تور ویتنام

narvan logo

ویزای توریستی مغولستان

ویزای توریستی مغولستان

ویزای توریستی مغولستان

فهرست مطالب

کشور مغولستان برای بسیاری از افراد به خصوص برای گردشگران ایرانی، یکی از مقاصد محبوب به شمار می رود. این کشور دارای جاذبه های گردشگری معروفی در سطح جهان از جمله گورکی ترنج، صومعه آردینه، دریاچه خوشگول، دشت اورخون، شهر قدیمی و افسانه ای قراقروم، شهر اولان باتار با تعداد بیشماری آسمان خراش های شیشه ‌ای و پارک ملی حفاظت شده خورگو ترخین تساگان نور است. اگر علاقه مند به بازدید از هر یک از این جاذبه‌ های گردشگری هستید، باید ابتدا برای ورود به این کشور، ویزای توریستی مغولستان را دریافت کنید.

البته باید اشاره کنیم که سفر ایرانیان به کشور مغولستان بسیار کم است، به همین دلیل نیز این کشور در تهران، سفارت ندارد. افرادی که قصد سفر به مغولستان را دارند، باید برای پیگیری امور مرتبط با ویزای مغولستان، به یکی از کشورهای همسایه ایران از جمله ترکیه مراجعه کنند. همچنین می توانید از خدمات ویزای توریستی نارون اکوتور بهره مند شوید. برای آشنایی با نحوه اخذ ویزای مغولستان و همینطور هزینه دریافت این نوع ویزا، در ادامه با ما در این مقاله از وبسایت نارون اکوتور همراه باشید.

معرفی کشور مغولستان

معرفی کشور و ویزای مغولستان

کشور مغولستان دارای مکان های بی نظیر و فوق العاده دیدنی می باشد؛ البته توریست های کمی از کشور ایران، مغولستان را برای سفر تفریحی انتخاب می کنند. با این حال با توجه به اینکه این کشور دارای مناطق دیدنی بسیار زیادی است، به شدت برای سفر تفریحی پیشنهاد می شود.

مغولستان زادگاه مغول ها است و با کشورهای روسیه و چین نیز دارای مرز مشترک است. این کشور از نظر مساحت، دارای رتبه 19 در جهان است، با این حال از نظر تراکم جمعیت، جزو کشورهای کم جمعیت به شمار می رود. فرهنگ مردمان این کشور، به ترک ها، روس‌ ها و چینی ها نزدیک است.

بخوانید  تور نپال

شرایط اخذ ویزای توریستی مغولستان

اگر تصمیم به سفر به کشور مغولستان را داشته باشید، در قدم اول باید ویزای توریستی مغولستان را دریافت کنید. کشور مغولستان در ایران دارای سفارت نیست و همین موضوع دریافت ویزای توریستی برای ایرانیان را کمی چالش برانگیز کرده است. به طوری که افرادی که علاقه مند به دریافت ویزای توریستی تک نفره هستند، باید برای ارائه مدارک لازم، به سفارت مغولستان در ترکیه و شهر آنکارا مراجعه کنند. برای خدمات ویزای توریستی مغولستان می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان نارون اکوتور در تماس باشید.

افرادی که ویزای توریستی مغولستان را دریافت می کنند، با این نوع ویزا، اجازه کار و یا تحصیل در این کشور را نخواهند داشت. با ویزای توریستی این کشور می توان به مدت 14 الی 90 روز را در کشور مغولستان اقامت داشت. به طور کلی ویزای توریستی، یک نوع ویزای کوتاه مدت است و تاریخ آن بر اساس تاریخ سفر متقاضیان مشخص می گردد.

مدارک لازم برای ویزای مغولستان

مدارک لازم برای ویزای مغولستان همانند دیگر ویزاهای توریستی می باشد که شرایط پیچیده ای ندارند در ادامه لیست مدارک لازم را ارائه کرده ایم:

  • تهیه بلیط رفت و برگشت
  • رزرو هتل
  • یک قطعه عکس 4*6 با زمینه سفید
  • گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
  • تکمیل فرم درخواست ویزا

شما می توانید با داشتن این مدارک، برای ویزای مغولستان اقدام کنید یا برای سهولت در روند صدور ویزا، مراحل کار را به متخصصان نارون اکوتور بسپارید.

نحوه اخذ ویزای توریستی مغولستان

نحوه اخذ ویزای توریستی مغولستان

برای دریافت ویزای مغولستان، افراد ابتدا باید برای تکمیل فرم درخواست ویزای توریستی این کشور اقدام کنند. با توجه به اینکه کشور مغولستان در ایران سفارتی را ندارد، افراد باید در این مرحله به سفارت مغولستان در یکی از کشورهای اطراف مراجعه کنند. نزدیک ترین سفارت مغولستان به ایرانیان را می توان سفارت این کشور در آنکارا دانست.

پس از دریافت وقت از سفارت مغولستان، کافی است افراد تمامی مدارک مورد نیاز خود را تهیه کنند و سپس همراه خود آن را به سفارت مغولستان ببرند. افرادی که دارای دعوت نامه هستند، می توانند مراحل دریافت ویزای مغولستان را با سرعت بیشتری طی کنند. در نظر داشته باشید که دعوتنامه کشور مغولستان به معنای اجازه ورود به این کشور نیست اما فرآیند دریافت ویزای توریستی را سهولت می بخشد. مجموعه نارون اکوتور دعوتنامه را برای متقاضیان عزیز فراهم می کند.

پس از صدور ویزا، مسافران به مدت 90 روز فرصت دارند تا از این کشور زیبا دیدن کنند. معمولا ویزای توریستی درصورتی که مشکلی در مدارک متقاضی وجود نداشته باشد، پس از دو هفته بعد از ثبت درخواست دریافت ویزای توریستی این کشور، صادر می شود.

بخوانید  تور ویتنام پاییز 1403

خدمات ویزای مغولستان

خدمات ویزای مغولستان

اگر نمی توانید برای دریافت ویزای مغولستان به کشور ترکیه و یا دیگر کشورهای همسایه سفر کنید، می توانید از خدمات ناورن اکوتور برای دریافت ویزای این کشور بهره مند شوید.

شما می توانید پس از برقراری تماس با کارشناسان مجموعه ما، ابتدا در خصوص مدارک مورد نیاز، شرایط اخذ ویزای توریستی و … مشاوره تخصصی دریافت کنید. سپس مدارک خود را برای ما ارسال کنید و هزینه دریافت ویزا را نیز پرداخت نمایید. پس از این صفر تا صد مراحل دریافت ویزای توریستی مغولستان، توسط کارشناسان نارون اکوتور برای شما صورت می گیرد و در نهایت نتیجه درخواست به شما اعلام می گردد.

نکته قابل توجهی که باید در مورد دریافت ویزای توریستی مغولستان به آن دقت کنید، این است که شما در هر کجای دنیا که اقامت داشته باشید، می توانید برای دریافت ویزای توریستی الکترونیکی مغولستان از این وبسایت اقدام نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر، از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان در ارتباط باشید.

هزینه ویزای توریستی مغولستان

برای اطلاع از هزینه ویزای توریستی مغولستان، با تیم نارون اکوتور تماس بگیرید. کارشناسان شما را در جهت اطلاع از هزینه های دقیق دریافت این نوع ویزا راهنمایی می کنند.

بخوانید  تور بالی خرداد 1403

سخن پایانی

کشور مغولستان یک کشور در مرکز قاره آسیا است که دارای جاذبه های زیبا و مناطق دیدنی جذابی می باشد. با توجه به عدم راه اندازی سفارت مغولستان در ایران، دریافت ویزای توریستی مغولستان برای مسافران کمی سخت به نظر می رسد. به طوری که ناگزیر به مراجعه به کشورهای همسایه برای دریافت ویزا هستند. نزدیک ترین کنسولگری مغولستان برای ایرانیان در کشور ترکیه و شهر آنکارا می باشد. ما در مجموعه نارون اکوتور در کنار شما علاقه مندان به سفر به مغولستان هستیم تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن، ویزای توریستی مغولستان را دریافت کنید و به این کشور زیبا سفر کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *