تور ویتنام

narvan logo

ویزای توریستی کنیا

ویزای توریستی کنیا

ویزای توریستی کنیا

فهرست مطالب

در طی سال های اخیر، کشور کنیا جزو یکی از بهترین مقاصد برای گردشگران ایرانی بوده است. علاقه مندان به سفر به کشور کنیا، باید درخواست خود را برای دریافت ویزای توریستی کنیا ثبت کنند. البته دریافت ویزای کنیا ساده است؛ به طوری که نیازمند پر کردن یک فرم درخواست آنلاین، بارگذاری چند مدرک مورد نیاز و پرداخت هزینه ویزا می باشد. ویزای کنیا که در قالب یک فایل PDF برای متقاضیان صادر می شود، به بازدید کنندگان این اجازه را می دهد که به این کشور سفر کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با جزئیات دریافت ویزای کنیا آشنا شویم.

ویزای آنلاین کنیا

ویزای آنلاین کنیا

تمامی افرادی که دارای شرایط لازم هستند و قصد دارند از کشور کنیا دیدن کنند، با پشت سر گذاشتن چندین مرحله، می توانند برای دریافت ویزای کنیا اقدام نمایند. در تور کنیا، نارون اکوتور خدمات دریافت ویزای توریستی کنیا را ارائه می کند. در ادامه به مراحل دریافت ویزای آنلاین کنیا اشاره کرده ایم:

  1. متقاضیان در مرحله اول باید به سایت www.ecitizen.go.ke مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.
  2. در مرحله بعدی، باید به بخش  خدمات مهاجرت مراجعه کنند و سپس فرم درخواست گذرنامه الکترونیکی را انتخاب کنند و سپس اطلاعات شخصی و سفر خود را تکمیل نمایند.
  3. در مرحله بعدی، زمان پردازش باید بر اساس نیازهای فرد انتخاب شود. سپس باید مدارک مورد نیاز فرد شامل گذرنامه، عکس و مدارک سفر فرد نیز ضمیمه این فرم گردد. اطلاعات باید به دقت در این فرم وارد شود، چرا که امکان درخواست فرم جدید وجود ندارد.
  4. سپس هزینه درخواست ویزای کنیا باید با کارت اعتباری بین المللی و یا PayPal پرداخت شود.
  5. سپس متقاضیان در این مرحله، باید فرم درخواست خود را دانلود کنند و پیش از چاپ آن را تائید نمایند که تمامی جزئیاتی که دارد، صحیح است. در نهایت فرم درخواست دانلود شده باید به همراه سه نسخه از رسید پرداخت و با مدارک لازم، پرینت گرفته شود.
  6. در نهایت پس از گذراندن مراحل فوق، افراد باید منتظر تائید ویزای خود باشند و سپس ویزای خود را با فرمت PDF در ایمیل خود دریافت نمایند.

در صورتی که برای سفر به کنیا به ویزا نیاز دارید، می توانید از خدمات ویزای توریستی نارون اکوتور بهره مند شوید.

بخوانید  جاهای دیدنی کنیا

شرایط ویزای توریستی کنیا

اغلب مسافران از نقاط مختلف در سراسر دنیا برای سفر به کنیا، باید مجوز ورود دریافت کنند. البته باید اشاره کنیم که برخی از گروه‌ ها از این قاعده مستثنی هستند. به طوری که کودکانی که دارای سنی کمتر از 16 سال می باشند، همینطور مسافران مشاغل رسمی که دارای گذرنامه ورود مجدد به کنیا هستند و شهروندان 45 کشور که عمدتا آفریقایی می باشند، برای ورود به این کشور، نیازی به دریافت ویزا ندارند. شهروندان ایرانی نیز، لازم است که برای سفر به کنیا ویزا دریافت کنند.

قیمت ویزای کنیا

قیمت ویزای کنیا

برای دریافت ویزای کنیا، در ابتدا باید به میزان 51 دلار به عنوان هزینه دریافت و اخذ ویزا به سفارت پرداخت شود. البته لازم به ذکر است که هزینه و قیمت ویزای کنیا، در صورت ریجکت شدن، غیر قابل استراداد خواهد بود. هزینه خدمات الکترونیکی این ویزا برابر با 59 دلار و هزینه کل آن برابر با 110 دلار می باشد. پس از دریافت این ویزا، فقط یکبار امکان ورود به کنیا وجود دارد.

افراد برای استفاده از ویزای چندگانه و یا چندبار ورود به کنیا که حداقل دارای یک سال اعتبار باشد، باید مبلغی برابر با 101 دلار را به سفارت پرداخت کنند. هزینه خدمات الکترونیکی این نوع ویزا برابر با 59 دلار و هزینه کل آن نیز برابر با 160 دلار است.
ویزای یکبار استفاده برای دو الی سه روز کاری و به شکل الکترونیک و ویزای چندگانه تا 14 روز برای درخواست های آنلاین، به زمان نیاز دارد تا مورد بررسی قرار بگیرند.

برای سهولت در فرآیند صدور ویزای توریستی کنیا و کاهش احتمال ریجکت شدن، می توانید دریافت ویزای خود را به نارون اکوتور بسپارید. برای اطلاعات از قیمت خدمات ویزای کنیا، تماس بگیرید.

بخوانید  بهترین هتل های کنیا

ویزای الکترونیکی کنیا

ویزای الکترونیکی کنیا

ویزای کنیا برای ایرانیان به صورت آسان و ساده و به صورت الکترونیکی (E-Visa) صادر می گردد. به طوری که در این روش، متقاضیان می توانند ویزای خود را به شکل آنلاین سفارش دهند. برای اینکار فقط به ایمیل و کارت اعتباری جهت پرداخت هزینه نیاز است.

درخواست ویزای توریستی کنیا برای ایرانی ها

ویزای کنیا برای ایرانیان

سفر از ایران به کنیا، برای ایرانیان آسان است. به طوری که روزانه از تهران، پروازهای متعددی به نایروبی وجود دارد که اتباع ایرانی به کنیا سفر کنند. در صورتی که افراد مدارک لازم را داشته باشند، می توانند به صورت آنلاین درخواست ویزا بدهند و ویزای الکترونیکی خود را دریافت کنند. نکته قابل توجه این است که مسافران ایرانی باید در بدو ورود به این کشور، پاسپورت و ویزای الکترونیکی خود را به مقامات مرزی ارائه دهند تا بدون مشکل وارد مرکز کنیا شوند.

بخوانید  بهترین زمان سفر به کنیا

سخن آخر

کنیا یکی از کشورهای آفریقایی است که در طی سال های اخیر، از نظر گردشگری، رشد زیادی داشته است؛ به طوری که بخش زیادی از درآمد این کشور، به همین زمینه اختصاص دارد. آب و هوای مطلوب، سواحل جذاب، حیات وحش خاص و جذاب و … مورد توجه توریست‌ ها از سراسر دنیا قرار دارد. برای سفر به این کشور، دریافت ویزای کنیا ضرورت دارد. به طوری که با دریافت ویزای کنیا در قالب ویزای توریستی، می توان به مدت زمان 90 روز، در این کشور اقامت داشت.

با توجه به اینکه دریافت این ویزا دارای شرایط خاص خود است، در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره تخصصی و راهنمایی دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *