تور ویتنام

narvan logo

ویزای کامبوج

ویزای کامبوج

ویزای کامبوج

فهرست مطالب

بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا برای دیدن جاذبه های طبیعی و تاریخی کامبوج، به این کشور سفر می کنند. ملیت‌ هایی از جمله ژاپن و کره جنوبی، برای ورود به این کشور، نیازی به دریافت ویزا ندارند. اما ایرانیانی که قصد سفر به کامبوج را دارند، باید اقدام به دریافت ویزای توریستی کامبوج نمایند. بنابراین، اخذ ویزای کامبوج از اولین ملزومات سفر به این کشور زیباست. برای آشنایی با جزئیات نحوه دریافت ویزای کامبوج در ادامه این مقاله از وبسایت نارون اکوتور با ما همراه شوید.

کامبوج کجاست؟

معبد انگکوروات کجاست؟

کامبوج یک کشور کوچک در جنوب شرقی آسیا می باشد که با کشورهایی از جمله تایلند، ویتنام و لائوس همسایه است. این کشور کوچک، جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری را در خود جای داده است، به همین دلیل تحت عنوان بهشت آسیا نیز شناخته می شود. نارون در یک تور ویتنام و کامبوج، امکان سفر به کامبوج را فراهم کرده است.

معرفی ویزای توریستی کامبوج

معرفی ویزای توریستی کامبوج

افراد در سراسر جهان با دریافت ویزای توریستی کامبوج، می توانند به کامبوج سفر کنند و در مدت زمان اعتبار ویزای خود، از جاذبه های طبیعی و تاریخی این کشور دیدن نمایند. ویزای توریستی کامبوج فقط با هدف گردشگری صادر می شود و با استفاده از آن امکان تحصیل، تجارت و خرید و فروش ملک در این کشور وجود ندارد.

محتوای مرتبط:   ویزای توریستی پرو

کامبوج در کشور ایران دارای سفارت نیست و نیازی به مراجعه حضوری به سفارت این کشور نمی باشد. ویزای توریستی کامبوج برای ایرانیان به صورت الکترونیکی صادر می شود. تعداد روزهایی که ایرانیان می توانند در کشور کامبوج اقامت داشته باشند، در ویزای توریستی آن ها درج می شود. معمولا مدت زمان اقامت بر اساس ویزای توریستی در کشور کامبوج، برابر با 30 روز است که از زمان دریافت ویزا، به مدت سه ماه نیز اعتبار دارد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای کامبوج

مدارک لازم برای اخذ ویزای کامبوج

برای اخذ ویزای توریستی کامبوج نیازی به طی کردن فرآیندهای خیلی پیچیده نیست. مدارک لازم برای ویزای کامبوج به شرح زیر است:

  1. تصویر پاسپورت با 7 ماه اعتبار
  2. تصویر عکس پرسنلی جدید 3*4 با پس زمینه سفید
  3. رزرو هتل محل اقامت
  4. رزرو بلیط هواپیما

در صورتی که نقصی در مدارک ارسالی وجود نداشته باشد، ویزای کامبوج بین 4 الی 7 روز کاری صادر می گردد. بنابراین اگر قصد سفر به این کشور را دارید، بهتر است 10 روز قبل از سفر خود اقدامات لازم را برای دریافت ویزا انجام دهید. ویزایی که نارون اکوتور برای کامبوج صادر می کند، از نوع عادی با اعتبار 90 روزه می باشد و تا 30 روز، می توانید در کامبوج اقامت داشته باشید. برای خدمات ویزای توریستی با کارشناسان نارون اکوتور در ارتباط باشید.

محتوای مرتبط:   ویزای توریستی نپال

هزینه ویزای توریستی کامبوج

هزینه ویزای توریستی کامبوج

دریافت ویزای کامبوج به صورت توریستی با پرداخت هزینه بر اساس ارز دلار همراه است. برای اطلاع از هزینه اخذ ویزای توریستی کامبوج از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان نارون اکوتور تماس بگیرید.

ویزای الکترونیکی کامبوج برای ایرانیان

ویزای الکترونیکی کامبوج برای ایرانیان

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم، کشور کامبوج در ایران سفارت ندارد و ایرانیان باید برای دریافت ویزای الکترونیکی کامبوج (eVisa) اقدام کنند. کامبوج این روش را برای بسیاری از کشورها از جمله ایران جهت صدور ویزا در نظر گرفته است که سریع ترین و آسان ترین روش برای اخذ ویزا به شمار می رود.

متقاضیان دریافت ویزای توریستی و الکترونیک کامبوج، باید از طریق سایت www.evisa.gov.kh درخواست خود را ارسال کنند و از طریق پرتابل های اخذ ویزای الکترونیکی کامبوج، فرم های موجود را با اطلاعات خواسته شده شامل مشخصات فردی، اطلاعات گذرنامه، فرودگاه مقصد و … تکمیل نمایند. پس از ثبت درخواست، متقاضیان باید هزینه اخذ ویزای کامبوج را نیز پرداخت کنند. پس از پرداخت هزینه، درخواست در سفارت کامبوج مورد بررسی قرار می گیرد و نتیجه پس از چند روز کاری اعلام می گردد.

محتوای مرتبط:   ویزای توریستی سریلانکا

در صورتی که با ویزای شما موافقت شود، باید آن را چاپ کنید و در بخش ایست بازرسی فرودگاه و یا مرزهای کامبوج تحویل دهید. برای دریافت ویزای الکترونیکی کامبوج، می توانید مدارک خود را به کارشناسان نارون اکوتور بسپارید. ما تمامی مراحل دریافت ویزای کامبوج را برای شما انجام می دهیم و می توانید بدون دغدغه و نگرانی، ویزای خود را از دریافت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

سخن پایانی

کشور کامبوج جزو کشورهایی است که جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری دارد؛ به همین دلیل ایرانیان بسیاری به این کشور در آسیای شرقی سفر می کنند و کشوری پرطرفدار در میان ایرانیان است. ما در مجموعه نارون اکوتور در کنار شما هستیم تا سفر به این کشور را برای شما سهولت ببخشیم. در صورتی که مایل هستید بی دغدغه و آسان، ویزای توریستی کامبوج را دریافت کنید، صفر تا صد دریافت این ویزا را به کارشناسان نارون اکوتور بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *