستی را ارائه می دهد.

درخواست ویزای سریلانکا

همانطور که اشاره کردیم، ویزای سریلانکا برای ایرانیان به صورت الکترونیکی (e-visa) صادر می‌ گردد. به طوری که تمامی مراحل دریافت این نوع ویزا به صورت آنلاین است و نیازی نیست متقاضیان به صورت حضوری اقداماتی را انجام دهند. فرقی نمی کند قصد دریافت چه نوع ویزایی از کشور سریلانکا را دارید؛ در صورتی که از قبل محل اقامت خود را در این کشور تعیین کرده باشید و تمامی مدارک لازم را ارائه دهید، این ویزا به شما تعلق می‌ گیرد.

نوع ویزا، مدت زمان اعتبار ویزا، تعداد دفعات مجاز ورود و خروج شما بر اساس ویزا و … به درخواست شما بستگی خواهد داشت. در تور سریلانکا، نارون اکوتور خدمات دریافت ویزای توریستی سریلانکا را انجام می دهد.

بخوانید  جاهای دیدنی سریلانکا

نحوه اخذ ویزای الکترونیکی سریلانکا

نحوه اخذ ویزای الکترونیکی سریلانکا

تمامی مراحل نحوه اخذ ویزای الکترونیکی سریلانکا، به صورت آنلاین است. در ادامه پیرامون مهم ترین مراحل نحوه اخذ ویزای الکترونیکی سریلانکا، توضیحاتی را آورده‌ایم:

  1. فرم درخواست آنلاین ویزای سریلانکا را تکمیل کنید.
  2. ابتدا وارد سایت اداره مهاجرت سریلانکا با آدرس الکترونیکی https://eta.gov.lk شوید. در مرحله بعدی، باید فرم درخواست ویزای سریلانکا را دریافت کنید و پس از تکمیل، آن را به همراه مدارک لازم، بارگذاری نمایید.
  3. هزینه درخواست ویزا را پرداخت نمایید.
  4. پس از تکمیل فرم درخواست ویزا سریلانکا، حال نوبت آن است که هزینه مرتبط با اخذ ویزا را پرداخت کنید. برای اینکار باید از کارت های اعتباری بین المللی از جمله مسترکارت استفاده کنید.
  5. منتظر پاسخ پرونده ویزا سریلانکا باشید.
  6. در صورتی که ویزای شما رد و یا قبول شود، برای شما یک ایمیل که حاوی یک نامه است، ارسال می شود. در صورتی که با درخواست ویزای شما موافقت شود، از نامه تائیدیه خود باید یک پرینت دریافت کنید و در روز ورود به این کشور، همراه خود داشته باشید.

درنظر داشته باشید که برای دریافت ویزای سریلانکا، باید پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار و همینطور بلیت برگشت را داشته باشید.

ویژگی های ویزای توریستی سریلانکا

ویزای توریستی سریلانکا تحت عنوان ویزای گردشگری سریلانکا نیز شناخته می شود و به مسافران اعطا می گردد. این نوع ویزا در دو نوع بر اساس مدت زمان شامل 30 روزه و 180 روزه، به متقاضیان که با هدف گردشگری قصد سفر به این کشور را دارند، صادر می شود.

دسته ای از متقاضیان که می خواهند در طول اعتبار ویزای خود، به کشور سریلانکا نیز رفت و آمد داشته باشند، باید ویزای چند بار ورود را دریافت کنند. دلیل این موضوع این است که ویزای یکبار ورود سریلانکا، تنها یکبار اجازه رفت و برگشت را به مسافران می دهد.

لازم به ذکر است که با دریافت ویزای سریلانکا، امکان تحصیل و یا کار در این کشور وجود نخواهد داشت و افراد می توانند برای دیدن مناطق دیدنی در این کشور اقامت داشته باشند.

بخوانید  هتل های سریلانکا

هزینه ویزای سریلانکا

هزینه ویزای توریستی سریلانکا

هزینه ویزای سریلانکا بر اساس نوع ویزا و همینطور مدت زمان اعتبار ویزا، متغیر است. ویزاهای توریستی معمولا خیلی سریع صادر می گردند؛ با این حال هزینه ویزای توریستی سریلانکا بر اساس افراد متقاضی و نوع صدور ویزا، دارای مقادیر متفاوتی است. برای اطلاع از قیمت ویزای توریستی سریلانکا تماس بگیرید.

سخن آخر

در این مقاله پیرامون ویزای سریلانکا که یکی از محبوب ترین مقاصد جنوب شرق آسیا در میان ایرانیان است، توضیحاتی را برای شما عزیزان ارائه کردیم. دریافت این نوع ویزا، دارای شرایط سخت گیرانه ای نیست و به مدارک خاصی نیز نیاز ندارد. به طوری که اگر با قصد گردشگری می خواهید به سریلانکا سفر کنید، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید. در نظر داشته باشید برای پرداخت هزینه اخذ ویزا، نیاز به یک مستر کارت یا کارت های بانکی بین المللی خواهید داشت اما نارون اکوتور با خدمات اخذ ویزای سریلانکا، مراحل دریافت ویزا را برای شما آسان تر می کند.

امیدواریم مطالعه این مقاله راهنمای مناسبی در زمینه دریافت ویزا سریلانکا برای شما باشد و بتوانید از اطلاعات آن استفاده کنید. از همراهی شما تا انتهای این مقاله متشکریم. دیدگاه خود را با نارون اکوتور به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *